De prijzen vallen me nog mee. Blijft het ook allemaal een beetje degelijk zitten?
Wat denk je dat ie gaat antwoorden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De prijzen vallen me nog mee. Blijft het ook allemaal een beetje degelijk zitten?
Nou hiervandaan minder goed nieuws.
Vanochtend in Sauerland mijn SV tegen de vangrail gezet, zelf gelukkig niks aan over gehouden. Zal morgen wel wat stijfjes zijn. Is erg balen, de BBQ zal dan ook wat te vroeg komen.
Zaterdag en Zondag echt heerlijk gereden, mijn bochten lijnen gingen steeds beter. Vanochtend was beetje fris, maar verder super weer om te rijden.
Zit nog te twijfelen wat ik nu ga doen, kan het in onderdelen verkopen, of als opknapper. Of natuurlijk zelf opknappen en houden (verkopen) . Rijwiel gedeelte is nog recht, na de crash is er door een instructeur nog met 100 kmh zonder handen mee gereden. Dus iig is alles nog recht.
Schade:
Twee achterkappen (het hele kontje kapot)
linker clipon krom.
Wat schade op de linker voor kap, is te herstellen.
Linker schakelsetje afgebroken.
Iemand nog wat liggen, tips.
Stiekem zit ik al wat langer te kijken naar een daytona 675. Maar schijnt wel een extreme zit houding te hebben, binnenkort dagje huren.
Zal niet weten wat zo iets als opknapper nog op zou moeten brengen?
Iemand ervaring met een 12v of 12v mini aansluiting? Is het een beetje waterdicht wanneer je rijd? En Blijft de stekker wel zitten? Want in de auto zit het er nooit super in...
Zoals ik al heb (ofwel, zaten eral op bij aankoop).Wow ziet er strak uit! Volgens mij is het verschil met Road alleen de rondjes voor de koplampen:
"... and is available as a race or road version with headlight holes precut as shown"
Maar idd, knippers zelf klussen dan. Van die aerodynamische die niet uitsteken maar tegen de kuip zitten :D
Dat is een poly 26 kuip.Even wezen kijken voor wat (onder)kuipen.
En ik heb er eentje gevonden die EINDELIJK niet iedereen heeft:
Het gaat om deze voorkuip: http://www.twinshack.co.uk/prods/447.html
Met deze koplampen: http://www.twinshack.co.uk/prods/449.html
En dit ruitje: http://www.twinshack.co.uk/prods/452.html
Alleen zie ik geen gaten voor de knippers, dus die zou je dan zelf moeten boren ...
Gezien je kan kiezen tussen race en road bij de bestelling, lijkt 't me dat hier het verschil zit voor oa. de pinkers.
Hebben jullie er al een SV gezien met deze kuip gemonteerd?
Vind 't er wel leuk uitzien en vrij exclusief.
Trouwens, het zou natuurlijk écht mooi staan als je die hele kit hebt, en niet alleen het voorste kuipwerk. Dus ook spatbord en kont. Die komen los, en ook de brackets lijkt t:
"Fairing brackets, screen and seat unit are available separately."
Oh wijs ding!
Hoezo onderuit, zonde...
Alleen deze heeft ook geen knippers of kijk ik nou scheel?
Wie weet er een goede en betaalbare garage in Amsterdam? Motor moet voor een grote onderhoudsbeurt weg. Zoals ik een aantal dagen geleden postte haperde mn motor nogal wanneer ik het gas opentrok en had ik zo af en toe geen vermogen. Monteur bij een garage zei dat waarschijnlijk mn kleppen gesteld moeten worden (kutzooi, net gekocht, lekkere 1e kostenpost!). In ieder geval had hij zelf pas over 1 maand tijd.. kosten ongeveer 300-500 euro, vanochtend motoport gebeld die sneller tijd hadden, maar de kosten op 500-700 euro schatten!
adviezen/ideeén?
oh en zoals beloofd (voor zover er iets valt te zien, betere foto;s volgen!):
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh wijs ding!
Hoezo onderuit, zonde...
Alleen deze heeft ook geen knippers of kijk ik nou scheel?
Laten spuiten is bij ons geen probleem, we zijn immers autoschadehersteller, dus dat voordeeltje hebbik dan.
Alleen voor fender kan ik idd wel halen, alleen tail niet. Wil nog plek hebben voor iemand achterop. Maar iig lijkt me dit een leuk projectje als 't budget 't toelaat
Je kijkt sheel
op plaats van de spiegels zitten knippers en spiegels zijn bar-end mirrors
Advies: zelf controleren Het is echt niet moeilijk. Het eventueel vervangen van shims daarentegen is wel wat lastiger (NAKS achter). Hoeveel km heeft ie gelopen? Mocht er niks gesteld hoeven worden dan valt de prijs wel mee denk ik.