Heeft bij mij 20 kilometer geduurd...Dit is de 2e dag dat ik mijn motor heb en ik nu al 160 gereden op een weg ergens in de kop van Groningen met voor mij helemaal niks en vindt het behoorlijk hard (Moet er nog aan wennen) en in de bebouwde kom rij ik altijd de max snelheid. Maar het gaat mij om de kick van het motorrijden zelf, en niet van het te hard rijden.
Op Woensdag 12 september 2001 21:11 schreef Marc-oh het volgende:
Dit is de 2e dag dat ik mijn motor heb en ik nu al 160 gereden op een weg ergens in de kop van Groningen met voor mij helemaal niks en vindt het behoorlijk hard...
Ik spreek jou over 1 week, dan durf ik te wedden dat je heel iets anders zegt!
gewoon opzij als je een paar koplampe snel dichtbij ziet kome...en als ze gaan seinen betekent het meestal dat ze er voorbij wille
Met mijn spiegels is dat geen probleem. Probleem is wel dat als ik iemand in de Ardennen (op de Div900) continue achter me houd (wat ik in de spiegels kon zien) zolang het bochtig is, ik niet verwacht dat hij op een recht stuk (waar ik dus vrolijk verder tuf) me ineens met 200 in gaat halen. Daar schrok ik dus wel van, ook vanwege de teringherrie die zijn uitlaten maakten.
Vandaag ook effe de 180 aangetikt...tja....ik ga niet met 180 zigzagge
Op Donderdag 13 september 2001 23:21 schreef DeGroteMuis het volgende:Noodstop met 180 wil ik graag nog effe overslaan....
Als ik echt op topsnelheid rijdt, dan lig ik met het kin op de tank, windbescherming is niet echt goed op mijn fiets, zal bij jou Kawa iets beter zijn.Vandaag ook effe de 180 aangetikt...leeg stukje snelweg, effe laten lopen... Erg leuk, maar wel orkaanwindje (misschein niet met wind tegen moeten doen & toch effe plat moeten gaan liggen? )
Zodra er weer verkeer i/d buurt kwam, spiegelen & gas dicht... Noodstop met 180 wil ik graag nog effe overslaan....
Vandaag ook effe de 180 aangetikt...leeg stukje snelweg, effe laten lopen... Erg leuk, maar wel orkaanwindje (misschein niet met wind tegen moeten doen & toch effe plat moeten gaan liggen? )
Zodra er weer verkeer i/d buurt kwam, spiegelen & gas dicht... Noodstop met 180 wil ik graag nog effe overslaan....
Met mijn spiegels is dat geen probleem. Probleem is wel dat als ik iemand in de Ardennen (op de Div900) continue achter me houd (wat ik in de spiegels kon zien) zolang het bochtig is, ik niet verwacht dat hij op een recht stuk (waar ik dus vrolijk verder tuf) me ineens met 200 in gaat halen. Daar schrok ik dus wel van, ook vanwege de teringherrie die zijn uitlaten maakten.
Op Donderdag 13 september 2001 16:24 schreef Gizzmo13 het volgende:Kan het misschien bij je opkomen dat zo iemand wacht met inhalen tot een recht stuk om het allemaal een beetje veilig te houden.
Ik hoop alleen dat ik jullie niet tegenkom, want ik ben niet bedacht op lui die met met 70-100 km snelheidsverschil inhalen.
rijd hard voor het bochten gevoel maar de bochten op de snelweg zijn niet scherp genoeg dus zit ik vaak over de 180 om een beetje plat te gaan.Hard rijden dat kan iedereen, het gaat op de motor toch om het lekkere bochtengevoel?
Voor mij is het leuke aan motorrijden dus niet het zo hard mogelijk rijden maar het zo lekker mogelijk door de bocht heen gaan. De top van m\'n motor schijnt 225 echte km te zijn (240 op de teller) maar die hoef ik niet zo nodig te rijden...
40+ regel?op de rechte stukken probeer ik me aan de 40+ regel te houden
Ook al gemerkt... Ging net met 180-185 over de A73 in zuidelijke richting, bij die leuke lichte knik voor de maasbrug, moest ik zowaar nog echt sturen.... Niet gewend met de motor op de snelweg...rijd hard voor het bochten gevoel maar de bochten op de snelweg zijn niet scherp genoeg dus zit ik vaak over de 180 om een beetje plat te gaan.
op de rechte stukken probeer ik me aan de 40+ regel te houden
maximaal(zo veel mogelijk) ik wil mijn rijbewijs niet kwijt raken.40+ regel?
Altijd minimaal 40 km te hard?
Oké, zal niet meevallen met een R1maximaal(zo veel mogelijk) ik wil mijn rijbewijs niet kwijt raken.