Suzuki GSR *deel 8*

Wie (was de 1e pollverwijderaar en) verdient spanking ?

  • Baksteen zelf

    Stemmen: 4 26,7%
  • Duderuud

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bolski

    Stemmen: 0 0,0%
  • Deputy

    Stemmen: 0 0,0%
  • Martell

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bananeman

    Stemmen: 1 6,7%
  • MGG

    Stemmen: 10 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
640 eu?????? Ik kom uit rond de 320..... Maar ga morgen toch bij Motoport wat spullen ophalen, zal ik eens vragen naar de opties die zij kunnen bieden.. thnx voor de info, knap zadel trouwens ;)

Wel m'n spullen gehaald, vergeten naar het zadel te informeren...... |(
Nog ff gesjekt bij top saddlery en idd, als je het "zadel" toevoegt aan winkelwagen krijg je die sukkel uuh sokkel optie.....poeh! das wel heeeel veel geld zeg.....ga denk ik dus toch maar voor die bagster..... :Y
 
Groeten uit Turkije, Izmir om precies te zijn.
Nog geen fatsoenlijke motor (GSR }) ) gezien.
Komt misschien omdat ze over het algemeen te snel zijn om waar te nemen, mwuahhaah, of omdat het tegen de tijd dat ik hier aankwam al pikkedonker was.

Ow, het is hier vreselijk, morgen 29 graden met volop zon, bij een windkracht 3 uit het noorden. Heb medelijden met me _O-
 
Laatst bewerkt:
Groeten uit Turkije, Izmir om precies te zijn.
Nog geen fatsoenlijke motor (GSR }) ) gezien.
Komt misschien omdat ze over het algemeen te snel zijn om waar te nemen, mwuahhaah, of omdat het tegen de tijd dat ik hier aankwam al pikkedonker was.

Ow, het is hier vreselijk, morgen 29 graden met volop zon, bij een windkracht 3 uit het noorden. Heb medelijden met me _O-

Kheb medelij met je als je met dat weer de hele dag binnen moet zitten, airco of niet! })
 
Hey Iedereen!

Ligt het nou aan mij of klinkt en rijdt de GSR fijner als je even een stukje goed geknald heb? Het lijkt alsof de motor iets meer herrie maakt en wat beter reageert op het gas. Het is alleen als ik een stukje heb zitten spelen, maar niet na bijvoorbeeld een lange snelweg rit. Kan denk ik niet zoveel met motorwarmte te maken.

Heb trouwens nog een mooie pic voor het openingspost! Maar even kijken hoe die erop moet..

Groetjes,

Daniel
 
Hey

Zie net dat een vriend van mij nog was ingelogd op mn laptop :S

Maaaaar, hierbij mijn foto voor het OP!!

full



Daniel
 
Laatst bewerkt:
Hey Iedereen!

Ligt het nou aan mij of klinkt en rijdt de GSR fijner als je even een stukje goed geknald heb? Het lijkt alsof de motor iets meer herrie maakt en wat beter reageert op het gas. Het is alleen als ik een stukje heb zitten spelen, maar niet na bijvoorbeeld een lange snelweg rit. Kan denk ik niet zoveel met motorwarmte te maken.

Daniel

leukt dat jij het ook ervaart!, heb zelf ook wel eens gedacht dat er wat meer lawaai uit de uitlaat komt wanneer je daarvoor even lekker doorgereden hebt. soms zelf een bescheiden blafje :9
 
Nou ik vind mn Yoshi's zonder db-killers al aardig blaffen, maar idd soms een mooie knal bij gas los! Heb trouwens ook na het knallen dat de motor soms uitvalt als je bijvoorbeeld op een stoplicht af komt rijden en je koppeling intrekt. Bekend kwaaltje volgens mij, maar niet echt storend...
 
Of de GSR na flink gassen meer herrie maakt, is mij niet opgevallen. Nu heb ik ook van die beschamende standaard pijpjes en ik weet dat Hendrik ook Yoshi's heeft. Misschien dat daar het verschil gemaakt wordt.

Maar ik ben al half onderweg om meer herrie te maken. Een klem in het uitlaatsysteem is doorgerot, dus er ontsnapt misschien wat roffel de roffel, alhoewel ik er nog niets van merk. :o
 
Welkom Daniel :W

Ik heb zelf ook Yoshi's (met dempers) en die ploffen lekker als ik ff fiks terug schakel vlak voor n verkeerslicht heerlijk :9 Jammer dat het na de snelweg is maar als ik n wat langere tijd 130 in zn 6 heb gereden dan staat ie wat rijker denk ik en dan ploft ie helemaal lekker als ik m laat uitrollen! *grijns*

Dat gevoel van prettiger rijden, herken ik wel n beetje maar dat gebeurd bij mij niet elke rit gek genoeg... raar ding ook die GSR *O*
 
Of de GSR na flink gassen meer herrie maakt, is mij niet opgevallen. Nu heb ik ook van die beschamende standaard pijpjes en ik weet dat Hendrik ook Yoshi's heeft. Misschien dat daar het verschil gemaakt wordt.

Maar ik ben al half onderweg om meer herrie te maken. Een klem in het uitlaatsysteem is doorgerot, dus er ontsnapt misschien wat roffel de roffel, alhoewel ik er nog niets van merk. :o
die klem is bij mij ook al aardige tijd doorgerot, hangt met roest aan elkaar :P
als je wat langer in hogere toeren hebt gereden wordt de boel lekker warm, zelfs met standaard dempers komt er dan een 'warmer' geroffel uit, heeeerlijk :9

sjow, snel naar Goedhart, zonneviziertje halen *O*



[jaloers]oh, en Iqski: ik hoop dat je in 3-delig pak zit B| [/jaloers]
 
Welkom Daniel :W

Ik heb zelf ook Yoshi's (met dempers) en die ploffen lekker als ik ff fiks terug schakel vlak voor n verkeerslicht heerlijk :9 Jammer dat het na de snelweg is maar als ik n wat langere tijd 130 in zn 6 heb gereden dan staat ie wat rijker denk ik en dan ploft ie helemaal lekker als ik m laat uitrollen! *grijns*

Dat gevoel van prettiger rijden, herken ik wel n beetje maar dat gebeurd bij mij niet elke rit gek genoeg... raar ding ook die GSR *O*
http://tinyurl.com/3tklkse
 
Goedemorgen,

ff een paar daagjes niet op zitten letten en alweer een boel gemist zie ik. Welkom voor alle nieuwe GSR-drivers.

Heb medelijden met me _O-
Sterkte man ;)

Hey Iedereen!Ligt het nou aan mij of klinkt en rijdt de GSR fijner als je even een stukje goed geknald heb?
Ik heb dat gevoel ook zoals dus veel meer mensen hier. Heb Yoshi's (zonder DB-killers) en die blaffen als je het gas los laat, zijn de buren ook blij mee....... LB!

Iemand nog een idee waar ik (orginele) DBkillers kan halen? Motoport Rockanje en Suzuki Nederland geven aan dat ze niet meer te krijgen zijn.

Verder ga ik nu ff balen van het mooie weer. Heb rechts 2 vingers gekneust en kan dus niet rijden op mn vrije dag :( :( :( :( :(
 
vanmorgen gespot bij Goedhart :9
mooie radiatorkapjes en yoshi tri-ovals :9~

helaas niet gezien wie er op hoorde te zitten...

full
 
Heb trouwens ook na het knallen dat de motor soms uitvalt als je bijvoorbeeld op een stoplicht af komt rijden en je koppeling intrekt. Bekend kwaaltje volgens mij, maar niet echt storend...

@Dellolled: Weet je waar dit wegkomt? Zelf heb ik sinds 2 week ook een gsr en het is me nu 2x gebeurd dat tijdens schakelen de motor uitviel. Start daarna wel meteen, maar ik heb liever dat het niet gebeurd.
 
Bij af en toe uitvallen met terugschakelen moet je het stationair toerental ietsjes hoger afstellen. Vaak staat ie rond de 1000 toeren op de aflezing, terwijl de fabrieksopgave 1200~1400 toeren is. Ik sta rond 1200 toeren en valt nooit uit.
Met de afstelling is heel makkelijk te doen. Even het afstelknopje zoeken (zit links zo'n beetje onder de tank), zorgen dat je motor lekker temperatuur heeft en dus geen "choke" toeren draait, en je draait em zo naar gewenste toerental.

Als dat niet helpt zou het wel eens kleppen stellen kunnen zijn, wat een stuk duurder is, maar wel af en toe nodig om in ieder geval te laten checken (zo om de 24K wordt aangeraden)
 
Ow, en ik heb inderdaad medelijden met mezelf, vandaag de hele dag in een warm exhibitiehal gezeten, weliswaar geen 3-delig, maar af en toe half op de grond om de machine af te stellen is al inspanning genoeg om zweetdruppels te produceren.
Weet je, ik ga naar de bar, mijn vochtverlies aanzuiveren *O*
 
Ow, en ik heb inderdaad medelijden met mezelf, vandaag de hele dag in een warm exhibitiehal gezeten, weliswaar geen 3-delig, maar af en toe half op de grond om de machine af te stellen is al inspanning genoeg om zweetdruppels te produceren.
Weet je, ik ga naar de bar, mijn vochtverlies aanzuiveren *O*

Jaja je ben zielig hoor. :N :N

Maar ja je kan niet eeuwig de "toerist" uithangen.
Eerst whisky, neem dan nu maar ff een biertje.

Ben lekker ff een rondje wezen rijden vanavond.
O ja Wegdek, ik heb een spiegelvizier maar dat is niks als het donker is. Rondje werd groter dan gedacht en ben uit pure noodzaak (lees omdat ik niets zag op de binnenwegen zonder verlichting) de snelweg opgegaan.
 
[me="CorvetteFreak"]hoort sirene's....[/me]

Uho... *runs* :')

Meh vanmiddag, sorry mensen, ik doe liever mijn werk goed dan half ;) En heb er gewoon de tijd en rust in mijn kop nog niet voor gehad :) Mijn nederige excuses *kruipt*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan