Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat heb je voor die schijf betaalt? Ik ben ook aan het kijken voor een nieuwe, maar die dingen zijn zo duurDe vorige eigenaar heeft 2 flessen Castrol Magnatec 5W-40 C3 meegegeven. Het lijkt mij dat deze alleen voor auto's is toch? Wat voor olie raden jullie aan?
Edit: Ben er intussen achter dat het idd auto-olie is en heb 2 flessen Putoline Super DX4 10W-40 gekocht.
Vandaag eindelijk een nieuwe voorremschijf binnengekregen en geplaatst. En hopelijk komt er dit weekend nog een Scorpion uitlaatsysteem.
[afbeelding]
Wat heb je voor die schijf betaalt? Ik ben ook aan het kijken voor een nieuwe, maar die dingen zijn zo duur
Iemand nog een mooie DRZ te koop staan? Ben op zoek naar een S of SM model, liefst met 2 setjes banden. (straat en offroad)
Mijn ervaring is dat je beter een SM kunt kopen en dan op zoek naar 21 en 18 inch voor erbij. Dat aanbod in velgen is groter en de SM heeft betere vering vind ik.
Tevens kun je met grote SM remschijf voor prima offroad rijden. Is wel kwetsbaarder ivm grotere diameter en eigenlijk teveel remkracht voor offroad maar dat went wel met gepaste kracht remmen. Als je van een S een SM wilt maken moet je ook een remklauw bracket scoren.
Vinde je de remkracht van de standaard SM tekort schieten en sowieso de remmelarij en vering aan wilt pakken dan zou de S ook een optie kunnen zijn.
Ik heb zelf ondanks fors gewicht en dito rijstijl nooit tekortkomingen aan de standaard SM voorrem kunnen ontdekken. Tuurlijk zullen er systemen beter remmen maar met beetje doorknijpen heb je de SM al snel over de kop met het standaard spul.
Het is dus maar net wat je er mee wilt
Mijn ervaring is dat je beter een SM kunt kopen en dan op zoek naar 21 en 18 inch voor erbij. Dat aanbod in velgen is groter en de SM heeft betere vering vind ik.
Tevens kun je met grote SM remschijf voor prima offroad rijden. Is wel kwetsbaarder ivm grotere diameter en eigenlijk teveel remkracht voor offroad maar dat went wel met gepaste kracht remmen. Als je van een S een SM wilt maken moet je ook een remklauw bracket scoren.
Vinde je de remkracht van de standaard SM tekort schieten en sowieso de remmelarij en vering aan wilt pakken dan zou de S ook een optie kunnen zijn.
Ik heb zelf ondanks fors gewicht en dito rijstijl nooit tekortkomingen aan de standaard SM voorrem kunnen ontdekken. Tuurlijk zullen er systemen beter remmen maar met beetje doorknijpen heb je de SM al snel over de kop met het standaard spul.
Het is dus maar net wat je er mee wilt
Ik heb de mijne toendertijd met zelfde km stand gekocht. Is geen probleem voor een drz mits goed onderhouden. Ik kwam ooit een Zwitser tegen die beweerde er een ton mee gereden te hebben.Hoi,,
http://www.speurders.nl/overzicht/p...der_direction=desc&order_by=date&query=drz400
Heb zojuist deze gevonden op Speurders. Maar zit een beetje te kijken naar de KM stand.
Zag dat deze bijna 25.000 Km heeft gelopen, is dit niet erg veel voor zo'n 1 cilinder?
Zag wel dat de kleppen al gesteld zijn en de banden zijn in goede staat volgens de eigenaar.
Heb de eigenaar al gebeld, en er zat geen speling in kwa prijs.
Goede deal of te duur?
Hoi,,
http://www.speurders.nl/overzicht/p...der_direction=desc&order_by=date&query=drz400
Heb zojuist deze gevonden op Speurders. Maar zit een beetje te kijken naar de KM stand.
Zag dat deze bijna 25.000 Km heeft gelopen, is dit niet erg veel voor zo'n 1 cilinder?
Zag wel dat de kleppen al gesteld zijn en de banden zijn in goede staat volgens de eigenaar.
Heb de eigenaar al gebeld, en er zat geen speling in kwa prijs.
Goede deal of te duur?
Prijs lijkt me idd ook vrij aan de hoge kant, maar gezien het de enige SM in Nederland is.
Maar heb dan wel 3 maandjes garantie.
Ik had de mijne paar jaar geleden verkocht. Nog steeds spijt van. Maatje van mij had dezelfde maar reed er niet meer op. Die ga ik zaterdag halen en ben ik weer compleet
Beetje laat, ben inmiddels voorzien haha
Ja klopt. Ik had toen even andere prioriteiten en teveel motoren staan. Nu ziet het garage park er wat anders uit en vult die drz weer een gat. Tevens handig als mijn zoon van de zomer met zijn rijbewijs begint: zijn eerste 2 motoren staan er al danhet is een soort virus die drztje. Ik had precies hetzelfde toen ik die van mij (2006 model) verkocht had. Na een gas gas fse te hebben gehad snel weer terug naar de betrouwbaarheid van de drz!