Suzuki Gsx-r 750 2k4

Zou me niets verbazen als dit gewoon een 2004 model is. Eerste jaar schrijf je toch zo´n 25% af met een beetje pech. De motoren van 2004 zijn nu al zeker een ´jaar´oud, want ook de motorzaken beginnen al met het opruimen van hun showroom- en demo-modellen. Zo kreeg ik al ruim 10% korting op m´n nieuwe 5 weken geleden.

Blijft wel dat het een scherpe prijs is. Staat de motor je aan en is tie goed, gewoon doen. Vrees echter dat voor dat geld niet alles koek en ei is. Ik heb een half jaar gezocht naar een goede GSXR 1000 uit 2003, maar niet gevonden. Degene die goed waren, waren zo duur dat je bijna net zo goed een nieuwe kon kopen.

Grtn,
 
´k Heb trouwens ook een paar keer bij HP motoren gekeken en een keer proef gereden op een GSX-R 1000. Zag er mooi uit, maar uitlaat had een rare schuurplek. Tevens was de machine in snel genomen bochten niet stabiel. Dit kon overigens ook aan de vering of de niet al te nieuwe voorband liggen. Eerste waar ik bij een motor naar kijk is de aansluiting van de luchttoevoer door het frame. Als deze er niet strak tegen aanzit, goed de motor bekijken. Iedere verkoper heeft daar altijd wel een verhaal bij. Hebben ze allemaal. Kan wat speling inzitten. Maar kijk je bij een nieuwe, dan heeft geen enkele motor dat. Oppassen dus. Alhoewel. Als de prijs er naar is en ookal heeft tie op z´n kant gelegen. Tja..... Mijn vorige GSX-R had ook op z´n kant gelegen. Ik had hem echter wel met schade al gezien en dan kun je zelf uitmaken of je hem wel wilt hebben.

Welterusten,
 
dit soort verhalen had ik niet verwacht van hp motoren, kben er laatst ff geweest om te kijken, zag die vent was wel ok en de zaak zag er ook wel ok uit.

ik hou altijd wel van die kleine motorzaken..

jammer..
 
Terug
Bovenaan Onderaan