Suzuki GSX-R 750: Niet te zwaar, niet te licht! #16

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik, troste eigenaar van een overjarige gsx-r 750 K9 zit met een dilemma.
het geluid wat mijn Yoshi slip on (r77) produceert valt me ontzettend tegen.
Nu zit ik eraan te denken om de katalysator eraf te slijpen.
Gezien er geen weg terug is als hij er vanaf is, vraag ik me af of iemand van hier dit heeft gedaan.

Voordat ik iets doe waar ik spijt van krijg omdat het wellicht nog steeds niet veel met het geluid doet, of dat hij dan juist een "takke"herrie maakt ben ik dus opzoek naar mensen die dit al hebben gedaan. Is het aan te raden? of is het mollen van je uitlaat zonde in verhouding tot hetgeen het oplevert?

Anders blijft ik namelijk gewoon rond rijden met dat lelijke blok onder mijn motor :]


Ben vorige week bij Pavic geweest kat eronder uit nieuwe pijp er tussen. Veel mooier goed geluid ,de kat houdt ontzettende veel geluid tegen.. Nu helemaal tevreden.. Ikke gsxr k9 met yoshimura demper
 
ik, troste eigenaar van een overjarige gsx-r 750 K9 zit met een dilemma.
het geluid wat mijn Yoshi slip on (r77) produceert valt me ontzettend tegen.
Nu zit ik eraan te denken om de katalysator eraf te slijpen.
Gezien er geen weg terug is als hij er vanaf is, vraag ik me af of iemand van hier dit heeft gedaan.

Voordat ik iets doe waar ik spijt van krijg omdat het wellicht nog steeds niet veel met het geluid doet, of dat hij dan juist een "takke"herrie maakt ben ik dus opzoek naar mensen die dit al hebben gedaan. Is het aan te raden? of is het mollen van je uitlaat zonde in verhouding tot hetgeen het oplevert?

Anders blijft ik namelijk gewoon rond rijden met dat lelijke blok onder mijn motor :]


zie pagina 85 voor de fotoos...

gr Roland
 
Niet met je eens!! Want ze horen een motor aankomen! Waardoor ze al gaan kijken waar je bent, dus zij ze al bewust dat er een motor aankomt en zien ze je dus eerder! :]
 
Laatst bewerkt:
Niet met je eens!! Want ze horen een motor aankomen! Waardoor ze al gaan kijken waar je bent, dus zij ze al bewust dat er een motor aankomt en zien ze je dus eerder! :]
Als je de muziek al wat harder aan hebt in de auto, horen ze je echt niet hoor...
 
Niet met je eens!! Want ze horen een motor aankomen! Waardoor ze al gaan kijken waar je bent, dus zij ze al bewust dat er een motor aankomt en zien ze je dus eerder! :]

In een tunnel misschien. Maar op de weg echt niet. Ik weet niet of je zelf ook auto rijd maar ooit een motor aan horen komen voor je hem zag? En dan dus normaal met ramen dicht en radio aan.

Ik nog nooit!
 
Alsof je een herriepijp monteert voor je eigen veiligheid! _O- _O- _O-

Kom op! Dat is toch gewoon om te posen! :W
 
Aangezien hier de doelgroep van mijn overbodige koppelingshevel zit even een schaamteloos spambericht

Te koop voor een GSXR 750 00-K5:

TWM opklapbare koppelingshevel
- Nooit gebruikt, nieuw in verpakking
- Kleur zwart
- Normale lengte
- Type LSS.01

Reden verkoop:
- Verkeerd geleverd en terugsturen kost een klein kapitaal (lang leve eBay ...)

full
 
Ik heb al proefgereden op de gsxr 750 en dat beviel zeker wel, wat ik me alleen af vraag, en wat ik zelf moeilijk in te schatten vind, is hoe is die om er langere tijd op te rijden bijvoorbeeld naar duitsland? Ik lees in reviews dat deze nieuwere generatie gsxr redelijk 'relaxt' rijdt terwijl het wel een echte supersport is. Mijn vraag is kortom: is dit ook zo?
 
hallo iedereen :W

sinds een weekje ben ik nu in het bezit van een k6.

maar nu zit er nog een standaard uitlaat onder, en zou ik graag een akrapovic shorty eronder willen, maar weet iemand mischien waar je deze zou kunnen bestellen?

heb gezocht maar niet kunnen vinden :+
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan