Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Even een vraagje. Hoeveel sleutels zitten normaliter bij een 2019 GSX-S750?

Bij mijn MT-09 had ik er 3 (2 normale en een moedersleutel) bij mij BMW 2 (normale en een moedersleuteltje).

Thanks!
In het gereedschapssetje zitten nog meer sleutels. :YY:P

Zijn nieuwe motoren eigenlijk nog wel uitgerust met een gereedschapssetje? 🤔
 
De 750 van mij is van 2020, daar zit nog wel een gereedschapssetje in.
Eigenlijk totaal overbodig.
 
Sinds vandaag ook in het bezit van een 750.. *O*

989926F6-BA74-4460-A950-C8719BBF6E09.jpeg
 
Hier een zeer tevreden Katana rijder :)
Forum destijds gebruikt om te orientieren voor een GSXS750/1000 maar had niet verwacht er met de Katana vandoor te gaan. Ben zelf vrij lang en de zitpositie op de Katana was veel beter dan op de andere 2. Je ziet ze alleen erg weinig in Nederland rijden. Jammer, maar is niet anders.
Het model is niet populair. Maar dat was de katana van de 80er jaren ook niet. En dat is nu een cult bike! (De nieuwe zal dat niet worden).
 
Ieder z'n ding. Ik vind ook wel meer motoren niet mooi, maar die worden ook verkocht. Allemaal subjectief. Neemt niet weg dat ik de huidige Katana erg geslaagd vindt. Daarbij was ik niet van plan op de korte of lange termijn iets anders te kopen dus ga ik van mijn huidige motor nog lang genieten. ;)
 
Ieder z'n ding. Ik vind ook wel meer motoren niet mooi, maar die worden ook verkocht. Allemaal subjectief. Neemt niet weg dat ik de huidige Katana erg geslaagd vindt. Daarbij was ik niet van plan op de korte of lange termijn iets anders te kopen dus ga ik van mijn huidige motor nog lang genieten. ;)
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb het nieuwe model katana ook gekocht. Uiteraard grijs want dat past goed bij de oude. Eerst maar even de 1600 km inrijden en daarna ....gassen!. :]
 
Het is dat bij de dealer alleen een zwarte stond, als het een grijze was .dan was het die geworden. Had geen voorkeur voor de kleur maar in het zwart is die toch ook mooi, al zeg ik het zelf.
Het inrijden is het minst leuke van alles maar zelfs met lage toerentallen gaat die snel.
Heel veel veilige kilometers gewenst, en vooral genieten. Dat laatste moet wel goedkomen.
Ik had de eerste kilometers een enorm grote glimlach op m'n gezicht. En nog steeds overigens ongekend de souplesse van het blok. Het is als je niet oppast een echte rijbewijs killer.
 
Hoe zijn de eerste kilometers bevallen?
Echt geweldig! Het blok loopt bijzonder soepel en de quickshifter is erg mooi. Dashboard is mooi informatief, alleen de MySpin app wil nog niet echt overtuigen. Dat is nog erg beperkt, maar dat zal snel wel worden aangevuld. Vanmiddag meer meters maken, dan kan ik er vast meer over zeggen.
 
Echt geweldig! Het blok loopt bijzonder soepel en de quickshifter is erg mooi. Dashboard is mooi informatief, alleen de MySpin app wil nog niet echt overtuigen. Dat is nog erg beperkt, maar dat zal snel wel worden aangevuld. Vanmiddag meer meters maken, dan kan ik er vast meer over zeggen.
Vraag me eigenlijk af waarom Suzuki niet gewoon android auto en carplay implementeert. Zelf het wiel uit vinden terwijl er al een oplossing bestaat is zonde van tijd en geld.

Veel plezier met je motor in ieder geval!
 
Vraag me eigenlijk af waarom Suzuki niet gewoon android auto en carplay implementeert. Zelf het wiel uit vinden terwijl er al een oplossing bestaat is zonde van tijd en geld.

Veel plezier met je motor in ieder geval!
Ik kan er ook niet bij. De motor is echt geweldig, maar die apps werken voor geen meter. De toepassing 'kaarten' kan wel een route weergeven, maar kan niet navigeren! Je kunt dus een bestemming selecteren, waarna je de route in de vorm van een blauw lijntje in beeld ziet, maar er kunnen geen instructies worden gegeven. De Sygic app klapt er constant uit, dus toch maar op zoek naar een navigatiesysteem...

In de app 'muziek' kun je alleen nummers afspelen die op je telefoon zijn opgeslag, je kunt niet streamen. Niet dat ik de motor hiervoor heb gekocht, maar dit valt toch best wel tegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan