Te hard rijden door koekblikkers

Kleven bij een auto, pfff zou er niet aan moeten denken als die auto in de ankers gaat. Maar goed ze moeten wel doorhebben dat ze even moeten opschuiven naar rechts.

Ik heb ook wel eens van die dagen, en nu hou ik me aan de snelheid...... spijtig maar waar, het is me nog niet gelukt. Dat worden mijn goede voornemens voor 2030.

Koekblikkers die naast je gaan hangen/plakken op links mogen per direct van de weg gehaald worden, ze creeren levensgevaarlijke situatie voor de bestuurders op rechts!

Papiertje is Nostalgie
Plastic is geldklopperij
 
Laatst bewerkt:
Iedereen loop altijd wel op elkaar te zeiken van ze blijven links rijden.. maar iedereen doet het.. dus begin eerst maar eens bij jezelf!
Als je niet hard wil rijden, schuif dan gewoon lekker een baantje op naar rechts en rij dan maar (iets) zachter, of ga je dan weer zeuren dat je te zacht rijdt?

blijf dan lekker thuis!

sorry maar vindt dit echt een onzin verhaal... aandacht nodig ofzo? :?
 
Laatst bewerkt:
Dat auto's voor me aan de kant ja dat herken ik ook wel een beetje...
De ene keer gaan ze wat sneller aan de kant dan de andere maar, ik merk dit ook met de auto...

En ik heb het ook met dat ik vrij snel te hard ga...komt omdat die dingen tegenwoordig zo verdomd snel zijn dat je al heel gauw heel makkelijk hard gaat :+ ...

En ja wil nou eenmaal altijd lekker snel thuis zijn 8-) ...
 
hahaha, komt bekend voor....

Maarre, als je inhaalt gelijk weer terug naar +/- 125 km/h, dwing je hun zachter te rijden. Rechts voorbij gaan ze toch niet, hebben ze qua inhaalsnelheid geen kans voor.
Zo rij ik meestal of tegen de 130 km/h aan.
je moet als motorrijden een beetje dominant overkomen zodat ze het niet in hun hoofd halen om je opzij te drukken. Eigenbelang
 
Aangezien ik een schijthekel heb aan linksrijders herken ik je probleem niet. Aangezien ik er altijd rechts langs banjer om vervolgens te laten merken dat de hufter allang naar rechts had kunnen gaan.

Dat maakt ze altijd vrolijk.. vooral op maandag / dinsdag.

ohja, nog even zwaaien :W
 
Gewoon niet links blijven plakken, maar net als de koekblikker weer rechts invoegen zoals het hoort.
 
ik moet straks van brussel naar haarlem. op de brommert Nou ik hoop dat die koekblikkers dan bij mij ook netjes opzij gaan. Ben ik lekker snel thuis.
 
Om maar niet te spreken van blikkers die zich niet aan de maximum snelheid wensen te houden, en gaan zitten kleven terwijl je een rij vrachtwagens aan het inhalen bent |(
Dan rijd ik ineens geen 130 meer, maar precies 120 })
 
Om maar niet te spreken van blikkers die zich niet aan de maximum snelheid wensen te houden, en gaan zitten kleven terwijl je een rij vrachtwagens aan het inhalen bent |(
Dan rijd ik ineens geen 130 meer, maar precies 120 })

Als ik een klever heb gaat het gas eraf. Net zolang totdat die hufter inhaalt.

Moet je eens kijken hoe rap ze je voorbij steken als je 30 rijdt op een 80 km-weg.
En dan proberen ze je terug te pakken door zelf 20 te gaan rijden zodat jij nog langzamer moet. Maar meestal houden ze dat geen 200 m vol aangezien zij degene zijn die haast hebben.

BTW, als ik een klever heb en ik kan niet vooruit of achteruit en ik heb 20 auto´s achter me ga ik geen 30 rijden omdat die anderen er dan ook last van hebben.
 
Laatst bewerkt:
Als ik een klever heb gaat het gas eraf. Net zolang totdat die hufter inhaalt.

Moet je eens kijken hoe rap ze je voorbij steken als je 30 rijdt op een 80 km-weg.
En dan proberen ze je terug te pakken door zelf 20 te gaan rijden zodat jij nog langzamer moet. Maar meestal houden ze dat geen 200 m vol aangezien zij degene zijn die haast hebben.

BTW, als ik een klever heb en ik kan niet vooruit of achteruit en ik heb 20 auto´s achter me ga ik geen 30 rijden omdat die anderen er dan ook last van hebben.
Ik had 't over een klever op de snelweg, bij het inhalen (over de linkerbaan) van een rij vrachtwagens. Ik ga geen 80 rijden omdat zo'n leasekoekenbakker zo nodig 140 moet rijden :(
Ik neem tenminste niet aan dat, als ik dat zou doen, hij mijn bekeuring voor overschrijding max. snelheid gaat betalen.
 
Oké ik rijd nu al een tijdje motor en kom vaak tot de conlusie dat ik regelmatig te snel aan het rijden ben.

Meestal rijd ik te snel omdat ik dat bewust doe en het gewoon lekker vind om lekker door te rijden. Maar er zijn ook wel eens dagen dat ik denk: ik ga mij vandaag aan de regels houden en netjes en rustig naar huis toe rijden. Helaas lukt mij dat bijna nooit, en ik denk dat ik er achter ben waarom dat gebeurd. Ik vraag mij af of jullie dezelfde ervaring hebbben als ik.

Het gebeurd voornamelijk als het wat drukker is op de weg. Tot aan de snelweg gaat het allemaal redelijk goed en hou ik mij netjes aan de maximale snelheid, en dan gaat het mis de snelweg.

Ik rijd netjes met het verkeer mee, toch wel vaak op de linkerbaan, aangezien rechts wel erg traag gaat (langzamer dan 110), en dan in een keer gaat de auto voor mij op een onmogelijke plek naar rechts. Ik vraag mij af waarom hij dat doet, aangezien hij zo weer terug moet naar links omdat hij sneller gaat dan de rechter baan. Ik wacht netjes tot hij weer terug kan, maar zodra hij terug is naar links, duikt ie net zo snel weer naar rechts.

Ik heb het idee dat hij aan de kant gaat voor mij zodat ik er langs kan. Dit doe ik dan maar, geef iets gas bij en ga voor hem rijden. Nu ik voor hem rij wil ik hem natuurlijk niet hinderen en zorg dat ik sneller of net zo snel als hem blijf rijden.

De auto die nu voor mij zit doet exact hetzelfde als de auto die achter mij zit, hij gaat aan de kant zodat ik er langs kan. Maar ik wil er eigenlijk helemaal niet langs. Toch geef ik maar weer wat gas bij en zit nu ook voor die auto. Ondertussen rijdt ik nu al constant wat sneller dan de maximale snelheid.

De volgende auto gaat alweer aan de kant, enz. enz. enz. enz. En voor je het weet ben je 160 aan het rijden.

Dus, eigenlijk is het de schuld van de koekblikkers dat ik te snel ga op de snelweg. Of zie ik het helemaal verkeerd :?

Je hebt helemaal gelijk :Y

De volgende en de volgende, met de motor gaat het snel te hard.
En wanneer een automobilist dan ook nog wil eikelen en ook extra hard gaat rijden om de motor voor te blijven, moet ik er toch weer langs en hem zoek rijden :W
Kan dat altijd wel weer waarderen :}

Inhalen :Y ingehaald worden :N niet op de motor
 
Laatst bewerkt:
Je hebt helemaal gelijk :Y

De volgende en de volgende, met de motor gaat het snel te hard.
En wanneer een automobilist dan ook nog wil eikelen en ook extra hard gaat rijden om de motor voor te blijven, moet ik er toch weer langs en hem zoek rijden :W
Kan dat altijd wel weer waarderen :}

Inhalen :Y ingehaald worden :N niet op de motor


:} :} :}

Ik had laatst een yamaha scooter te leen, een xmax ofzo. Dat ding ging niet sneller dan 140, wat gewoon gevaarlijk was. Heb toen tussen de 100 en 120 gereden.

Dat was echt heel erg, werd gewoon de hele tijd ingehaald -O- -O- -O-

En bij de stoplichten eruit getrokken door een auto |( |( |( |(


Had toen gewoon beter met mijn koekblik kunnen gaan O-) O-) O-)
 
Als ik linksrijd en er wil iemand voorbij dan laat ik deze direct voorbij zodra ik naar rechts kan, en andersom gebeurt dit ook vaak voor mij, dan heb ik het over limburg en het buitenland.
Ga ik naar andere provincies hier dan merk ik dat het veel meer ikke ikke ikke en de rest kan stikken is.
 
:} :} :}

Ik had laatst een yamaha scooter te leen, een xmax ofzo. Dat ding ging niet sneller dan 140, wat gewoon gevaarlijk was. Heb toen tussen de 100 en 120 gereden.

Dat was echt heel erg, werd gewoon de hele tijd ingehaald -O- -O- -O-

En bij de stoplichten eruit getrokken door een auto |( |( |( |(


Had toen gewoon beter met mijn koekblik kunnen gaan O-) O-) O-)

Dat bewijst maar weer motorscooters zijn absoluut niet voor op de snelweg!, ik heb meer last van linksrijdende motorrijders en dan vooral motorscooter rijders die denken dat ze snel gaan als ze 130 gaan dan van blikken.
 
Oké ik rijd nu al een tijdje motor en kom vaak tot de conlusie dat ik regelmatig te snel aan het rijden ben.

Meestal rijd ik te snel omdat ik dat bewust doe en het gewoon lekker vind om lekker door te rijden. Maar er zijn ook wel eens dagen dat ik denk: ik ga mij vandaag aan de regels houden en netjes en rustig naar huis toe rijden. Helaas lukt mij dat bijna nooit, en ik denk dat ik er achter ben waarom dat gebeurd. Ik vraag mij af of jullie dezelfde ervaring hebbben als ik.

Het gebeurd voornamelijk als het wat drukker is op de weg. Tot aan de snelweg gaat het allemaal redelijk goed en hou ik mij netjes aan de maximale snelheid, en dan gaat het mis de snelweg.

Ik rijd netjes met het verkeer mee, toch wel vaak op de linkerbaan, aangezien rechts wel erg traag gaat (langzamer dan 110), en dan in een keer gaat de auto voor mij op een onmogelijke plek naar rechts. Ik vraag mij af waarom hij dat doet, aangezien hij zo weer terug moet naar links omdat hij sneller gaat dan de rechter baan. Ik wacht netjes tot hij weer terug kan, maar zodra hij terug is naar links, duikt ie net zo snel weer naar rechts.

Ik heb het idee dat hij aan de kant gaat voor mij zodat ik er langs kan. Dit doe ik dan maar, geef iets gas bij en ga voor hem rijden. Nu ik voor hem rij wil ik hem natuurlijk niet hinderen en zorg dat ik sneller of net zo snel als hem blijf rijden.

De auto die nu voor mij zit doet exact hetzelfde als de auto die achter mij zit, hij gaat aan de kant zodat ik er langs kan. Maar ik wil er eigenlijk helemaal niet langs. Toch geef ik maar weer wat gas bij en zit nu ook voor die auto. Ondertussen rijdt ik nu al constant wat sneller dan de maximale snelheid.

De volgende auto gaat alweer aan de kant, enz. enz. enz. enz. En voor je het weet ben je 160 aan het rijden.

Dus, eigenlijk is het de schuld van de koekblikkers dat ik te snel ga op de snelweg. Of zie ik het helemaal verkeerd :?


_O- _O- _O- _O-

Deden ze dat maar bij mij. Ik merk vaak genoeg tijdens de spits terug naar huis dat ze mij er ff langs kunnen laten, maar liever niet doen. -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan