suzuki gsx-750es '86 als beginmotor

markF

Die hard MF'er
22 okt 2005
335
0
Mijn pa heeft een soes gsx-750es uit '86, hij is er erg tevreden over. Zijn er hier mensen die zo'n machine hebben of hebben gehad? Ik wil graag weten of het wat is voor mij om mee te rijden zodra ik m'n rijbewijs heb. Graag reactie, alvast bedankt. *O*
 
Ik ben begonnen met deze motor.

Ik vind hem nog steeds mooi !
Hij rijdt heerlijk en ik vind dat je hiermee goed kan beginnen.
Hij is echt nog van de oude stempel. Daarmee bedoel ik
dat hij niet zo explosief ervandoor gaat, maar toch wel lekker
rijdt. Zwaartepunt is laag.
 
backwards,

ik heb zelf een gsx 750 es gehad uit 86 en heb er met ontzettend veel plezier 6 jr meegereden. (soms nog weleens spijt dat ik hem niet meer heb)
het is een motor waar je goed mee uit de voeten kan (215+),maar ook lekker lui mee kan rijden 70-80 km in z,n 5e versnelling.
de souplesse als je dan versnelde vanuit 5 kunnen menig 600tje nog een puntje aanzuigen.
verders een beetje log met sturen, maar waarschuwt altijd optijd en verrast je nooit.
de remmen heb ik altijd een beetje zozo gevonden ziet er wel indrukwekkend uit maar hebben niet de kracht van de huidige modellen (uitkomst zou zijn stalen leidingen monteren).
verbruik ong 1:13-14 maar met relax toeren heb ik wel 1:20 gehaald.
oftewel een heerlijk oldtimer
:]
 
Ik heb serieus hierover nagedacht toen ik er voor mn eerste motor op uitging!
Ik zag dr een staan voor weinig bij axl's bike shop in H'hwaard maar zag toen op inet een Xl600 en das toen mn eerste motor geworden.
Lijkt me een leuke fiets.
Aardig vanje pa als je dr op mag!
Die van mij begint al te vloeken en te schelden als ik verkeerd naar zn bonneville uit '80 kijk. B| :X :X :X
 
Ik heb serieus hierover nagedacht toen ik er voor mn eerste motor op uitging!
Ik zag dr een staan voor weinig bij axl's bike shop in H'hwaard maar zag toen op inet een Xl600 en das toen mn eerste motor geworden.
Lijkt me een leuke fiets.
Aardig vanje pa als je dr op mag!
Die van mij begint al te vloeken en te schelden als ik verkeerd naar zn bonneville uit '80 kijk. B| :X :X :X
dat komt omdat ie van kijken al bijna uit eklaar valt :+
 
mijn pa heeft er een, en is er ook op begonnen, begin vorig jaar *O* hij klaagt er nooit over en ik heb er niet op gereden omdat dat niet mag B| beperkt RBW B|
 
lijkt mij wel een lekkere fiets om op te beginnen :) hopelijk mag ik binnekort zelf een motor kiezen :]
 
dat komt omdat ie van kijken al bijna uit eklaar valt :+


HAHA nou dr loopt nog olie uit dus dan issie nog goed en van de zomer was t kicken lopen na een stilstand van 1.5 a 2 jaar.
daarna was t voor mij gekicked worden en hard lopen omdat ik ermee door de straat was gereden '( B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan