Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Suzuki GS500 TOPIC (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Filmpje!
 


He Tassie zou je me naam ook gelijk willen veranderen naar Mick85, anouck is al een tijd geleden veranderd en anders lijkt het net ofdat ik niet in de lijst sta.

Bedankt Mick85

En Tassie heb je het andere topic al laten sluiten door op het
te klikken en het even door te geven aan een van de mods.
 
He,

het is bijna weekeinde en wat gaan we allemaal doen?? Ben van plan om mijn achterbrug van de fiets te halen en deze te poedercoaten. Het gerucht dat ze roesten lijkt bij mij ook van toepassing.


Laat maar weten wat jullie gaan doen........

Groetjes

Gerben
 
Zo, vanmiddag een bt090 achter laten monteren, net even de schaamranden eraf gereden

en het mooiste nieuws! komende week komt er een knalpyp onder de plof!

Een leovince SBK wel te verstaan

 
Zo, vanmiddag een bt090 achter laten monteren, net even de schaamranden eraf gereden

en het mooiste nieuws! komende week komt er een knalpyp onder de plof!

Een leovince SBK wel te verstaan

(Afbeelding)


en je voorband is nog steeds BT45? ik dacht dat je met BT090 voor en achter 090's moet hebben...
Mooie demper! heel systeem, of alleen demper?
 
Yup, bt45 voor, maarja krijg het stepje zo ook wel aan de grond (net gemerkt, ging bijna onderuit, ging iets te plat blijkbaar, stepje schraapte over de grond, tilde het achterwiel wat op, zwabber de zwabber, ging net goed )

Ik zei dat dus ook tegen de dealer van bt45 voor en bt090 achter (ivm met 2 verschillende soorten banden, radiaal en diagonaal) maakte hem geen fluit uit

Wat betreft de uitlaat : het wordt alleen de demper, die gaat pas gemaakt worden op de uitlaatbuis, dan binnenkort de uitlaat overspuiten met zwarte hittebestendige lak, moet ie toppie zijn!
 
verdomme, ik heb net een nieuwe BT45 gekocht omdat ik ff geen geld had voor 2 BT090's had ik nou maar geweten dat het gewoon bij een BT45 past....
 
ik kan nu dus ff 100 euro dokken omdat ik 107 heb gereden op een 80 weg
 
27km overschrijding en maar 100 euro? tarieven zijn dan zeker omlaag gegaan ik had 115 voor 26km.
 
Ik ben nog maar net nieuw hier, en kheb zo de indruk dat de soes GS 500 hier wel de populairste is, in vergelijking met zijn twee tegenhangers, de CB 500 en de ER-5. Is daar een echte reden voor, of is hij gewoon simpelweg zo populair hier? Vroeg mij dat af, ik zie niet echt actieve topics over ER-5...

groeten aan de 500 tweecilinders
 
He jongens ik kan aan aan kuip komen en tank samen voor €300,-(aleen zijkuien topkuip met licht dus niet) is dat een beetje een noormale prijs of is dat veel te duur.

De kuip heeft lichte brand schade en moet helemaal opnieuw gespoten worden.
Tank heeft ook brand schade en moet dus ook gespoten worden.
Bij een bevestigings punt is het plastik gesmolten.

Wat denken jullie er over doen of nog vedder afdingen.

En heeft er toevallig nog iemand een gs blok liggen met niet al te veel kilometers is voor een maatje van me zijn zuigers en cilinders zijn helemaal uitgesleten.
Dus goede zuigers met cilinders kan misschien ook goed zijn.
 
tsja, hier de mening van iemand die op de er-5 gelest heeft en van wie de GS momenteel nog bij de dealer op z'n papiertjes staat te wachten

Wat me vooral opviel bij de GS is z'n sportievere zithouding/rijgedrag. Ook is de Kawa duurder in aanschaf omdat het een recenter model is.
 
ehm, ik reed 107 en daar ging dan weer corr. vanaf, al met al dus 24 te hard net op het randje voor een verhoging dus
tadaaaaa 100 euro lichter

en trouwens, de er-5 is idd voor lessers. de gs is voor de echte mannen whehe
 
Kzal de mijne dan ook maar es posten:

er zit ook nog een dubbele buell-achtige koplamp bij
en het ori stuur
dit ziet er wel vetjes uit vind ik...

gs'n zijn leuke moto's, mr ze missen wel vermogen
zeker als je van een XR600sm komt is het wat mak...






 


hij is niet voor niets populair hé een GS is de goedkoopste van het stel. ook wel diegene met het minste vermogen geloof ik(een CB500 heeft 8pk meer) maar ook weer iets minder gewicht en een veeeeeeeeeeel beter frame.
Een GS is een echte bochtenvreter, een CB vind ik maar een dweil motor. hardstikke comfortabel maar geen bochtenmotor ofzo.
met een ER5 heb ik geen ervaring.
 
Mijn achterrempedaal moet ik veel te ver intrappen eigenlijk voor die pas reageerd. Dacht eerst dat het kwam door lucht in de leiding, maar na ontluchten heb ik dit nog steeds. Kun je de slag afstellen of is er een andere manier om dit op te lossen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.