Tankpad noodzaak? (krassen zonder tankpad?)

Zozo, je hebt de knoop doorgehakt en toch een R6 gekocht ? Foto's !!!!! 8-)
rustig rustig. ik mag hem pas zaterdag ophalen. nog 4 dagen wachten. oh wat gaat de tijd toch langzaam. :)

goed dat je het zegt: ik moet even ergens een digitale camera lenen en even wat foto's schieten.

helaas zit de race-pijp er zaterdag nog niet op.
 
rustig rustig. ik mag hem pas zaterdag ophalen. nog 4 dagen wachten. oh wat gaat de tijd toch langzaam. :)

goed dat je het zegt: ik moet even ergens een digitale camera lenen en even wat foto's schieten.

helaas zit de race-pijp er zaterdag nog niet op.

Ach, Keulen en Rome zijn ook niet in een dag gebouwt. Dus dat komt vanzelf. Ik zou zeggen geniet nog even van je originele fiets. Als je daaraan gewent bent, dan heb je straks weer extra plezier van je race-pijp :)

Kunnen we straks met Flipmo gaan touren.... wheeee !! :z
 
Zeker weten, ik heb er een. Ziet er best aardig uit. Zal bij daglicht eens een foto proberen te maken.
full
 
Heey Fraggy, je hebt dus toch eindelijk de knoop doorgehakt en voor de R6 gegaan.
Daar was je al bijna zeker van natuurlijk.
Maar hem dus toch gekocht!

En jij een digitale camera lenen? Ik dacht dat je in de IT branche zat en dan behoor je toch wel zo'n ding te hebben ;)

Zullen van het zomer wel een keer een paar mooie foto's maken samen met Flo.
Twee paarse gixxers naast een grijze R6, zal vast goed staan :9

Hey succes met je fiets, en als je foto's of filmpjes hebt, POSTEN !!


Groeten Flipmo
 
Heey Fraggy, je hebt dus toch eindelijk de knoop doorgehakt en voor de R6 gegaan.
Daar was je al bijna zeker van natuurlijk.
Maar hem dus toch gekocht!

En jij een digitale camera lenen? Ik dacht dat je in de IT branche zat en dan behoor je toch wel zo'n ding te hebben ;)

Zullen van het zomer wel een keer een paar mooie foto's maken samen met Flo.
Twee paarse gixxers naast een grijze R6, zal vast goed staan :9

Hey succes met je fiets, en als je foto's of filmpjes hebt, POSTEN !!

Groeten Flipmo
Jah. ik loop al jaren met het idee een digitale camera aan te schaffen. maar dan zie je weer andere leuke dingen om je geld aan op te maken :P

Op www.motozoom.nl staan ook doorzichtige tankpads.
En bedankt. hoef ik teminste niet in amerika een lullig tankpadje te bestellen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan