Suzuki Sv650 Supertwin racer

Nieuwe onderdelen binnen, weer een stukje van de puzzel. :)
Nieuwe radiator en Monoblock remklauwen van een Yamaha R1.
We kunnen weer verder met bouwen.

20200508_131731.jpg

20200508_131739.jpg
 
Van te voren even goed testen of hij niet lekt, wil wel eens gebeuren bij die Ali radiateurs.
koop ze dan op Ebay, heb je geen last van Ali-raditeurs :+

Op mijn KR1 ook al zo'n radiator gehad (voor een YZF450 quad ), en is prima spul, en quasi dubbel zo dik als een KR1 radiateur, blokje blijft veel koeler :t
 
Leuk project.. als je er nog veel gewicht af krijgt kom je misschien wel weg met 1 voorrem..?
 
Ik denk ook dat het wel kan, je zult alleen wel een heel goede klauw met schijf moeten monteren voor op circuit. Zal ook van het circuit afhangen of het voldoende gaat zijn.
Maar ik denk dat je "makkelijker" ergens anders die 2,5 Kg kan weghalen, al zullen dat nooit en te nimmer onafgeveerde kilo's zijn.....
 
Ik heb nu Sunstar 298mm afkomstig van een Gsxr 600 K4 schijfremmen en dat zijn ook de kleinste die voor de Gsxr te krijgen zijn zo ver ik weet.
Ik denk ook niet dat ik aan de 147 kg zou komen, (zou wel mooi zijn).
Heb nog wel wat dingen in me kop zitten die nog voor wat gewichts winst zullen zorgen maar 147 kilo is denk ik iets te veel gevraagd, zeker als je na gaat dat een Sv650 origineel 167Kg weegt. We gaan kijken hoe ver we komen, wellicht komen we weg met een enkele 320mm gietijzere schijf !? :-)
 
Laatst bewerkt:
Mooi om te zien hoe je bezig bent, ben benieuwd hoe het uiteindelijk eruit gaat zien
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan