Ik ga zeker vandaag nog testen of ik die hoeveelheid haal die nodig is., de poorten vd ontluchting heb ik niet gechecked maar daar zit op dit moment geen slangetje op. Ga ik ook nog doen. Ik heb geen vonkentester, volgens WPHB zou die 8mm moeten zijn.M Ik heb zelf ook een Gs1000 welke ik 2 jaar geleden opnieuw heb opgebouwd (contact puntjes vervangen voor Dyna S ontsteking) dus het zelfde principe als die jij hebt. Mij eerste gevoel zegt dat het een brandstof probleem is. Ik neem aan dat als je de benzine slang er vanaf haalt dat de benzine er dan uitstroomt. (als test kan je de tank volgooien en dan via de benzine slang een jerrycan vol gooien met de tankdop erop want het zou ook een vacuum in de tank kunnen zijn)
Verder zitten er op er op de carburateur bank 4 aansluitingen voor een slang
* 1 Benzine toevoer
* 1 Vacuum voor benzine kraan
* 2x vlotterkamer beluchting
Nu ben ik benieuwd of de poorten voor de vlotterbeluchting niet dicht gezet zijn want als er geen lucht in/uit kan kan je ook de gekste dingen krijgen met de vlotterniveau.
Ook zou je nog even kunnen controleren of de ontsteking een sterke vonk geeft (vooral als de motor warm is) want de kill switch kan erg geoxideerd zijn naar die paar jaar dat i rond rijd (dit had ik ook en gaf een erg zwakke vonk)
2mm speling lijkt je wel goed?
OP de Accu!16,4V gemeten op de accu?
Dat is veel te hoog en worden zowel de bobines als de regeling van de elektronische ontsteking veel te heet
15.5V max volt volgens het wph.OP de Accu!
Daar was ik al bang voor, goed dat me daarvoor tipte!
De VC265 heeft een batterij leeg indicatie.
Dat wordt een nieuwe spanningsregelaar.
De massa van de regelaar gaat met een kort snoertje , direct onder de bout waarmee die (regelaar) op de "ankerplaat" gemonteerd zit.Indien aanwezig, heeft de regelaar goede verbinding met massa?>
Originelen zijn slechte kwaliteit, dit is iets waar aftermarket een betere keus isDe massa van de regelaar gaat met een kort snoertje , direct onder de bout waarmee die (regelaar) op de "ankerplaat" gemonteerd zit.
Ik heb met de meter gemeten 0,1 Ohm tov min accu
Reinhoud, ik meen dat de gSRecources met minder werken:
TGSR-Stator Papers
Bedankt voor de tip met de regelaar, ga proberen toch een origineel te krijgen
Denk ik ook als ik in mijn 107 rijd,en hij gaat harder als die 1000 van jeProbleem is dat het een berucht stukje A2 is en altijd tievus druk is, en altijd zo'n klein blik links rijd denkend dat ie Verstappen is.
er zitten diverse opstoppingen tussen tank en vlotterbak, waaronder filtertjes, slang, vlotters etc.Ok , andere Spanningsregelaar 14,4 Volt
Probleem is hetzelfde (en ik had echt verwacht dat dit bottleneck was)
Andere tank (met andere kraan)
Bekijk bijlage 1401192
Zelfde route gereden Soerendonk-Budel> A2 (afslag Budel) > weert noord en daar begint hij weer te brommen en niet vooruit te branden max 130.teller
Compressie thuis gemeten:
Bekijk bijlage 1401193
Ik zou kunnen proberen direct de snelweg op te gaan,Rijd hij voor dat hij gaat inhouden wel boven de 130?,misschien heb je wel last van vapour lock.
Loopt die slang nog steeds zo vlak langs het motorblok?Tussen Tank en Carb zit alleen 8mm zwarte slang. (geen filter)
De vlotters zijn nat afgesteld: 4mm onder vlotterbakdeksel, zoals we altijd doen in de bankschroef, los van de motor en test-tankje hangend op 1 meter hoger.
Wil die wel opnieuw afstellen, maar meestal is het goed.
Tussen Tank en Carb zit alleen 8mm zwarte slang. (geen filter)
De vlotters zijn nat afgesteld: 4mm onder vlotterbakdeksel, zoals we altijd doen in de bankschroef, los van de motor en test-tankje hangend op 1 meter hoger.
Wil die wel opnieuw afstellen, maar meestal is het goed.
Hij heeft al een andere set gemonteerd,het zou wel heel toevallig zijn als ie ook dicht zou zitten,volgens mij zit hij gewoon de benzine
nr 46,45 en 12 zitten ertussen. 12 heeft vaak ook nog een gaasje erop.