taxatie door INDEX een LACHERTJE

Status
Niet open voor verdere reacties.

cbrwillem

Rookie
13 jun 2013
2
0
Bij Idex heb ik eigen bouw chopper laten taxeren, duidelijk aan gegeven wat de kosten zijn .
Alle delen waren nieuw . En wat was de verassing dat ze een veel lager bedrag op het rapport zetten dan de echte waarde. En dan de uitleg die ik kreeg... NIET DUS:? Vervolgens na bellen, mailen ,bellen, mailen etc, etc, zeggen ze toe om alsnog die beloofde het te controleren van de waarde , ik blij! Krijg ik het nieuwe rapport...weer niet de beloofde taxatiewaarde :evil:
Wel omhoog bijgesteld maar toch.. ik heb't er verder maar bij gelaten, ik was dat discusieren zat en het kwam al veel beter in de buurt.
En zo ken ik meer mensen die zogezegd teleurgesteld waren na een taxatie door idex.
Moet er nog meer laten taxeren, :( NOOIT MEER INDEX.
 
[FAQ=richtlijnen,bozetopics]Richtlijnen: Boze topics door nieuwe gebruikers[/FAQ]
Boze topics door nieuwe gebruikers
Op Motor-Forum houden we de sfeer graag leuk voor iedereen. Desondanks begrijpen we dat mensen wel eens de behoefte kunnen hebben om een stevig onderbouwde kritische noot te plaatsen. Dat kan, alleen wel met mate en met respect. Wat dus niet de bedoeling is, is om als nieuwe gebruiker een topic te starten waarin flink van leer wordt getrokken tegen je baas, partner, motor, motordealer, motorzaak of wat dan ook. Kortgezegd: topics van nieuwe gebruikers die alleen zijn bedoeld om te klagen zijn niet toegestaan en zullen worden gesloten.

En even inhoudelijk: hou er rekening mee dat som van alle onderdelen vaak niet even hoog is als de taxatie waarde. De motor is zoveel voor jou waard, en je hebt het er vast aan uitgegeven, maar dat wil niet zeggen dat die dat ook echt waard is...
 
Laatst bewerkt:
Zou eens tijd worden dat al die zogenaamde taxaties eens de marktwaarde gingen laten zien in plaats van een verzonnen waarde om later de verzekering lekker uit te laten betalen.
 
Bij Idex heb ik eigen bouw chopper laten taxeren, duidelijk aan gegeven wat de kosten zijn .
Alle delen waren nieuw . En wat was de verassing dat ze een veel lager bedrag op het rapport zetten dan de echte waarde. En dan de uitleg die ik kreeg... NIET DUS:? Vervolgens na bellen, mailen ,bellen, mailen etc, etc, zeggen ze toe om alsnog die beloofde het te controleren van de waarde , ik blij! Krijg ik het nieuwe rapport...weer niet de beloofde taxatiewaarde :evil:
Wel omhoog bijgesteld maar toch.. ik heb't er verder maar bij gelaten, ik was dat discusieren zat en het kwam al veel beter in de buurt.
En zo ken ik meer mensen die zogezegd teleurgesteld waren na een taxatie door idex.
Moet er nog meer laten taxeren, :( NOOIT MEER INDEX.

Dus dit topic open je omdat je niet krijgt wat je wil.... :z
 
En even inhoudelijk: hou er rekening mee dat som van alle onderdelen vaak niet even hoog is als de taxatie waarde. De motor is zoveel voor jou waard, en je hebt het er vast aan uitgegeven, maar dat wil niet zeggen dat die dat ook echt waard is...


:^

En verder speciaal aangemeld om te bashen?? -O-
 
Misschien toch niet zo netjes gewerkt als je zelf denkt?

En als je je brandstoftank van binnen met goud bekleed, dan moet je niet verwachten dat de taxateur dat meteen ziet natuurlijk.... Dat moet je dan wel even laten zien...
 
Als je een complete Japanner in losse onderdelen besteld, dan gaat hij ook 5x over de adviesprijs heen van een nieuw afgeleverde fiets.
 
Bij Idex heb ik eigen bouw chopper laten taxeren, duidelijk aan gegeven wat de kosten zijn .
Alle delen waren nieuw . En wat was de verassing dat ze een veel lager bedrag op het rapport zetten dan de echte waarde.
Wat is de "echte waarde"? Is dat de oud ijzerprijs, de fantasieprijs, de laatst betaalde verkoopprijs, of bedoel je die waarde's die sommige taxateurs in rapporten opnemen zodat de eigenaren zich goed voelen en de verzekeraars een dikke premie beuren?

Post eens en foto van die frikandel. Wij op M-F helpen je graag uit de droom brand.

Ik heb ooit een auto getaxeerd waarna meneer mij een SMS'je liet zien van zo'n dienst die d.m.v. het kenteken een SMS terugstuurde met de "waarde" van zijn auto. ik heb hem geadviseerd terug te SMS'en dat de auto aan hen verkocht was.
 
Laatst bewerkt:
Boesingheliede... Daar noem je ook wat... Daar doet de gemeente, douane, immigratiedienst, belastingdienst en politie bijna maandelijks een inval... Oplichters daarzo.
 
Laatst bewerkt:
wanneer ik mijn motor verkoop, dan maak ik een lijst van alle onderdelen, tot de lagers toe, plaats daar een aankoopprijs op en tel alles op! mijn gs uit 2009? zeker 25000 euro!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan