De originele uitlaat heeft hitte schildjes aan de zijkant. De meeste after markt uitlaten niet. Dat moet je even in de gaten houden.
Een alternatief is een bagagerol en een sjorband of span elastieken met haak.
Bekijk bijlage 1527277
Dankje!
Heb deze uitlaat, dus dan ga ik uit van geen hitte schild? Dan ga ik voor bagagerol zonder zijtassen denk ik
Hallo allemaal,
Sinds 1 september heb ik mijn motorrijbewijs behaald en heb kort daarna een GSR 600 gekocht. Hij bevalt mij supergoed alleen zit ik nog met een vraag..
Hoever kun je gemiddeld nog rijden met het laatste blokje benzine-indicator. Als ik mijn motor voltank, kan ik gemiddeld 190KM rijden voordat het laatste blokje dus gaat knipperen. Wat zijn jullie ervaringen?
Groeten Sander uit Almelo
AlmeloooooooooGroeten Sander uit Almelo
Oei, goede vraag volgens mij is het inderdaad 32 maar dat weet ik even niet zeker. Ik kan straks thuis even kijken, daar heb ik de dop liggen. Maar wellicht is iemand me voorHeren,
Vandaag wilde ik de ketting spannen. Eerst moest alleen nog een dop gehaald worden voor de moer van de achterbrug. Op internet gevonden dat dit 36mm was en dit klopte aardig met mijn (te snelle) meting. Nog overwogen om de 32mm mee te nemen, maar niet gedaan. Thuis gekomen paste deze niet; te groot.
Dus: welke maat heb ik nodig voor de moer van de achterbrug? Toch de 32?
Scherp! Ik zou hem idd eerst op de paddock hebben gezet, voordat ik begon met draaien.Oei, goede vraag volgens mij is het inderdaad 32 maar dat weet ik even niet zeker. Ik kan straks thuis even kijken, daar heb ik de dop liggen. Maar wellicht is iemand me voor
Even de volgende tip alvast, draai de moer los voordat je hem op de paddock stand zet en stel de moeren om en om een paar slagen aan beide kanten bij het spannen. Dan weet je zeker dat je redelijk goed zit. Verder kun je de instructie voor het meten van de speling e.d. lezen in het werkplaats handboek.
Dat doen de meesten, maar dat valt meestal niet mee. Als ie maar een slagje los is, daarna gaat het vanzelf als je hem op de paddock hebt.Scherp! Ik zou hem idd eerst op de paddock hebben gezet, voordat ik begon met draaien.Ik wacht geduldig af. Dit weekend wordt het hem iig niet meer i.v.m. studie.
Leuk dat je op het forum komt kijken!Hallo, ik ben aan het zoeken naar een motor voor rond de 4000 euro. Nakeds vind ik gaaf, ik kijk naar bandits, z750, hornets, fazers. Nu is mijn oog gevallen op een GSR 600. Aangezien hier de ervaringsdeskundige zitten een vraagje. Hoe goed is de ABS op een gsr600 en is het raadzaam dit als optie te nemen? Zie een mooie bij axels bike shop staan voor 4500 met ABS, maar deze is wel een stuk duurder dan de meesten zonder ABS. Wat is wijsheid in dit geval?
Dan rest ons alleen nog het volgende uiteraard:Vanmorgen gekeken en gereden, en gelijk verkocht. Rijdt heerlijk. Volgende week ophalen!
Vanmorgen gekeken en gereden, en gelijk verkocht. Rijdt heerlijk. Volgende week ophalen!
Hoeveel kostte je GSR? En is het nu niet erg koud om te rijdenVanmorgen gekeken en gereden, en gelijk verkocht. Rijdt heerlijk. Volgende week ophalen!