SV 1000 Topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
PORNO !!

wat een figuurtje !!! :} :} *O* *O* *O* :} :}










sv1000sz-125s.jpg
 
Ik zal dit weekend even een shotje maken. Ik denk dat ik je al ontmoet heb op de hangplek bij het tt-circuit. Emmercompas: gemiddeld hoogste aantal flitspalen per inwoner van Nederland.
 
Ik zal dit weekend even een shotje maken. Ik denk dat ik je al ontmoet heb op de hangplek bij het tt-circuit. Emmercompas: gemiddeld hoogste aantal flitspalen per inwoner van Nederland.
aha ben jij dat
toen had je wel die stadslichies al als knippertjes
maar nog niet die kapjes en seatcover

hoeveel heb je intussen al gereden ?
ik heb er al 5000km opstaan
 
zijn er hier in de buurt nog een beetje hangplakken voor de hangjongeren ? :+

Waar wil je hangen? Of wil je liever plakken.....
Je zou eigenlijk lid moeten worden van de SV-club. Dan kun je voor 18 eur. bij ons hangen. Dit weekend (zondag) hebben we de veluwetocht.. je zou als introducé mee kunnen.
 
Laatst bewerkt:
ik heb de Heli Bars besteld bij Bike Parts & Things (www.bikespareparts.nl),totale prijs : €235 + €6 verzendkosten = €241.
deze clipons staan ongeveer 6cm hoger dan de originele aan de uiteinden. Alle originele kabels zijn lang genoeg. Montage 1uur.Zithouding is veel meer ontspannen, minder lastig de voor polsen.
 
ik heb de Heli Bars besteld bij Bike Parts & Things (www.bikespareparts.nl),totale prijs : €235 + €6 verzendkosten = €241.
deze clipons staan ongeveer 6cm hoger dan de originele aan de uiteinden. Alle originele kabels zijn lang genoeg. Montage 1uur.Zithouding is veel meer ontspannen, minder lastig de voor polsen.

hebbie er nog een mooi plaatje van ? als ze gemonteerd zijn
 
Waren hier nog een paar SV1000S bezitters op het Motorfestijn van SR-Service in 's-Gravenzande vandaag? Zag iig een blauwe standaard 1000 en een blauwe 1000 met volledige onderkuip (ik weet niet of die van M-F'ers zijn). Zover ik kon zien geen 650's gezien, behalve m'n eigen dan ;)
 
weet er iemand welk draadje van de ECU moet losgekoppeld worden om meer PK´s te hebben ?
ik las het volgende op het amerikaanse SV-forum:

1)Hello,

I am a newbie to this forum, but hey...i already learned a lot !!
I am the owner of a SV1000S K4, color: silver.
Now, if I replace my stock cans by Laser duotech (or another brand)endcans...do I have to cut wire 23 on the ECM box?
I have noticed that wire 25 is already cut...I presume this was done to set the bike at full power (120pk) instead of the 106pk...
Already installed:TRE, K&N , snorkel removed from airbox.

Greetz and thx in advance



2)I know now how to switch from the european 106 hp to 122 full power :

just unplug the black and orange (or light brown) # 23 wire on the ecu.

it was explain in a french motorcycle revue : "l'integral"

the bike is realy different : more torque evrywhere and revs very fast.


IS HET PIN 23 OF 25 ????? :?
 
weet er iemand welk draadje van de ECU moet losgekoppeld worden om meer PK´s te hebben ?
ik las het volgende op het amerikaanse SV-forum:

1)Hello,

I am a newbie to this forum, but hey...i already learned a lot !!
I am the owner of a SV1000S K4, color: silver.
Now, if I replace my stock cans by Laser duotech (or another brand)endcans...do I have to cut wire 23 on the ECM box?
I have noticed that wire 25 is already cut...I presume this was done to set the bike at full power (120pk) instead of the 106pk...
Already installed:TRE, K&N , snorkel removed from airbox.

Greetz and thx in advance



2)I know now how to switch from the european 106 hp to 122 full power :

just unplug the black and orange (or light brown) # 23 wire on the ecu.

it was explain in a french motorcycle revue : "l'integral"

the bike is realy different : more torque evrywhere and revs very fast.


IS HET PIN 23 OF 25 ????? :?

Pin nummer 23 schakelt in ieder geval je FI indicator uit in het display hetgeen nodig is als je bijvoorbeeld de O2 sensor heb uitgeschakeld. Levert geen extra vermogen op. Pas op dat je niets doorknipt maar haal de draad los. Als je de ecu uit de houder haalt en loskoppelt, dan zie je in de stekker een witte streep. Als je deze indrukt komen de draden los te zitten en kun je de bewuste draad eruit halen. Doe erg voorzichtig want voor je het weet komen er nog meer van hun plaats en dan is het een crime om de witte palletjes terug te drukken. Je kunt zo in ieder geval experimenteren zonder het risico te lopen iets onherstelbaars te doen.
Ik heb ergens nog een schema liggen van de nummering wat je vertelt welk draadje welk nummertje heeft. Kan ik vanavond naar je mailen als je dat wilt.

:W
 
Wel ik zit terug bij de internetlevenden. Heb een serieus partijtje mogen worstelen om hem wee up and running te krijgen zonder mijn data kwijt te spelen (geen back-ups voor de failure). Maar door een klein accidentje had ik veel vrije tijd.
Het volgende is namelijk gebeurd begin vorige week.
Na een tijdje rijden kwam ik weer terug thuis en was ik de moto aan het wegzetten toen mijn hond ineens doorhad dat ik terug was en bij de begroeting heeft mijn been eventjes de uitlaat getoucheerd. Aan de polyqterbroek is niets te zien aan mijn been eerst ook niets, maar de volgende dag begon het spel in de namiddag. Jeuken, branden, opzwellen, vel werd paars. En dit spreide zich over het ganse onderbeen. Leuk, kan n u eindelijk weer iets meer dan 5m stappen en de zwelling is wat afgenomen en het paarse is nu vervangen door bloedrood. Het zal nog eventjes duren voor ik weer goed genoeg ben om met de moto te rijden zonder pijn (waarschijnlijk zal dan de hittegolf wel gestopt zijn en zal het regenfront hier zijn)
Soit, andere uitladen moeten er nu zeker opkomen. Wat is de maxtemperatuur van titaniums? Anders zullen het toch carbons worden ondanks de mogelijke nadelen van de laatste.

Nuja, aan de rest, enjoy!
 
auw.....

ik dacht pas ook een keer nadat ik gereden had zijn de dempers van mij aan het eind wel aan teraken met de hand

ik dacht probeer het eens mat de kuit |(
nadat ik het leer al had uitgedaan en in een korte broek stond
om hem weer in de schuur te zetten

maar dat viel ook wel vies tegen
maar gelukkig heb ik er nix aan over gehouden
 
Soit, andere uitladen moeten er nu zeker opkomen. Wat is de maxtemperatuur van titaniums? Anders zullen het toch carbons worden ondanks de mogelijke nadelen van de laatste.

Nuja, aan de rest, enjoy!

Dat klinkt niet best Vive :N , wel een beetje vreemd dat het er een dag over doet voordat het zich zo manifesteerd. Je moet er in ieder geval behoorlijk tegen aan hebben gestaan om zoveel problemen met lopen te hebben. Doe maar eens een piccie dan, om in MF termen te blijven... 8-) .

Ik heb zelf een paar LeoVince Titanium EVO II, maar ik weet alleen van horen zeggen dat ze minder heet worden dan de originele. Als je trouwens geen al te hoge eisen stelt zoals high mounted ed. zijn deze een goede koop. Gewoon bolt-on en nog geen 500 euri's.

Succes met helen (van je been dus)

Greetz
:W
 
Dat klinkt niet best Vive :N , wel een beetje vreemd dat het er een dag over doet voordat het zich zo manifesteerd. Je moet er in ieder geval behoorlijk tegen aan hebben gestaan om zoveel problemen met lopen te hebben. Doe maar eens een piccie dan, om in MF termen te blijven... 8-) .

Ik heb zelf een paar LeoVince Titanium EVO II, maar ik weet alleen van horen zeggen dat ze minder heet worden dan de originele. Als je trouwens geen al te hoge eisen stelt zoals high mounted ed. zijn deze een goede koop. Gewoon bolt-on en nog geen 500 euri's.

Succes met helen (van je been dus)

Greetz
:W

Haal dan wel je db-killer eruit :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan