- Onderwerp starter
-
- #4.176
Staat nog een filmpje op dat hij ook met een hp2 rondrijdt, en daar een tijd van 2:01 mee haalt.
Dan weet hij ook wel dat hij met die boxer in de weg rijdt.
bijna bij mij in mijn nek
Hupje
Jaaa gelukkig wel!! Het was een heel karwei (voor @bombatsracing) maar de aanhouder wint en ik ben voorzien@La Diabla is het trouwens gelukt met die stuurdemper?
Ik heb al wat beelden bekeken met La Diabla, heb de meeste er nog wel opstaan helaas zal het bewerken nog even op zich laten wachten.
Willem zegt ook bedankt voor de reusachtige gezelligheid!
Wie moest er nog pizza afrekenen en welke? Geloof dat het 6 pizza's waren? En iemand heeft de fooi betaald?
V Moi pizza shoarma
V Bart Schwantz pizza shoarma
V Reanne pizza salami
??? pizza salami
V Willem pizza 4 stagioni (incl fooi)
V Frank-M pizza carbonara speciale
Dit is een rondje uit de laatste sessie bij mij. @Roy "R" Ja ik weet het genoeg punten van verbetering, maar voor een 2e keer op het circuit vind ik het niet zo gek
Ik had op start finish, meeuwenmeer en de veenslang door moeten schakelen naar de 6, ook na de haarbocht had ik hem moeten shortshiften naar de 4. Verder mis ik nogal wat apex puntjes in de bochten, maar ik ben dik tevreden met 2:14.xxx op de klok nu. 14 augustus doen we weer een nieuwe poging.Leuk om te zien! Geeft mij iig een idee wat er allemaal in mijn groepje anders ging. Zat in ieder geval de hele baan een versnelling lager dan jij. Volgende keer proberen om op diverse plekken een versnelling hoger aan te houden (en meer ballen kweken in de tussentijd)
Dit is een rondje uit de laatste sessie (vrijvrijden) bij mij. @Roy "R" Ja ik weet het genoeg punten van verbetering, maar voor een 2e keer op het circuit vind ik het niet zo gek
Leuk om te zien! Geeft mij iig een idee wat er allemaal in mijn groepje anders ging. Zat in ieder geval de hele baan een versnelling lager dan jij. Volgende keer proberen om op diverse plekken een versnelling hoger aan te houden (en meer ballen kweken in de tussentijd)
Ik had op start finish, meeuwenmeer en de veenslang door moeten schakelen naar de 6, ook na de haarbocht had ik hem moeten shortshiften naar de 4. Verder mis ik nogal wat apex puntjes in de bochten, maar ik ben dik tevreden met 2:14.xxx op de klok nu. 14 augustus doen we weer een nieuwe poging.
maar staar je niet blind op die versnellingen, mijn motor is korter vertand als origineel. met mn k6 zat ik de vorige keer ook bijna overal een versnelling lager.
Ik moet ook oefenen op versnellingen en terug schakelen. Heb nu nog een te hoge versnelling als ik een bocht uit ga. Maar vind terugschakelen met hoge snelheden nog steeds wel eng
SPIERPIJN
Dit is een rondje uit de laatste sessie (vrijvrijden) bij mij. @Roy "R" Ja ik weet het genoeg punten van verbetering, maar voor een 2e keer op het circuit vind ik het niet zo gek
Jij rijd nog met standaard vertanding vermoed ik, dan kan je het slecht vergelijken. Maar in principe zit het vermogen bovenin dus zo hoog mogelijk in toeren rijden.
bedankt
Dat later remmen, is een kwestie van tussen de oren, dat heeft gewoon een paar rondjes ervaring nodig denk ik.
Ik zal je tips meenemen naar 14 aug. Wat betreft de GT. die reed ik eerder in zn 2, maar dan had ik toch vaak dat ik onverwacht al in de begrenser hing.
onze voorrijder adviseerde om hem in de 3 te pakken, omdat je dan onbewust meer snelheid mee neemt met het insturen.
qua terugschakelen voor de ramshoek, ik heb een paar rondes gehad dat ik hem daar wel in zijn 6 had staan. Ik ben denk ik wat te ruig met de koppeling, want met terug naar de 4 heb ik daar 2x gehad dat die achter toch wel erg zenuwachtig werd, later dus een paar keer bewust niet doorgeschakeld naar zn 6 en in zn 5 gebleven met insturen van de ramshoek.
Klopt, heb nu een kaartje van het circuit met de namen van de bochten erbij gemaakt en welke versnelling ik zou moeten hebben (in eerste instantie). Ramshoek deed ik eerst in 4 maar dat was toch wel erg spannend. Instabiel tijdens terug schakelen en feller (dus minder makkelijke throttle control) tijdens de bocht. Ramshoek in 5 gaf wat meer rust.
Punt 1 t/m 3 van dit filmpje () was bijzonder herkenbaar. Ik was veel te veel bezig met het feit dat ik niet lekker op de motor zat, versnellingen aan het tellen was en probeerde te verzitten voordat ik ging remmen waardoor ik veel te weinig heb gekeken. Had ook pas na de 3e sessie een beetje een idee van de baan lay-out laat staan dat ik bewust heb gekeken naar rem en instuur punten om daarmee te oefenen.
Laatste; klein beetje last van het trillen van de remmen bij het aanremmen rechte stuk en veenslang. Zal de boel even inspecteren van de week. Zaterdag weer oefenen op Midland.
De hp2 reed meer dan een beetje in de weg. Reed alle sessies in fast, niet dat ik super snel ben ofzo. Maar hij reed de eerste sessies iets van 2 10. Ik heb er in iedergeval best vaak acht klem gezeten. Maar dat is ook mijn fout, ben vaak te voorzichtig met inhalen.
Verzetten ze daar geen mensen wanneer ze na 3 sessies te traag of te snel blijken te zijn?
Wat een droplul. Levensgevaarlijk en idd irritant dit soort mensenAlleen sessie 1 zo te zien, daarna in medium waar hij nog achterin zit. Heb het dan ook niet nagelaten een bericht bij zijn video te zetten.
Irritant gedrag, schijt aan de rest op de baan blijkbaar.
Bedankt boor het verslag Roy. Wat een verschrikkelijk nieuws via deze weg...
Ja zeker, later remmen bouw je op dat komt idd wel.
Is wat voor te zeggen maar volgens die insteek zou je elke bocht een versnelling hoger moeten pakken. Maar je moet doen wat jezelf fijn vind natuurlijk. Dat is puur hoe ik het doe. En dat is hetzelfde met de Ramshoek. Je kan hem redelijk “rechtdoor” laten lopen voor je instuurt en dan terug schakelen.
Dat ruw terug schakelen kan misschien ermee te doen hebben dat je de toeren te ver terug laat lopen? Zag in je filmpje je toeren ri Ruskenhoek erg ver zakken dus dan moet de motor weer terug op toeren moet komen