Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
is het mogelijk om de kraan te repareren. Ik bedoel, wat gaat er eigenlijk niet goed in de kraan dat hij niet genoeg benzine meer doorgeeft. Ik beschik op werk over een fantastische werkplaats waar we alles kunnen maken dus...
EDIT: Google is je vriend! --> klikkerdeklik
Heb vandaag de carburateur losgehaald en schoongemaakt. Niets geks aan ontdekt op de stand van de luchtstelssproeiers na. Heb deze nu gelijk gezet. (Beide 3 slagen los). Alle overige sproeiers schoongeblazen en carburateur weer teruggeplaatst. Motor startte na enkele keren proberen. Heb vervolgens met een diy manometer (2 flessen met luchtslangen) getracht de carburateurs te synchroniseren. Maar dit is toch lastiger als ik dacht. Het draaien aan de stelschroef lijkt amper effect te hebben?links te rijk en rechts te arm. even je carburateurs synchroniseren of reinigen,
Mayo hier op mf heeft mijn cards afgesteld,Hoe?
Niks meters en apparatuur.
Cards gelijk zetten.
Motor starten,effe goed warm laten draaien,plop hij trekt er één bougiedop af en steld de andere cilinder af op precies 1000 toeren.
Plop bougiedop er weer op,plop andere los en hetzelfde verhaal.
Zooitje weer vast en dan met de stationair schroef de toeren afstellen op 1200 toeren.
Mengselschroef eerst helemaal in en dan heeeeeeeeel langzaam terug draaien,motor gaat dan steeds mooier lopen tot een bepaald punt hij weer minder lekker gaat lopen.
Precies op het omslagpunt zetten en klaar.
Beste man deed alles op het gehoor en motor loopt echt meeeega mooi
YouTube
Het lijkt me dat: als je het membraam gewoon verwijdert dat je dan terug een normaal functionerend naftekraantje hebt inc reservefunctie.
Het enige nadeel is als je de slangetjes losdoet dat er benzine blijft uitlopen, MAAR , de gs heeft toch zijn 2de benzinekraan die je wel kan dichtdraaien als het moet. Dan moet je gewoon de resterende benzine die in de slangetjes zit even opvangen?
Mayo hier op mf heeft mijn cards afgesteld,Hoe?
Niks meters en apparatuur.
Cards gelijk zetten.
Motor starten,effe goed warm laten draaien,plop hij trekt er één bougiedop af en steld de andere cilinder af op precies 1000 toeren.
Plop bougiedop er weer op,plop andere los en hetzelfde verhaal.
Zooitje weer vast en dan met de stationair schroef de toeren afstellen op 1200 toeren.
Mengselschroef eerst helemaal in en dan heeeeeeeeel langzaam terug draaien,motor gaat dan steeds mooier lopen tot een bepaald punt hij weer minder lekker gaat lopen.
Precies op het omslagpunt zetten en klaar.
Beste man deed alles op het gehoor en motor loopt echt meeeega mooi
YouTube
Dit klinkt geniaal. Bedankt voor de tip!
Met de mengselschroef bedoel je toch de schroef op de "arm" die door de gaskabel heen en weer wordt bewogen?