En zover ik nog weet verbruikt mijn GS500 zo goed als geen druppel olie.
Wel een fles gehaald afgelopen zaterdag, omdat ik schrok dat ie ineens op Minimum stond. Bleek later dat ik waarschijnlijk gewoon verkeerd olie gepeild heb.
Hallo,
ik waag hier maar eens een gokje.
Heeft iemand nog een filtertje over dat ik je tank zit?
Na het lassen en bijbehorend vlamwerk is mijn filter niet meer in originele staat
Wil mijn tank in de lente spuiten en wil dan meteen een heel filtertje monteren.
Mvg Minipower
Je kan het ook laten zitten en een los filtertje plaatsen tussen kraan en carbs. Die filteren rommel er beter uit dan dat ding in de tank.
Hallootjes,
Mijn allereerste motor is een GS500 geweest. Perfecte keuze geweest en nooit spijt van gehad. Tegenwoordig rijd ik een Street triple omdat ik natuurlijk wel wat vermogen miste.
Maar mijn vriendin heeft pas haar rijbewijs gehaald en met een A2 rijbewijs mag je niet meer dan 35KW rijden dus natuurlijk heb ik een GS500 voor haar gekocht. En het motortje stuur en rijd perfect en ze is er helemaal blij mee.
Maar nu komt het natuurlijk. De voorkeringen zijn lek. Nu heb ik precies hetzelfde ook gehad met mijn GS500 en toen heb ik er andere veren in gezet. Echter kan ik me niet meer herinneren welke dat geweest zijn. Het punt was toen dat ik niet heel veel geld had en toen niet progressieve veren erin heb gezet maar vervangen voor iets van een GSX veer ofzo. Ik kan me alleen niet meer voor me halen welke dit geweest zijn. Als ik zo rond zoek dan kosten progressieve veren meer dan 100e en vind ik dat een beetje overdreven gezien dat 1/5 van de motor zelf kost.
Ik heb echt lopen zoeken maar niet kunnen vinden welke veren er passen in een GS500 voorvork poot.
Dus ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen, alvast bedankt
Geen idee. Als er nog liefhebbers zijn om het volgende topic is dat prima anders doe ik het weer.
Hier misschien nog een leuk product voor mijn mederijders/sleutelaars
http://nl.aliexpress.com/item/Hot-S...-Diesel-6/32357097660.html?detailNewVersion=2
1 richting klep die je kan gebruiken als universele goedkopie checkvalve/speedbleeder bij het remmen ontluchten. Ideaal om in mijn eentje de remmen van een auto te ontluchten maar doet het natuurlijk ook op je GS.
Misschien interessant voor je:
Ik heb gereviseerde voorvorken op voorraad. Voorzien van dikkere olie dan origineel en een iets kleinere luchtkamer, zodat ze wat stugger veren.
Bij interesse hoor ik het graag.
Ik tankte altijd rond de 150km, maar ik ga dit nu rekken naar 170~180km ( vlak voor dat het reserve begint.
Verbruik op zijn beste was 1 op 20.1 vorige week toen ik vanaf Stabroek ( waar toen een explosie was, en een brand tot gevolg ). Reed toen over de snelweg terug vanuit Stabroek ( heerlijk joh op een redelijk onbekende plek over een snelweg en dan max 120km/h constant!. Ja dan is ie zeker wel zuinig.
Durf te wedden dat hij makelijk 1 op 22 of 23 had kunnen doen als ik niet via bergen op Zoom / Hoogerheide en putte ben gereden ( binnendoor en vaak remmen en wegrijden ).
Heb nu bijna 1 week een nieuwe achterband, dus weet niet wat voor invloed het verbruik daarop heeft.
Bridgestone BT45 ( lekkere grip in de bochten )