SV ingeruild, CBR600RR gekocht

die man waar jouw fiets van is geweest, koopt nogal vaak nieuwe motoren. Vast snel verveeld ofzo! Een vriend van mij heeft net zijn oude (2004)r6 gekocht, daar stond ook nog maar iets van 3000 km op ofzo! Het voordeel is dat hij idd super netjes met zn fietsen omgaat en er ook van alles aan veranderd voor dat hij weer iets anders koopt!! Dus veel plezier er mee, heb je een goede koop aan gedaan!
 
tja dan loop je de showroom binnen bij olijve zie je teun aan je SV poetsen he ingeruild ja zegt ie voor cbr hmmmm.

btw vandaag op een SV1000S gereden

bloed begint te kruipen waar het eigenlijk mag komen maar eigenlijk weetje wil ik wel zo'n 1000 hebben
 
tja dan loop je de showroom binnen bij olijve zie je teun aan je SV poetsen he ingeruild ja zegt ie voor cbr hmmmm.

btw vandaag op een SV1000S gereden

bloed begint te kruipen waar het eigenlijk mag komen maar eigenlijk weetje wil ik wel zo'n 1000 hebben

Dat klinkt goed ikbengek, dus vandaag op een SV1000S gereden :9~ die zullen ook wel goed rijden. Maar de SV650S rijdt ook perfect hoor ;) . Ben je specifiek op zoek naar een andere motor?

Greetz,
Wim.
 
Terug
Bovenaan Onderaan