Hahahaha, ik word al als overloper gezien, dat doet me nou echt pijn he . Wel trouwens een leuk idee om ook bij te houden voor welke motor de GS 500 E wordt ingeruild..
de naam van diegene die je wilt doorstrepen tussen [s ] en [/s ] zetten(alleen dan zonder spaties.
YEAH deel 3 alweer
inmiddels al 3000km zonder begrenzer gereden(vorige week alleen al 1000km) en nog steeds geen druppel olie verbruikt
Nu ik zonder die plastic rommel in mn carbs rijd, maakt mn laser ook nog een beter geluid. hij klinkt nu echt diep, laag en gevaarlijk
Het beste compliment kreeg ik laatst van chielmi. hij stond bij de mac in heerenveen op mij te wachten, toen ik over de naast gelegen snelweg aan kwam rijden. 1 minuut later sta ik naast hem, en vroeg: hoorde je me net nogJa man! ik dacht ff dat er een VTR voorbij kwam
Beste GS 500 bezitters en andere geinteresseerden,
Een topic wat gericht is op onze kleine betrouwbare tweecilinder de 'Suzuki GS 500' , moet haast wel succesvol zijn!
Zie ook onze 2 andere topics!
Inmiddels hebben we al een behoorlijke GS 500 ledenlijst opgebouwd:
- 31. anouck (Geervliet)
Sta je er nog niet bij, terwijl ook jij een GS 500 bezit? Laat het dan even weten!!!
Vergeet ook niet even een kijkje te nemen op http/gs500.port5.com welke in elkaar is gezet door ons aller T12be
Zo, vanmiddag een bt090 achter laten monteren, net even de schaamranden eraf gereden
en het mooiste nieuws! komende week komt er een knalpyp onder de plof!
Een leovince SBK wel te verstaan
(Afbeelding)
27km overschrijding en maar 100 euro? tarieven zijn dan zeker omlaag gegaanik had 115 voor 26km.
tsja, hier de mening van iemand die op de er-5 gelest heeft en van wie de GS momenteel nog bij de dealer op z'n papiertjes staat te wachtenIk ben nog maar net nieuw hier, en kheb zo de indruk dat de soes GS 500 hier wel de populairste is, in vergelijking met zijn twee tegenhangers, de CB 500 en de ER-5. Is daar een echte reden voor, of is hij gewoon simpelweg zo populair hier? Vroeg mij dat af, ik zie niet echt actieve topics over ER-5...
groeten aan de 500 tweecilinders
Ik ben nog maar net nieuw hier, en kheb zo de indruk dat de soes GS 500 hier wel de populairste is, in vergelijking met zijn twee tegenhangers, de CB 500 en de ER-5. Is daar een echte reden voor, of is hij gewoon simpelweg zo populair hier? Vroeg mij dat af, ik zie niet echt actieve topics over ER-5...
groeten aan de 500 tweecilinders