Suzuki GS500 topic #22 - Opening the new season

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn motor loopt nog steeds niet zoals het hoort...
Hij stottert en houd heel erg in.

Als ik m'n choke vol open zet loopt hij als een trein!
Alleen 6000rpm stationair :Y
Wat is er mis?


Simpel, Carbs vervuild.
Verstopte stationair schroef en / of piloot schroef.
Zaak demonteren en goed schoonmaken, bij voorkeur ultrasoon reinigen.
Controleer ook meteen wat eruit je tank komt, als deze verroest is en je doet er niets aan kun je over 3 maanden weer opnieuw beginnen.

Suc6 Marc.

Kijk effe in de openingspost, staat een stukje over carbs!
 
Een brandstoffiltertje tussen je tank en benzinekraan inzetten om te testen of het vuil is uit je tank kan ook??
 
Een brandstoffiltertje tussen je tank en benzinekraan inzetten om te testen of het vuil is uit je tank kan ook??


Moet je mee uitkijken. De GS heeft alleen brandstof toevoer dmv zwaartekracht. Als het filtertje teveel de doorstroming belemmerd rijd je straks 120 km/u op de snelweg en valt hij uit. Je zal niet de eerste zijn! Spreek uit ervaring.

Ik heb het filtertje ertussen uitgegooid wat er bij mij in zat. Leverde meer ellende op dan dat het wat opleverde.

Marc
 
er zit ook een filter in de tank. Kan je ook schoonmaken als je het eraf schroeft aan de onderkant. Moet natuurlijk wel de hele tank leeg.
 
er zit ook een filter in de tank. Kan je ook schoonmaken als je het eraf schroeft aan de onderkant. Moet natuurlijk wel de hele tank leeg.
Ga ik dit maar is proberen. Heb gezien dat er hele kleine roest puntjes zitten aan de binnenkant. Wellicht een mooie tijdelijke oplossing :)
 
Heren, deze schets is mee geweest naar de spuiter, wat vinden we er van?
Ik vind het iig helemaal *O*
full

Ook het remvloeistof reservoir heeft inmiddels een vaste plek gekregen ;)
 
Laatst bewerkt:
Wordt en mooie fiets! Ik zelf vind het design en de uitlijning van de 3 niet zo mooi. Wordt wel poetsen met die witte velgies!
 
Bedankt voor de leuke reacties :)
Het letter type op de zit word "AR Destine bold" dus niet zoals nu afgebeeld en wat de wielen betreft, die zijn nooit anders dan wit geweest dus ik ben het poetsen al gewend ;)
 
Laatst bewerkt:
Wordt en mooie fiets! Ik zelf vind het design en de uitlijning van de 3 niet zo mooi. Wordt wel poetsen met die witte velgies!

Ah wel nee joh, Dasty, WD40, lampenolie, dure middeltjes, het vuil glijdt eraf.

Ik vind die blauwe rimstriping wel gaaf :)
 
Pff, beetje naar je collega rijder schreeuwen dat zijn knipperlicht nog aan staat. Volgens mij moet je nog even het handboek handgebaren voor motorrijders er op naslaan :P
Welke omgeving heb je gereden trouwens?
 
haha :P ja miss moet ik daar maar is in kijken dan :+ dit is in de omgeving Gasselte-Papenvoort
 
Goeiedag mede motorfanaten :W

http://link.marktplaats.nl/690760906

Momenteel staat mijn gs500 te koop. Hij staat nu ongeveer 1,5 week te koop en had eerst een prijs van 1100 euro. Gewoon als gok (wie niet waagt wie niet wint). Nu verlaagd richting 990.
Tot op heden nog geen enkel bod of iets dergelijks gekregen.

Maar wat denken jullie dat de motorfiets ongeveer waard zal zijn?
Onderhoud is allemaal zelf uitgevoerd. Maar heb eigenlijk geen enkele bon bewaard.

Oja heb wel 1 bod gekregen van inwilvanmijnmotorfietsaf.nl. Ze boden wel een hele 70 euro _O- :')
 
Laatst bewerkt:
Goeiedag mede motorfanaten :W

http://link.marktplaats.nl/690760906

Momenteel staat mijn gs500 te koop. Hij staat nu ongeveer 1,5 week te koop en had eerst een prijs van 1100 euro. Gewoon als gok (wie niet waagt wie niet wint). Nu verlaagd richting 990.
Tot op heden nog geen enkel bod of iets dergelijks gekregen.

Maar wat denken jullie dat de motorfiets ongeveer waard zal zijn?
Onderhoud is allemaal zelf uitgevoerd. Maar heb eigenlijk geen enkele bon bewaard.

Oja heb wel 1 bod gekregen van inwilvanmijnmotorfietsaf.nl. Ze boden wel een hele 70 euro _O- :')
ik denk zelf dat je niet al te veel meer moet zakken, het is nu natuurlijk ivm de "crisis" dat mensen niks durven uitgeven, maar als ik hoor dat ie is overgespoten, en kuip zit er op en al, denk ik dat ie dat geld wel waard is...

of je moet er heel veel haast mee hebben.... dan moet je wel gaan zakken... voor 250,- kom ik m nu wel ophalen hahaha nee grapje natuurlijk. succes.
 
Hee,
Sinds dat ik mijn nieuwe uitlaat erop heb zitten merk ik dat als ik bij het stoplicht sta en hij stationair loopt hij wel eens "overslaat". Een tikje en dan zakt hij heel even in toeren en meteen weer normaal. Ik zat te denken dat het is omdat hij nogal arm loopt en daarom ooit niet goed kan ontbranden. Ik heb mn sproeiers nog niet vergroot.

Hoop dat dit het kan zijn, want dan weet ik wat het probleem is.

Iemand een idee?

Gr Gerlof
 
ja dat weggetje is geweldig!!! elke keer als ik ga rijden ga ik eerst even daar langs *O*

GPStracks - GPS motor en auto routes in Nederland
Ga deze route eens rijden, zitten geweldige wegen tussen *D
Zijn boerenlandweggetjes die schoon zijn en net nieuw asfalt *D
HEERLIJK om te rijden, op sommige stukken lijkt het op luxemburg, maar dan zonder de heuvels :P

Je kunt er op sommige stukken behoorlijk doorrijden.
TomTom gaf aan dat het 4.5 uur zou duren, heb er 3 uur over gedaan :X :')
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan