Te koop: Cagiva Freccia Anniversary 125 CC

2FastForYou

MF'er
11 aug 2004
138
0
Ter Idzard
Ik verkoop mijn Cagiva Freccia Anniversary 125 CC om twee redenen:

1) Ik mag op de zware categorie motor rijden.
2) De motor heeft een nieuwe cilinder en zuiger nodig, en dat wil ik er financieel niet meer in tegemoetkomen, omdat ik dat geld liever in een nieuwe zware categorie motor steek.

De motor is verder nog in goede staat (behalve dus dat er een nieuwe cilinder en zuiger op moet). Als deze er weer op zitten, rijd de motor weer prima.

De motor heeft nu 29.325 kilometer gedraaid. Omdat er een nieuwe cilinder en zuiger in moet laat ik de prijs ZEEER laag.

De motor heeft net afgelopen winter NIEUWE banden, NIEUWE ketting en NIEUWE tandwielen gekregen. Hiermee is nog geen 100 kilometer mee gereden, omdat ik deze zomer er niet op gereden heb. Alleen dit kost al bij elkaar 350 euro.

Heb je interesse en wil je graag komen kijken, dan kun je altijd even bellen of mailen.

Mijn telefoonnummer is 06-18529987 en mijn e-mail rvanhes@xs4all.nl
Komen kijken is altijd vrijblijvend!!!

De motor gaat in deze staat voor 550 euro weg!

Indien motor niet verkocht word, ga ik in de winter zelf een cilinder en zuiger er op zetten en motor netjes maken. Leuk winterklusje immers. Heb je er toch belang bij en kun je zelf een cilinder en zuiger plaatsen, dan is dit een leuk e motor.

motor2.JPG

motor1.JPG
 
veel kuip voor een 125cc'tje, ziet er wel "volwassen" uit :)
(afgeleid van de ducati "paso" als ik t niet verkeerd heb)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan