Suzuki GS500 topic #22 - Opening the new season

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee,
Sinds dat ik mijn nieuwe uitlaat erop heb zitten merk ik dat als ik bij het stoplicht sta en hij stationair loopt hij wel eens "overslaat". Een tikje en dan zakt hij heel even in toeren en meteen weer normaal. Ik zat te denken dat het is omdat hij nogal arm loopt en daarom ooit niet goed kan ontbranden. Ik heb mn sproeiers nog niet vergroot.

Hoop dat dit het kan zijn, want dan weet ik wat het probleem is.

Iemand een idee?

Gr Gerlof
Dat had ik ook constant met me GS. Je hoort een duidelijke mechanische tik, waarna hij overslaat.. Heb originele uitlaatbochten met Laser demper.

Zaterdag haal ik een ander blok op bij @Bassie, zal er eens op letten of hij het dan alsnog doet.

Ik kan het nergens op internet vinden, maar als alles standaard is behalve de demper, moet je hem dan alsnog opnieuw afstellen?
 
Laatst bewerkt:
Dat had ik ook constant met me GS. Je hoort een duidelijke mechanische tik, waarna hij overslaat.. Heb originele uitlaatbochten met Laser demper.

Zaterdag haal ik een ander blok op bij @Bassie, zal er eens op letten of hij het dan alsnog doet.

Ik kan het nergens op internet vinden, maar als alles standaard is behalve de demper, moet je hem dan alsnog opnieuw afstellen?

Ik heb volledig uitlaat systeem, dus ook rvs buizen.
Heb niet gemerkt dat ie dit deed voor dat ik de uitlaat erop had.
Aankomend weekend naar Duitsland dus dan gaat dr originele uitlaat er toch op, zal dan nog eens kijken
 
Aankomend weekend naar Duitsland dus dan gaat dr originele uitlaat er toch op, zal dan nog eens kijken

Zijn de regels bij onze oosterburen strenger conform uitlaten? Dit is mij nieuw maar lijkt me niet onhandig om te weten.
 
Zijn de regels bij onze oosterburen strenger conform uitlaten? Dit is mij nieuw maar lijkt me niet onhandig om te weten.

E-keur en DB killer is fijn heb ik gehoord. Heb je geen E-keur, dan SOWIESO een DB killer erin.
 
daar heb je gelijk in, maar ik vind het geluid zo mooi zonder killer O-) :')
Maar in de Eiffel zullen ze je hoogstwaarschijnlijk wel aanhouden, maar ook over de autobahn als je naar luxemburg gaat?
 
daar heb je gelijk in, maar ik vind het geluid zo mooi zonder killer O-) :')
Maar in de Eiffel zullen ze je hoogstwaarschijnlijk wel aanhouden, maar ook over de autobahn als je naar luxemburg gaat?

Snelweg vermijd ik. Lijkt me dat ze je daar inderdaad minder snel aanhouden. Had liever ook m'n Laser erop gelaten, volgens mij is dat echt smullen in de bergen :9
 
snelweg ga ik alleen tot iets na het rhurgebied en dan verder binnendoor naar luxemburg waar de vakantie begint *O*
3 nachten luxemburg en 4 nachten eiffel.

Totaal ongeveer 3000 km *D
 
altijd leuk :P
Laat je even weten of de wegen daar een beetje mooi zijn?
En of er veel flitsers staan? heb namelijk gehoord dat er vrij veel flitsers moeten staan :(
 
altijd leuk :P
Laat je even weten of de wegen daar een beetje mooi zijn?
En of er veel flitsers staan? heb namelijk gehoord dat er vrij veel flitsers moeten staan :(

Ik ben vorig jaar ook met de motor naar de eifel geweest op vakantie en heb geen flitser, agent of wat dan ook gezien. Na 2 dagen heb ik dus de dB killer er uit gehaald en nog een paar dagen lekker lawaai gemaakt.

Dit jaar ga ik weer *O*
 
Het blok ging er redelijk gemakkelijk onderheen.. Nu hangt hij er onder na veel gezeur :P

Het vage nu is dat op de cockpit Neutraal en Olie lampje branden. Knipperlichten werken niet, koplamp niet en ook gaat de startmotor niet rond..
 
Dat probleem is nu gefixed.. Waren 2 kabels omgedraaid..
Nu nog het luchtfilter er aan zien te krijgen, wat is dat een bitch zeg :')

EDIT:

Alles zit er onder. Uitlaat erop gezet en alles gechecked.
Nu ik hem start hoor ik opnieuw rare klopgeluiden en een tik uit het blok komen. Kan dit te maken hebben met de standaard bochten en Laser demper?

Stukje gereden met de DB killer er in. Merk wel dat hij hierdoor iets beter loopt. Stationair zakt hij weg..

Iemand die een standaard uitlaat heeft liggen en een uitlaat met Laser demper wil? -O-
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt me niet goed :-( maar ik geloof er geen zak van dat dit veroorzaakt word door de uitlaat.
Begon hij na het starten meteen te kloppen?
Zit alles goed gemonteerd onder je motor, ook je blok?
Kun je anders even een goed filmpje uploaden?

Ik weet niet waar je woont, maar je mag van mij een originele uitlaat lenen mocht je dat graag willen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan