Suzuki GS500 topic #22 - Opening the new season

Status
Niet open voor verdere reacties.
GS500dapptank.JPG


oude gs van testa rossa :}
 
Ik zou er gewoon een porpje in laten zetten.
Dat zal geen probleem zijn, want zo hard rijden onze GS-jes toch niet. :P
 
Als je een slip-on op je gs zet ( ja ik weet dat je de orginele uitlaat moet door slijpen ) moet je hem dan opnieuw afstellen?

Heb wat gezocht maar heb verschillende antwoorden... als het wel zo is kan je in Nederland sproeiers bestelen voor de carb?

Alvast bedankt:D
 
Als je een slip-on op je gs zet ( ja ik weet dat je de orginele uitlaat moet door slijpen ) moet je hem dan opnieuw afstellen?

Heb wat gezocht maar heb verschillende antwoorden... als het wel zo is kan je in Nederland sproeiers bestelen voor de carb?

Alvast bedankt:D

Nee hoeft niet, mijn slip-on is zo open gemaakt als het maar kan en heb hem niet af hoeven stellen. Zou het vast wel verbeteren maar het hoeft niet. Eerst maar eens erop zetten en dan verder kijken =)
 
Als je een slip-on op je gs zet ( ja ik weet dat je de orginele uitlaat moet door slijpen ) moet je hem dan opnieuw afstellen?

Heb wat gezocht maar heb verschillende antwoorden... als het wel zo is kan je in Nederland sproeiers bestelen voor de carb?

Alvast bedankt:D

Ik heb nog een uitlaat met carbon laserdemper. Originele bochten van de gs. Ik zou niet in je originele uitlaat gaan slijpen. Altijd handig om die achterwege te houden. Bij eventuele verkoop van je motor zet je die weer terug en verkoop je de aftermarket uitlaat weer door
 
Na een kleine 70 km met de nieuwe pijp (nog niet het K&N filter) is de bougie deze kleur.
Hij is volgens mij wat licht aan het worden.

Dus hij loopt nu te arm? En na een tijdje wordt de bougie toch wel helemaal wit?

full
 
Ik heb nog een uitlaat met carbon laserdemper. Originele bochten van de gs. Ik zou niet in je originele uitlaat gaan slijpen. Altijd handig om die achterwege te houden. Bij eventuele verkoop van je motor zet je die weer terug en verkoop je de aftermarket uitlaat weer door

Als je de uitlaat eind van de maand nog steeds hebt pm me dan ben zeker geïnteresseerd :D
 
Als je een slip-on op je gs zet ( ja ik weet dat je de orginele uitlaat moet door slijpen ) moet je hem dan opnieuw afstellen?

Heb wat gezocht maar heb verschillende antwoorden... als het wel zo is kan je in Nederland sproeiers bestelen voor de carb?

Alvast bedankt:D

als je van knalletjed uit je uitlaat houdt hoeft het niet :) mijne is waarschijnlijk ook niet afgesteld en er komt een heerlijk geluidje uit, zeker met het gas dichtdraaien.
 
net een tweedehands tank gevonden, wel wat roest maar ff tankcure bestellen :)
Ding net in mn rugzak gepropt op de motor meegenomen :+ zat niet zo relax haha
 
Vergeet de ontroester en de reiniger niet. De volgorde van spul gebruiken kan ik me niet meer herinneren, ik weet wel dat ik de tank op een geven moment droog heb geblazen (moest spoelen met water oid) door er hem op zijn kant te laten liggen met een draaiende fohn in het gat (benzine kraan eraf). De gaten heb ik dichtgemaakt met ducttape. Schoon werken is belangrijk want als het eenmaal droog is krijg je het nooit meer zonder schade van je lak af. Ik heb op de bovenkant van mijn tank nog resten zitten omdat ik de tank te drogen heb gelegd in een plasje epoxy die ik niet had gezien. Dat gaat er nooit meer af, gelukkig boeit het me niet hoe hij eruit ziet :+
 
Laatst bewerkt:
ik heb die reiniger en ontroester ook besteld inderdaad :) en met wat ductape afplakken is wel een goeie tip. Het kraantje kan ook niet goed tegen dat spul had ik gelezen. Heb er wel 1 gratis bij gekregen :P heeft toch zo zn voordelen vouw zijn haha.
Alleen ff kijken wat ik er ingooi, grind of boutjes/moertjes om te schudden. Las dat iemand hem daarna in de wasdroger heeft gestopt _O- dat ga ik maar niet doen
 
Net heen en weer naar school geweest. Ik vind toch dat hij met de standaard uitlaat het mooiste geluid geeft vanaf zo'n 6000 toeren. Bv. even terugschakelen bij het inhalen op de snelweg van z'n 6 naar de 5 :9~

Start jullie GS wel zonder choke? Die van mij heeft de hele middag in de zon gestaan, startte wel maar valt dan ook weer uit. Maar als ik ook maar een beetje choke doe, ramt hij hem direct in de toeren, en als ik de choke dan direct weer uitdoe blijft hij wel gewoon lopen. Vind ik wel apart.
 
Net heen en weer naar school geweest. Ik vind toch dat hij met de standaard uitlaat het mooiste geluid geeft vanaf zo'n 6000 toeren. Bv. even terugschakelen bij het inhalen op de snelweg van z'n 6 naar de 5 :9~

Start jullie GS wel zonder choke? Die van mij heeft de hele middag in de zon gestaan, startte wel maar valt dan ook weer uit. Maar als ik ook maar een beetje choke doe, ramt hij hem direct in de toeren, en als ik de choke dan direct weer uitdoe blijft hij wel gewoon lopen. Vind ik wel apart.

Mijn chokekabel is geknapt, start altijd direct *D heb wel rechts het driehoekkig pinnetje gevonden waarop ik kan duwen als choke. Nog niet moeten gebruiken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan