Suzuki Drz 400 sm 2005 rebuild

Nokkenasketting is vervangen, nieuwe cilinderkit is gemonteerd, lekke kleppen zijn hersteld en de nieuwe klepseals zitten erin. Blok is weer compleet.
IMG_1256[1].JPG
IMG_1247[1].JPG
IMG_1260[1].JPG
IMG_1281[1].JPG
 
jazeker, de motor is al een tijdje klaar. Ik zet binnenkort de voortgangsfotos en het eindresultaat online.
 
Hier begint het weer op een motor te lijken.
Veel nieuwe en verse onderdelen.
Carburateur schoongemaakt, radiateursvinnen hersteld, nieuw stuur en handvatten, nieuwe rode forkshrink, nieuw achterlicht, nieuw vers geolied luchtfilter en nog veel meer. Zie onderstaande foto's.
20200821182146_IMG_1367 (1).jpg
IMG_1406.JPG
IMG_1438.JPG
IMG_1457.JPG
IMG_1467.JPG
IMG_1469.JPG
IMG_1510.JPG
 
Yes.
Is dat een echte akra pijp?

Wel leuk om eens een S subframe te zien, geen wonder dat dat achterlicht beter vast zit dan bij m'n E...
 
Yes.
Is dat een echte akra pijp?

Wel leuk om eens een S subframe te zien, geen wonder dat dat achterlicht beter vast zit dan bij m'n E...
Jazeker het is een echt titanium akrapovic systeem, maar dan met een nieuw logo(aluminium sticker) erop.
Haha, achterlicht heb ik zo gemaakt dat ie heel goed vast zit en makkelijk vervangen kan worden voor een nieuwe.
Is een compleet achterlicht met knippers en kentekenverlichting inbegrepen.
 
Heel gaaf gedaan! Derbi Senda on steroids ;)
Setje nieuwe banden en een andere blokbescherming (geen traanplaat) zouden hem afmaken
Dankjewel, tja meningen verschillen, maar er is bijna geen betere frame/blokbescherming dan goede lap rubber met dik stukkie traanplaat.
En over derbi senda gesproken, dit was mijn brommert 1,5 jaar geleden.


IMG_0278.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan