Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Suzuki gs1000r xr69 endurance racer replica deel 2

Ook de rotor mores geleerd. Komt in de plaats van de dynamo, die op de uitgaande as van het blok komt. (van de winter)
 
Go away old women

Weer veel gedaan afgelopen weken, Wilfred is druk aan het lassen, hier zijn we met het blok bezig.

Buizen voor het frame zijn gebogen en de eerste speedholes zitten er in. Ook nog een mooi aandenken van GP Eext gekregen.

 
Goedemorgen, het was weer een mooi avontuur 2015.

Voor al onze volgers een goed 2016 en tot volgend jaar bij een van onze evenementen.
 
De cilinderbussen aangepast (thx Robin) aan de onderzijde voor een betere flow en minder carterdruk.

 

En we stonden nog in een duits blaadje, impressie van de Oss endurance, paar mannen gaan toch echt serieus van start!!!

 
Ook de krukas is gebalanceert en gelast, voor het getjoende blok [afbeelding]

Hoe is de krukas gebalanceerd?
Zo ver ik weet moeten eerst de drijfstangen verwijderd worden, kan ie dan gebalanceerd worden, en moet je daarna weer de drijfstangen monteren.
Dat is dus een erg arbeidsintensieve klus..

Ik ben heel langzaam met de mijne bezig, ik heb een nieuwe drijfstang en een nieuw lager liggen, de las is weg geslepen.
De las ging tot zo'n 4mm diep, behoorlijke gleuf dus.
 

Bij lukens tuning service laten doen idd, was een best klusje