SV 1000 topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor je snel antwoord!

Waaraan zie je dat het een K3 is? En niet bv een K4/K5?
hmmm

staan je uitlaten in lijn met de motort?

k3:

2003_SV1000S_slv-side_450.jpg


k4:

2004_SV1000S_red_450.jpg



lijkt mij echt een k3, geen k4. Alleen dat duo afdekkapje... die heb ik nog niet op een k3 gezien.
 
Laatst bewerkt:
In dat geval zou je een nieuwe tank moeten hebben..

http://www.suzukicycles.org/SV-series/SV1000-SV1000S.shtml



*Gaat bij jullie trouwens ook het benzinelampje al na 150km branden? Of zal ik hem misschien niet helemaal vol hebben gegooid de vorige keer..
ja, bezine lampje is ruk! Ik heb er al eens stil mee gestaan, omdat ik hem standaard negeer. Let op de km dagtellert.
Bij 180 gaat tie bij mij aan, en bij 220 moet er zeker peut in.
 
*Gaat bij jullie trouwens ook het benzinelampje al na 150km branden? Of zal ik hem misschien niet helemaal vol hebben gegooid de vorige keer..
Of je hebt iets te stevig aan het gas gehangen :)

Mijn lampje gaat pas branden bij 210-230km. Dan heb ik wel vrij rustige ritten (Sliedrecht-Amstelveen, 80km).

Op een circuitdag haal ik ook maar net 150km tot het lampje *D
 
Hallo,

even een vraag.

Mijn motor is geleverd door Motorport Den Bosch in april 2005.
Hoe kan ik nu zien/er achter komen van welk bouwjaar de motor is??

Hier gaat het om:

[afbeelding]

Bedankt alvast
100% zeker K3 specs... Misschien dat de productie datum net nog in 2004 valt.
Maar aftermarket spulletjes ZEKER voor een K3 bestellen!

Je kan het trouwens ook zien aan dat zwart afdek kapje onder het zadel...

SV_K3_MF.jpg



Of je hebt iets te stevig aan het gas gehangen :)

Mijn lampje gaat pas branden bij 210-230km. Dan heb ik wel vrij rustige ritten (Sliedrecht-Amstelveen, 80km).

Op een circuitdag haal ik ook maar net 150km tot het lampje *D
Op circuit haal ik net 100km met één tank... -O-
En dat met originele dempers en een custom PCIII mapping! B|
 
Ik wil wel eens een keer langs komen, als ik in de buurt ben.
als je dit goed vindt
of anders om.


moet je van te voren wel ff laten weten, ben vaak in de weekenden op pad (tot grote ergernis van mijn vriendin)

maar de kans is ook groot dat ik aan het werk ben op het circuit
 
Of je hebt iets te stevig aan het gas gehangen :)

Mijn lampje gaat pas branden bij 210-230km. Dan heb ik wel vrij rustige ritten (Sliedrecht-Amstelveen, 80km).

Op een circuitdag haal ik ook maar net 150km tot het lampje *D

als het lampje gaat branden hoeveel liter heb je nog ?.
 
Laatst bewerkt:
Mag volgens mij alleen in de Sound of Thunder klasse. Maar daar rijden de echt snelle mannen en vrouwen in. Weet niet eens of je met een straatmotor mag meerijden in die specifieke klasse. :?
 
Laatst bewerkt:
iemand die superpoles onder de sv heeft liggen en dit geluid wil opnemen en delen ?

ik heb Bos uitlaten met helaas een niet uitneembare db killer. Wil toch even iets meer geluid :Y
 
Geachte SV- rijders,
het is mij bekend dat de sv een lek mandje is wat betreft de hydraulische koppeling,
bij de mijne is eind vorig jaar een rubbertje vervangen omdat ik in een ritje van helemaal vol naar helemaal leeg ging.
Hoeveel lekken is "normaal" ?
hij zakt nu ook weer vlotjes. ik ga morgen de dealer ff lastig vallen (toch nog garantie *O* )
alvast bedankt!
vr gr ambt.
 
Geachte SV- rijders,
het is mij bekend dat de sv een lek mandje is wat betreft de hydraulische koppeling,
bij de mijne is eind vorig jaar een rubbertje vervangen omdat ik in een ritje van helemaal vol naar helemaal leeg ging.
Hoeveel lekken is "normaal" ?
hij zakt nu ook weer vlotjes. ik ga morgen de dealer ff lastig vallen (toch nog garantie *O* )
alvast bedankt!
vr gr ambt.

kijk hier even:
http://www.suzukisv1000.com/faq/clutch.htm

er is volgens mij ook een mod op het rubber geweest. het truukje met een randje vet werkt ook prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan