Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand nog een goed adresje voor bougies, een luchtfilter (voorkeur OEM " achtig ") en remblokken (Geen Brembo. Slechte piep ervaringen mee op mijn vorige motor).

Ik bestel normaliter erg lui alles bij MLM parts omdat die meestal alles in huis hebben, maar wellicht dat iemand een ander goed adres kent.
 
Ik moest even Googlen, maar dat is dus een tank grip?

Waarom perse die?

Geen mooie leverbaar in NL shops?

Hoor erg goede dingen over deze en qua looks ook het mooist. Maar ik sta zeker open voor andere alternatieven! Het liefst wel een die de volledige zijkant van de tank inneemt.
 
Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik mijn rijbewijs en vanaf een week later de trotse eigenaresse van een GSXR 750 K4.... helemaal nieuw hier dus :)

Beetje bij beetje ben ik wat dingetjes aan het veranderen aan 'm (hoe leuk is dat!) en wat ik nu wil vervangen is het (standaard) licht van de koplamp voor wit licht. Een LED lamp al geprobeerd maar die past helaas niet.
Ik heb al wel online gelezen en begrepen dat er (te)veel keuzes zijn maar dat is allemaal gebaseerd op auto's. Maakt dat überhaupt uit???

Tips voor een halogeen lamp met wit licht?? O-)
 
~
Hey, een oude bekende uit het RS250 topic :) Had jij niet zelfs mijn 1e 250 gekocht???

Maar ik heb nog wel een WPHB voor je stuur me even een Gmail.Nee ik was niet de gene wie jou oude motor had gekocht. Wel eerder 2 RS250 gehad. Een Biaggi replica en een 2000 model replica waar ik zo even de naam niet van weet :)

Als je mij het werkplaatshandboek wil mailen zou ik dat erg op prijs stellen.
svdvisch add hotmail punt com

Bedankt alvast!!
 
Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik mijn rijbewijs en vanaf een week later de trotse eigenaresse van een GSXR 750 K4.... helemaal nieuw hier dus :)

Beetje bij beetje ben ik wat dingetjes aan het veranderen aan 'm (hoe leuk is dat!) en wat ik nu wil vervangen is het (standaard) licht van de koplamp voor wit licht. Een LED lamp al geprobeerd maar die past helaas niet.
Ik heb al wel online gelezen en begrepen dat er (te)veel keuzes zijn maar dat is allemaal gebaseerd op auto's. Maakt dat überhaupt uit???

Tips voor een halogeen lamp met wit licht?? O-)
Welkom, Johan is wel de verlichting deskundige hier volgens mij :]
 
Op mijn RSV zit stomp grip, dat werkt ook prima :)

Iets wat me bij de eerste rit opviel is hoe erg ik het miste op de Suzuki!
Gaat er ook zeker weer opkomen. De tank van de soes voelt met mijn pak aan spek glad en je eigen tegenhouden lukt dan dus niet.
 
Iemand nog een goed adresje voor bougies, een luchtfilter (voorkeur OEM " achtig ") en remblokken (Geen Brembo. Slechte piep ervaringen mee op mijn vorige motor).

Ik bestel normaliter erg lui alles bij MLM parts omdat die meestal alles in huis hebben, maar wellicht dat iemand een ander goed adres kent.

Frontrowcomponents voor t remmenspul en scherpe prijzen.
Het andere spul zoals filtertje doe ik ook gewoon mlm.
 
Welkom, Johan is wel de verlichting deskundige hier volgens mij :]
Haha ja dat klopt, ik heb zelf alles omgebouwd naar led, in de koplamp zit een Lumiled, dat past wel en geeft een goeie opbrengst, je hebt alleen een ring nodig voor erachter zodat de veer druk kan houden op het lampje.

H7 LED Bulb FANLESS G7 LED Headlight Conversion Kit Philips Lumileds Luxeon ZES | eBay

Adapterringen heb ik van Ali vandaan, in kunststof, link kan ik nog even opzoeken als je wilt.
 
Dank je wel :)

Wat heb jij voor licht in de koplamp?
Ik heb geen verlichting op de motor, maar Johan uit dit topic heeft volgens mij xenon verlichting op zn K4 en hij is heel handig met foto's plaatsen op MF :Y .
@Turbo ik had SBS sintered street op de straatfiets, bevielen erg goed. En Frontrow is een prima toko inderdaad.
 
Zo, deze idioot heeft in 4 dagen na een hoop bier en weinig slaap uurtjes 200km gelopen tijdens de Nijmeegse vierdaagse.

Ieder het zijne. Maar gefeliciteerd met de prestatie!

Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik mijn rijbewijs en vanaf een week later de trotse eigenaresse van een GSXR 750 K4.... helemaal nieuw hier dus :)

Beetje bij beetje ben ik wat dingetjes aan het veranderen aan 'm (hoe leuk is dat!) en wat ik nu wil vervangen is het (standaard) licht van de koplamp voor wit licht. Een LED lamp al geprobeerd maar die past helaas niet.
Ik heb al wel online gelezen en begrepen dat er (te)veel keuzes zijn maar dat is allemaal gebaseerd op auto's. Maakt dat überhaupt uit???

Tips voor een halogeen lamp met wit licht?? O-)

Welkom! Fijne fiets, heb er 3 gehad!
full

Qua verlichting geen tips, maar zie de OP om de STVA aan te passen als dat niet al gedaan is.

Nee ik was niet de gene wie jou oude motor had gekocht. Wel eerder 2 RS250 gehad. Een Biaggi replica en een 2000 model replica waar ik zo even de naam niet van weet :)

Als je mij het werkplaatshandboek wil mailen zou ik dat erg op prijs stellen.
svdvisch add hotmail punt com

Bedankt alvast!!

Tssss, nog te lui om te mailen....
Ik zal het werk wel weer doen hoor ;)
 
Welkom! Fijne fiets, heb er 3 gehad!

Qua verlichting geen tips, maar zie de OP om de STVA aan te passen als dat niet al gedaan is.

Dank je wel!
Ehhh....die afkortingen zeggen mij niet zoveel :?

Hey jij racet dus?! Wat gaaf zeg. Ik ga binnenkort ook naar een motor circuit training om bochttechnieken te leren!
 
Ik heb geen verlichting op de motor, maar Johan uit dit topic heeft volgens mij xenon verlichting op zn K4 en hij is heel handig met foto's plaatsen op MF

Geen verlichting??? :?
Rij je niet op straat? Alleen circuit dan ofzo??
 
Dank je wel!
Ehhh....die afkortingen zeggen mij niet zoveel :?

Hey jij racet dus?! Wat gaaf zeg. Ik ga binnenkort ook naar een motor circuit training om bochttechnieken te leren!

Sorry, MF-en voor beginners:
MF = Motor Forum
OP = OpeningsPost
TS = TopicStarter

STVA is een dingetje op de motor die prut ontworpen is. Kijk maar in de OP daar staat een link naar een topic om hem te fixen.


En ja ik rij wedstrijden. Zie link onder mijn post naar mijn racepagina.
Ja leer je veel van.
 
Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik mijn rijbewijs en vanaf een week later de trotse eigenaresse van een GSXR 750 K4.... helemaal nieuw hier dus :)

Beetje bij beetje ben ik wat dingetjes aan het veranderen aan 'm (hoe leuk is dat!) en wat ik nu wil vervangen is het (standaard) licht van de koplamp voor wit licht. Een LED lamp al geprobeerd maar die past helaas niet.
Ik heb al wel online gelezen en begrepen dat er (te)veel keuzes zijn maar dat is allemaal gebaseerd op auto's. Maakt dat überhaupt uit???

Tips voor een halogeen lamp met wit licht?? O-)
Welkom :W

Verlichting maakt niet uit joh, donker gewoon vermijden dan zie je de bochten ook niet goed _O-
 
Ieder het zijne. Maar gefeliciteerd met de prestatie!Welkom! Fijne fiets, heb er 3 gehad!
[afbeelding]
Qua verlichting geen tips, maar zie de OP om de STVA aan te passen als dat niet al gedaan is.Tssss, nog te lui om te mailen....
Ik zal het werk wel weer doen hoor ;)
Ja bedankt! Wilde het een keer mee maken, maar net zoals motor rijden werkt dit ook verslavend! Wat een feest zeg!
 
Sorry, MF-en voor beginners:
MF = Motor Forum
OP = OpeningsPost
TS = TopicStarter

STVA is een dingetje op de motor die prut ontworpen is. Kijk maar in de OP daar staat een link naar een topic om hem te fixen.


En ja ik rij wedstrijden. Zie link onder mijn post naar mijn racepagina.
Ja leer je veel van.

Haha dank je ik zal eens kijken hoe of wat. Ik word steeds wijzer zo. Ik was gaan kijken bij het circuit en vroeg hun mijn motor alvast te keuren. Afgekeurd dus. Ze vertelden me daar ook al een hoop wat ik moest aanpassen, hoe ik dat kon zien en waar ik dat het beste kon laten doen. Echt super blij mee!

Ja ik ben dan ook echt bleu want zo'n forum is al heel wat voor mij. Ik doe niet zoveel online. Quoten heb ik dus gewoon moeten googlen. Nu alleen nog uitvogelen hoe ik dat dikgedrukte bovenin erbij krijg dat je kunt zien wie je quote :X

Wauw! Ik heb op de link gekeken. Heftig wel van die meid die gecrasht is. Heb jij ook zoiets wel eens meegemaakt?
 
Haha dank je ik zal eens kijken hoe of wat. Ik word steeds wijzer zo. Ik was gaan kijken bij het circuit en vroeg hun mijn motor alvast te keuren. Afgekeurd dus. Ze vertelden me daar ook al een hoop wat ik moest aanpassen, hoe ik dat kon zien en waar ik dat het beste kon laten doen. Echt super blij mee!

Ja ik ben dan ook echt bleu want zo'n forum is al heel wat voor mij. Ik doe niet zoveel online. Quoten heb ik dus gewoon moeten googlen. Nu alleen nog uitvogelen hoe ik dat dikgedrukte bovenin erbij krijg dat je kunt zien wie je quote :X

Wauw! Ik heb op de link gekeken. Heftig wel van die meid die gecrasht is. Heb jij ook zoiets wel eens meegemaakt?

:P
Rechts boven de post die je wil quoten zit een knopje, dan krijg je de tekst ed van degene die je quote al kant en klaar erbij. Lees dit eens door: [FAQ=,]Algemene FAQ[/FAQ]

Hoezo afgekeurd? Om te racen of gewoon een trainingsdagje is wel een behoorlijk verschil. Een wegfiets is meestal even spiegels afplakken en inklappen, verlichting allemaal afplakken en gaan.

Ik zelf bedoel je? Ben 2x onderuit gegaan in de regen op circuit. Op de weg harder gecrasht.
 
Laatst bewerkt:
Welkom  

Verlichting maakt niet uit joh, donker gewoon vermijden dan zie je de bochten ook niet goed 

Dank je wel :)

Hahaha ja en niet alleen de bochten... donker vizier is overdag prettig rijden zeker met de zon van nu maar 's avonds was dat eerst wel even wennen maar gaat nu wel
 
:P
Rechts boven de post die je wil quoten zit een knopje, dan krijg je de tekst ed van degene die je quote al kant en klaar erbij. Lees dit eens door: [FAQ=,]Algemene FAQ[/FAQ]

Hoezo afgekeurd? Om te racen of gewoon een trainingsdagje is wel een behoorlijk verschil. Een wegfiets is meestal even spiegels afplakken en inklappen, verlichting allemaal afplakken en gaan.

Ik zelf bedoel je? Ben 2x onderuit gegaan in de regen op circuit. Op de weg harder gecrasht.

*O* *O*
Hahahahha wat makkelijk zo zeg! Oh echt joh ik maar kopiëren en plakken en dan lukte dat weer niet wéér overnieuw.... _O-
Bedankt Roy!

Trainingsdag. Ook dan moet je motor aan bepaalde eisen voldoen. Uiteraard niets van jouw kaliber maar waar ze wel naar kijken zijn de banden en ketting die beide (hoognodig) vervangen moesten worden. De schakelset/voetsteun links zat los en ik moet de vering op mijn gewicht laten afstellen.
Nou ja ik was blij dat ik nu al even langs was gegaan dan heb ik de tijd om dat allemaal in orde te maken en weet je, niet alleen voor die training maar in de eerste plaats voor mijn eigen veiligheid zo heb ik begrepen. Dus maar goed dat dit zo allemaal naar voren is gekomen.

Jeetje heftig zeg. Alles ok? Heb je er niets aan overgehouden?
 
Dank je wel :)

Hahaha ja en niet alleen de bochten... donker vizier is overdag prettig rijden zeker met de zon van nu maar 's avonds was dat eerst wel even wennen maar gaat nu wel
Donker vizier vind ik niet fijn in het donker. Ik rij altijd met een donker vizier. Je hebt gelijk dat het op een gegeven moment wel “went”, maar je hebt gewoon meer zicht met een helder vizier en zal dus ook veiliger zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan