Tankpad laat los

lenny023

MF'er
8 jul 2009
38
0
Overveen
Mensen mijn tankpad laat los! Weet iemand een middel waarmee ik hem weer vast kan zetten die je niet ziet, mocht ik de tankpad er over een tijd weer af willen hebben?

Dus 1 secondenlijm is geen optie, maar dacht meer aan een spulletje die een plakrand (zo als op de pad of een sticker zit) erop zet.

Mocht iemand iets weten?

Ik hoor het graag.
 
Mensen mijn tankpad laat los! Weet iemand een middel waarmee ik hem weer vast kan zetten die je niet ziet, mocht ik de tankpad er over een tijd weer af willen hebben?

Dus 1 secondenlijm is geen optie, maar dacht meer aan een spulletje die een plakrand (zo als op de pad of een sticker zit) erop zet.

Mocht iemand iets weten?

Ik hoor het graag.


Gewoon er af halen en een nieuwe kopen :Y
 
Haha ... ja, maar dit is een exclusieve uit USA :-( ... en het is nog maar het hoekje dat los laat (A)
 
Ik heb hetzelfde met stomp-grips....

ik zoek ook nog naar een oplossing.

Kan een busje foto-lijm werken?
 
Probeer anders eens dubbelzijdige tape, hebben ze in verschillende sterktes bij de automaterialenhandel. Heb er mijn oude BT headset mee tegen mijn helm gelijmd, bleef goed zitten.




Edit:
Twee zielen
 
Laatst bewerkt:
Haha ... ja, maar dit is een exclusieve uit USA :-( ... en het is nog maar het hoekje dat los laat (A)

Zeker exclusief... een tankpad die loslaat...
Hier kopen we er eentje voor weinig en die plakt wel. Minder exculsief, maar wel beter... :W
 
ik dacht fff....bikerpro topic :')

maar hallo zeg, bestel voor 4 euro een nieuwe uit de US of A ...
 
Ik heb net een paar gaatjes in de tank geboord en met schroefjes de stompgrips vastgezet.

Is ook wel een aanrader.
 
Gewoon Bison Kit. Zal je ongetwijfeld moeten krabben als je hem er af haalt maar ik vermoed dat dat ook zal moeten wanneer je dubbelzijdig tape een paar jaar laat zitten. Dingen die geen lijmresten achterlaten hebben de neiging spontaan los te komen wanneer je dat niet wil (Tesa Powerstrips bijvoorbeeld).
 
Terug
Bovenaan Onderaan