Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Waarom je vorige motor na een halfjaar al terug kopen? Ik zou als je toch zweert bij een GSX-S1000 aan het einde van dit jaar een nieuwe kopen voor een goede prijs, zeker gezien alle dealers er eind dit jaar graag vanaf willen gezien ze toch op kenteken moeten i.v.m. de aankomende euro 5.

Er staat nog 1 porno witte te koop , nieuw, 12K, nette prijs 👍🏻. Laatste van NL.


Van deze weet ik dat die goed is , best wat opties erop en nog geen 5000km op de teller en nog nooit een drup regen gezien.
Vind blauw/zwart sowieso de mooiste kleur en die witte die is gewoon basis uitvoering.
Maar wil eens wat anders dus een versys 1000 of cbf 1000 lonkt wel al blijft een dikke naked ala gsx s1000 gewoon mega vet
 
Wat ik begrepen heb van een Suzuki dealer is dat ze met een Naked 900 gaan komen!
Maar dat pas rond september.... :/
met opvolger bedoel ik dan toch een dikke 1000cc die mee kan met de nieuwe nakedbikes die recent zijn uitgekomen.
als ik een middenklasser (750 - 900cc) wil koop ik wel een street triple rs 2020
 
Van deze weet ik dat die goed is , best wat opties erop en nog geen 5000km op de teller en nog nooit een drup regen gezien.
Vind blauw/zwart sowieso de mooiste kleur en die witte die is gewoon basis uitvoering.
Maar wil eens wat anders dus een versys 1000 of cbf 1000 lonkt wel al blijft een dikke naked ala gsx s1000 gewoon mega vet
Snap ik. De vraagprijs van je oude motor 11.495 t.o.v. een nieuwe afgeprijsde van 11.999 was het attenderen waard 👍🏻. Ik meende dat je ooit zei dat je de porno witte variant ook mooi vond dus denk attendeer even op die aanbieding van Van Wijk, prijs is erg scherp voor een nieuwe.

Het is overigens geen basis/standaard wit maar parelmoerwit. Ik ken geen motor die deze verhouding pearl effect in de witte lak heeft zitten dus verre van standaard.
Succes met de keuze voor een nieuwe bike 👍🏻
 
Standaard als in geen korte nr plaat houder , andere knippers , andere uitlaat , geen wielstickers.
En als ik mijne zou terug kopen nooit meer dan 10500 en wit is zeker niet slecht maar blauw/zwart is mooier 😝
Achja eerst weer eens sparen de aangekochte cabrio was duur zat en het voorjaar duurt nog eventjes :)
 
Standaard als in geen korte nr plaat houder , andere knippers , andere uitlaat , geen wielstickers.
En als ik mijne zou terug kopen nooit meer dan 10500 en wit is zeker niet slecht maar blauw/zwart is mooier 😝
Achja eerst weer eens sparen de aangekochte cabrio was duur zat en het voorjaar duurt nog eventjes :)
Op die manier. Dan ben je inderdaad zo 1000 euro verder. Wat betreft kleur is een voorkeur, maar goed ook anders reed iedereen dezelfde fiets. Ik vind dat parelmoer wit juist boven de standaard kleuren uitsteken. Ik heb voorheen ook altijd blauwe Suzuki's gereden, dat is toch wel de meest verkocht Suzuki kleur, net als groen bij Kawasaki.

Die nieuwe Versys is een mooie motor, al ben ik geen kawa fan. Ben benieuwd wat je koopt. V-strom nog overwogen?
 
V-strom ook overwogen maar ik wil sowieso een 4 cilinder , 1 en 2 cilinders vind ik echt helemaal niks kwa geluid brrr 🙈
Kwa model wel een mooie brommer en kwa prijs ook te doen zelfs met het duurdere pakket.
Versys met een paar opties kost gelijk de jackpot helaas , ga denk ik ook geen hele nieuwe kopen want ik heb alleen nog maar op zondag tijd om te rijden en neig kwa kleur en uitvoering naar de 2019 in het wit/zwart toe en bij een CBF neig ik ook naar een witte maar wel met volledige kuip
CBF is ook een heel pak goedkoper al is dat niet de hoofdzaak waar het mij om draait het is meer wat het eerste komt want bevalt dat wordt waarschijnlijk gekocht.
Zo ging dat met een cabrio ook , had nooit gedacht ooit een Jap met 4 wielen te kopen _O-
 
Vorig jaar dacht ik ook "ik wil eens iets anders proberen " en een nieuwe Vstrom1000 gekocht en de GSXS ingeruild. Dit heeft precies 4 maanden en 3000 KM geduurd. Toen heb ik de Vstrom weer teruggebracht en mijn "oude" GSXS1000 weer teruggekocht. Gelukkig stond die er nog.
 
V-strom ook overwogen maar ik wil sowieso een 4 cilinder , 1 en 2 cilinders vind ik echt helemaal niks kwa geluid brrr 🙈
Kwa model wel een mooie brommer en kwa prijs ook te doen zelfs met het duurdere pakket.
Versys met een paar opties kost gelijk de jackpot helaas , ga denk ik ook geen hele nieuwe kopen want ik heb alleen nog maar op zondag tijd om te rijden en neig kwa kleur en uitvoering naar de 2019 in het wit/zwart toe en bij een CBF neig ik ook naar een witte maar wel met volledige kuip
CBF is ook een heel pak goedkoper al is dat niet de hoofdzaak waar het mij om draait het is meer wat het eerste komt want bevalt dat wordt waarschijnlijk gekocht.
Zo ging dat met een cabrio ook , had nooit gedacht ooit een Jap met 4 wielen te kopen _O-
Daar heb je een punt, schoot me 1, 2, 3 niet te binnen maar sluit me daar volledig bij aan. 2 cilinders is ook niet mijn ding, het loopt/rijd/klinkt toch anders. De V-Strom gaat daarmee meer richting het enduro segment en de Versys met 4cil. meer naar het toursegment.

Bekende van me rijd een Superduke 1290 sinds een jaar, erg dikke motor, maar dat blok vind ik ook maar niks, ongeacht het vermogen, brute power. KTM is voor de cross zeg ik altijd, niet de straat 🤣 evenals Husqvarna.
 
ik heb ook nog een Suzuki TL1000S, een V-Twin en vind het een heel leuk ding om mee te rijden en heb er een open uitlaat opstaan: geluid is :}!

hou wel van dat bruut koppel dat sommige V-twins produceren.
 
Smaken verschillen inderdaad maar alles met minder dan 4 cilinders vind ik werkelijk ruk 🙈 superduke vind ik ook zn mooi voorbeeld
Geweldig vermogen en is een raket om te rijden maar als ik het geluid al hoor dan haak ik spontaan af 😝 Wordt in ieder geval tijd dat die schijt regels een verdwijnen dat ik eens de showroom in kan duiken en eens een dagje met een toermotor kan rijden want heb geen zin om straks te investeren en ook mijn oude motor terug te kopen dan doe ik dat liever direct 🙈
 
met opvolger bedoel ik dan toch een dikke 1000cc die mee kan met de nieuwe nakedbikes die recent zijn uitgekomen.
als ik een middenklasser (750 - 900cc) wil koop ik wel een street triple rs 2020
Wellicht een naked op basis van de nieuwe slechtvalk (Hayabusa)?
Triumph heeft ook een nieuwe speed triple geïntroduceerd, de 1200:

Maar ik zal verder stoppen met mijn off topic gedroom en gekwijl. 😜
 
vind de speed triple 1200 rs echt geslaagd en als ie nog beter stuurt dan de +2018 ( 1050 rs ) model dan zie ik em wel als opvolger van mijn gsx-s1000!

Suzuki heeft nood aan een opvolger voor de Gsx-s1000.
Hoop dat ze komen met een naked afgeleid van de Gsxr1000, blok tunen low- mid range koppel.
Liefst volgen ze de andere merken eens met dan een normaal model die ze dan toch nog iets of wat betaalbaar kunnen houden en een R model met nog meer bling er opgeschroefd. dat hebben ze ook met de Gsxr1000 gedaan.
 
Kan zn speed triple niet mooi vinden en dan nog zn 3 pitter eronder hebben hangen brrr
Dat Suzuki gewoon om de hoek komt met een 1300cc naked en dan een bak aan koppel en minimaal 200pk zodat de concurrentie ook gelijk even stil is 😝
 
Maar dan anno 2021 ja en hoe ze het ding noemen mogen ze zelf weten maar als ze b-king weer onder het stof vandaan willen halen dan vind ik het best 😝
 
.

...en toch vind ik het zo (nog steeds) niet een lelijk ding om naar te kijken... :N :N


2C.jpg
 
Nou..., echt wel.
Die Wes Cooley, die op zo'n model fiets reed, dat was natuurlijk 1 van de (mijn...) helden van vroeger.

Zo samen met o.a. Spencer, en Lawson, in o.a. de AMA racerij.

Is toch geweldig dit :Y :Y
NR. 34

(Spencer in het filmpje is dan op dat moment 18 jaren jong)




iewryrfsaf[0hsdfsdpofjasdl;jhgfnds.jpg




Ik weet nog wel dat dit soort fietsen bij de motorwinkels stonden destijds (samen met o.a. de bol d'Or Honda's - die jeugddroom van vroeger heb trouwens wel ooit een keer in kunnen vullen... ;) )


dihfqawerdfosdhfdhfhfrh.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan