SV650 '99 - '02 topic deel 11 "De X-rated bbq"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou hiervandaan minder goed nieuws.

Vanochtend in Sauerland mijn SV tegen de vangrail gezet, zelf gelukkig niks aan over gehouden. Zal morgen wel wat stijfjes zijn. Is erg balen, de BBQ zal dan ook wat te vroeg komen.
Zaterdag en Zondag echt heerlijk gereden, mijn bochten lijnen gingen steeds beter. Vanochtend was beetje fris, maar verder super weer om te rijden.

Zit nog te twijfelen wat ik nu ga doen, kan het in onderdelen verkopen, of als opknapper. Of natuurlijk zelf opknappen en houden (verkopen) . Rijwiel gedeelte is nog recht, na de crash is er door een instructeur nog met 100 kmh zonder handen mee gereden. Dus iig is alles nog recht.


Schade:
Twee achterkappen (het hele kontje kapot)
linker clipon krom.
Wat schade op de linker voor kap, is te herstellen.
Linker schakelsetje afgebroken.

Iemand nog wat liggen, tips.

Stiekem zit ik al wat langer te kijken naar een daytona 675. Maar schijnt wel een extreme zit houding te hebben, binnenkort dagje huren.
Zal niet weten wat zo iets als opknapper nog op zou moeten brengen?

Dan zeggen ze op z'n duits "schade". echt jammer dat je m zo moet afschrijve :(.
heeft de yoshi pijp t wel overleefd, of had je die ff verwisseld?
 
Heb niet heel kritich na gekeken, verzekering gebeld en motor met een aantal de berg afgerold, gereden. Bij een kleine motor zaak neer gezet en dat adres doorgegeven voor de berging. Daarna zijn we weer door gereden, stond namelijk een groep van ongeveer 45 pers te wachten.
Maar denk dat het pijpje het wel overleefd heeft, ben over de linker kant geschoven, recht was niet te veel aan te zien.
 
Iemand ervaring met een 12v of 12v mini aansluiting? Is het een beetje waterdicht wanneer je rijd? En Blijft de stekker wel zitten? Want in de auto zit het er nooit super in...
 
Iemand ervaring met een 12v of 12v mini aansluiting? Is het een beetje waterdicht wanneer je rijd? En Blijft de stekker wel zitten? Want in de auto zit het er nooit super in...

Daar zijn al heel wat topics over op mf, gewoon ff zoeken...
 
Even wezen kijken voor wat (onder)kuipen.
En ik heb er eentje gevonden die EINDELIJK niet iedereen heeft:
Het gaat om deze voorkuip: http://www.twinshack.co.uk/prods/447.html
Met deze koplampen: http://www.twinshack.co.uk/prods/449.html
En dit ruitje: http://www.twinshack.co.uk/prods/452.html

Alleen zie ik geen gaten voor de knippers, dus die zou je dan zelf moeten boren ...
Gezien je kan kiezen tussen race en road bij de bestelling, lijkt 't me dat hier het verschil zit voor oa. de pinkers.

Hebben jullie er al een SV gezien met deze kuip gemonteerd?
Vind 't er wel leuk uitzien en vrij exclusief.
 
Wow ziet er strak uit! Volgens mij is het verschil met Road alleen de rondjes voor de koplampen:

"... and is available as a race or road version with headlight holes precut as shown"

Maar idd, knippers zelf klussen dan. Van die aerodynamische die niet uitsteken maar tegen de kuip zitten :D
 
Laatst bewerkt:
Wow ziet er strak uit! Volgens mij is het verschil met Road alleen de rondjes voor de koplampen:

"... and is available as a race or road version with headlight holes precut as shown"

Maar idd, knippers zelf klussen dan. Van die aerodynamische die niet uitsteken maar tegen de kuip zitten :D
Zoals ik al heb O-) (ofwel, zaten eral op bij aankoop).
Maarja ik vind die kuip wel rete strak idd.
Alleen schijnt de mountkit ruk te zijn, als je op 't SVrider forum leest (al gaat dit niet over 't oude model maar over de nieuwe). -> SVXR - TwinShack Fairings. Any pics? or info? - Page 5 - Suzuki SV650 Forum: SV650, SV1000, Gladius Forums

Al moet ik nog wel even doorsparen :X :
£285.11 = kuip
£51.06 = koplampen
£75.74 = ruitje
£411,91 = totaal
€493,916653 = totaal
 
Op een of andere manier lijkt ie ook beter te staan op het oude model, als je naar de foto's kijkt. En het is ook wel te verwachten dat het niet 100% past, maar als ze zeggen dat ie volledig pas is gemaakt voor het oude model, dan mag je daar toch wel n beetje vanuit gaan?

500, en dan nog spuiten heh ;)

Ik zeg... doen! :+
 
Trouwens, het zou natuurlijk écht mooi staan als je die hele kit hebt, en niet alleen het voorste kuipwerk. Dus ook spatbord en kont. Die komen los, en ook de brackets lijkt t:

"Fairing brackets, screen and seat unit are available separately."
 
Even wezen kijken voor wat (onder)kuipen.
En ik heb er eentje gevonden die EINDELIJK niet iedereen heeft:
Het gaat om deze voorkuip: http://www.twinshack.co.uk/prods/447.html
Met deze koplampen: http://www.twinshack.co.uk/prods/449.html
En dit ruitje: http://www.twinshack.co.uk/prods/452.html

Alleen zie ik geen gaten voor de knippers, dus die zou je dan zelf moeten boren ...
Gezien je kan kiezen tussen race en road bij de bestelling, lijkt 't me dat hier het verschil zit voor oa. de pinkers.

Hebben jullie er al een SV gezien met deze kuip gemonteerd?
Vind 't er wel leuk uitzien en vrij exclusief.
Dat is een poly 26 kuip.

Poly26 Carénages motos

Bartje (oud member) had deze op zijn sv tot dat hij onderuit ging

16012009513cs6.jpg
 
Ik weet wel iemand voor je orginele kuip delen.
;-)
Trouwens, het zou natuurlijk écht mooi staan als je die hele kit hebt, en niet alleen het voorste kuipwerk. Dus ook spatbord en kont. Die komen los, en ook de brackets lijkt t:

"Fairing brackets, screen and seat unit are available separately."
 
Oh wijs ding!
Hoezo onderuit, zonde...

Alleen deze heeft ook geen knippers of kijk ik nou scheel?

Laten spuiten is bij ons geen probleem, we zijn immers autoschadehersteller, dus dat voordeeltje hebbik dan.

Alleen voor fender kan ik idd wel halen, alleen tail niet. Wil nog plek hebben voor iemand achterop. Maar iig lijkt me dit een leuk projectje als 't budget 't toelaat :P
 
Wie weet er een goede en betaalbare garage in Amsterdam? Motor moet voor een grote onderhoudsbeurt weg. Zoals ik een aantal dagen geleden postte haperde mn motor nogal wanneer ik het gas opentrok en had ik zo af en toe geen vermogen. Monteur bij een garage zei dat waarschijnlijk mn kleppen gesteld moeten worden (kutzooi, net gekocht, lekkere 1e kostenpost!). In ieder geval had hij zelf pas over 1 maand tijd.. kosten ongeveer 300-500 euro, vanochtend motoport gebeld die sneller tijd hadden, maar de kosten op 500-700 euro schatten!

adviezen/ideeén?

oh en zoals beloofd (voor zover er iets valt te zien, betere foto;s volgen!):

full

full
 
Laatst bewerkt:
Wie weet er een goede en betaalbare garage in Amsterdam? Motor moet voor een grote onderhoudsbeurt weg. Zoals ik een aantal dagen geleden postte haperde mn motor nogal wanneer ik het gas opentrok en had ik zo af en toe geen vermogen. Monteur bij een garage zei dat waarschijnlijk mn kleppen gesteld moeten worden (kutzooi, net gekocht, lekkere 1e kostenpost!). In ieder geval had hij zelf pas over 1 maand tijd.. kosten ongeveer 300-500 euro, vanochtend motoport gebeld die sneller tijd hadden, maar de kosten op 500-700 euro schatten!

adviezen/ideeén?

oh en zoals beloofd (voor zover er iets valt te zien, betere foto;s volgen!):

[afbeelding]
[afbeelding]

Advies: zelf controleren :+ Het is echt niet moeilijk. Het eventueel vervangen van shims daarentegen is wel wat lastiger (NAKS achter). Hoeveel km heeft ie gelopen? Mocht er niks gesteld hoeven worden dan valt de prijs wel mee denk ik.
 
Oh wijs ding!
Hoezo onderuit, zonde...

Alleen deze heeft ook geen knippers of kijk ik nou scheel?

Laten spuiten is bij ons geen probleem, we zijn immers autoschadehersteller, dus dat voordeeltje hebbik dan.

Alleen voor fender kan ik idd wel halen, alleen tail niet. Wil nog plek hebben voor iemand achterop. Maar iig lijkt me dit een leuk projectje als 't budget 't toelaat :P


Je kijkt sheel :P

op plaats van de spiegels zitten knippers en spiegels zijn bar-end mirrors
 
Advies: zelf controleren :+ Het is echt niet moeilijk. Het eventueel vervangen van shims daarentegen is wel wat lastiger (NAKS achter). Hoeveel km heeft ie gelopen? Mocht er niks gesteld hoeven worden dan valt de prijs wel mee denk ik.

Bedoel je zelf grote beurt doen, of zelf kleppen controleren? Ik heb totaal geen ervaring met klussen aan motoren.. Hij heeft 30.000 gelopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan