Suzuki motoren die geschiedenis schreven

Status
Niet open voor verdere reacties.
TL 1000, beetje ondergewaardeerde fiets maar wel mooi bruut.

SAM-0490.jpg
 
de fabrikant bepaald de dagwaarde van een 2e hands fiets niet, jij en ik doen dat.

Klopt....maar koop jij nog een 2e hands voor 5000 als een nieuwe 5900 is gaan kosten? Die 5000 stond maar de koper haakte af op de dag dat dit bekend werd. Ik had incl. ops E9000 betaald. Die gaat dus een jaar later niet weg voor E4000,-. dus ipv weer een nieuwe rijd ik nu nog met de bandit.
 
Laatst bewerkt:
Da,s dan weer minder. Wist dat ook niet. Lag dat aan de fabriek, importeur of het instorten van de Yen?


Importeur wilde nieuwe klanten trekken door de Bandit goedkoop weg te zetten en een nieuw model te introduceren. Klanten van een jaar terug die ook een nieuwe hadden gekocht konden de &%$#$$# krijgen en zagen hun aanschaf in een jaar met 50% dalen. NIMAG bedankt.....
 
Laatst bewerkt:
Als we het alleen even bij de wegmotoren houden, denk dan eens aan de T20, een ongekend snel ding voor die tijd. Of de T500 Cobra, men was van mening dat een 500cc tweetakt niet gebouwd kon worden. Wel dus. De GT750 was de eerste in serie geproduceerde motor met vloeistofkoeling. Met de RE5 ging men het wankel(e) pad op en dit bracht de fabriek inderdaad bijna naar een failissement. De GS750, hoewel niet echt spectaculair, trok de fabriek weer vlot. Alleen daardoor verdient hij al een plek in de (Suzuki)historie. De GSX750R is zo een beetje de stamvader van de huidige generatie superbikes en de Intruder zette hele volksstammen op een "chopper". De Burgman deed hetzelfde met scooters. En laten we ook niet vergeten dat de Aprilia RS250 eigenlijk is voorzien van een Suzuki RG blok. De SV, en dan met name de 650S heeft hele volksstammen trouwe volgelingen en ik begrijp dan ook niet hoe ze die in hemelsnaam hebben kunnen laten vallen ten gunste van de Gladius. Om af te sluiten wil ik de Vstrom nog even noemen, al jaren lang de verkooptopper in NL
 
of er lekker languit op kunnen liggen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat zegt de fabrikant niet en het gaat daar ook helemaal niet om, het gaat erom of een bepaalde machine (binnen Suzuki) iets bijzonders teweeg gebracht heeft.
En je kunt van de Hayabusa zeggen en vinden wat je wilt, maar er is nogal wat ophef over geweest dat hij de 300km/u grens overschreed. *O*

Op de teller ja, en we weten allemaal dat japanse tellers nogal, kuch, overdrijven.

De eerste standaard GSX-1300-R uit dat jaar (1999) die de 300 op de GPS haalt, moet ik nog tegenkomen.
 
Laatst bewerkt:
Op de teller ja, en we weten allemaal dat japanse tellers nogal, kuch, overdrijven.

De eerste standaard GSX-1300-R uit dat jaar (1999) die de 300 op de GPS haalt, moet ik nog tegenkomen.
Dat zou dan de mijne kunnen zijn. Bekeuring gehad in Duitsland met 318 km/u, ook door GPS tracker bevestigd. Was overigens ruim 340 op de teller. Die wijkt wel wat af ja :X
(oh nee, K&N luchtfilter, Powercommander en andere pijpjes is natuurlijk niet meer origineel)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan