te mooi weer om niet te rijden

Gais

MF veteraan
11 jun 2001
4.762
1
Hilversum
het is vandaag weer een prachtige dag! niet te warm, niet te koud geen felle zon (helemaal geen zon :) ) en de meeste wegen liggen niet zoveel blaadjes meer.
balen dat me vader niet thuis is en als die thuis komt waarschijnlijk te moe is om te rijden ;(

dan maar het "reserve" blok uit elkaar trekken, is waarschijnlijk een hoop vocht ingekomen |(
 
Hier regent het een beetje en ligt er eigenlijk nog veel blad. Ben dus maar op de fiets naar werk gegaan... :Z

Maar veel rijplezier gewenst hoor :]
 
De dag begon zo mooi (was beetje bewolkt, wel droog), maar het is nu zo'n smerig regenbuitje dat de buurt terroriseert ;(
 
Was vanochtend goed te doen ja op de motor :) , alleen miesert het hier nu zo heel smerig... khoop straks weer op droog weer als ik naar huis moet :)
 
Qua wind valt het vandaag wel mee, dus heb ik lekker een eindje :] .
Alleen snelweg, maar was weer lekker om even uit te waaien, die paar regendruppels vond ik niet zo erg.
 
Met al die fucking bladeren op de weg is het met de auto al glibberen en glijden, dus de motor blijft lekker staan waar ie staat.
 
Tjonge, waar je je allemaal druk om maakt. Gewoon zorgen dat je werk ver genoeg weg ligt, motor voor de deur; klaar!
VOORAL als je onderweg nog eens de A4 over moet..
music049.gif
 
ik ben net teruig van een heeerlijk stukje sturen :}
Heeft toch wel zijn voordelen snachts werken. Overdag lekker scheuren :]
 
Ik ben ook nog ff weze rijen. Ben wel op tijd terug volgens mij.
Begint aardig dicht te trekken hier.
 
ik ben vandaag ook de weg opgeweest zoals iedere dag en nu staat ie voor de deur en moet ik hem nog achterom zetten voor een paar dagen ( iig tot vrijdag :( ) mag ff niet meer rijden ivm codeïne pillen en een peniciline kuur :( :(
dus lekker 4 dagen thuis niksen en vrijdag de doktor weer bellen om te vertellen hoe het gaat ( waarschijnlijk hetzelfde )
 
Met codeïne kan je best rijden hoor, als je althans geen last hebt van de bijwerkingen.
(Ik rijdt ook nog op 3 maal daags 1 tablet van 20 mg, de een flikkert in slaap door de bijwerkingen en de ander heeft nergens last van.)
 
Met codeïne kan je best rijden hoor, als je althans geen last hebt van de bijwerkingen.
(Ik rijdt ook nog op 3 maal daags 1 tablet van 20 mg, de een flikkert in slaap door de bijwerkingen en de ander heeft nergens last van.)

Ik heb ze voor een voorholte & bijholte ontsteking waardoor ik al 6 weken aan het hoesten ben en ontzettende koppijn heb en de laatste twee weken ook geregeld duizelig wordt. Doktor heeft me geadviseerd om het ff lekker rustig thuis uit te zieken. en helpen de pillen niet dan moet ik naar het ziekenhuis voor een foto van me kop ( komt mooi uit moest toch een nieuwe voor me nieuwe nog aan te vragen identiteitskaart laten maken :P ) omdat het dan waarschijnlijk toch weer geen voor of bijholte onsteking zal zijn :? :?
daarnaast val ik dus wel als een blok in slaap door die codeïne als ik niet uitkijk dus doe ik het ff rustig aan. :Z

Ach kan ik de pc morgen eens opnieuwd installeren en alle sticker bestellingen bijwerken.
 
Net ff de brommert uitgelaten...rij ik ineens een laag modder van 5cm dik :( :(
^&^%$*** boeren
 
vandaag had me vader vrij en moesten er nog spanbandjes komen zodat we de motor de we zondag op gaan halen vast kunnen snoeren, dus even een klein omweggetje gemaakt en de banden gecontroleert. alleen toen we net weg waren viel waarschijnlijk de ontsteking weg want hij stopte '( gelukkig alleen maar even contact uit/aan en we konden weer verder rijden :)
 
vandaag had me vader vrij en moesten er nog spanbandjes komen zodat we de motor de we zondag op gaan halen vast kunnen snoeren, dus even een klein omweggetje gemaakt en de banden gecontroleert. alleen toen we net weg waren viel waarschijnlijk de ontsteking weg want hij stopte '( gelukkig alleen maar even contact uit/aan en we konden weer verder rijden :)

hmm ik zou toch ff voorzichtig zijn
had anderhalve maand geleden ook zoiets.
motor deed al moeilijk als het regende. was waarschijnlijk kapote bougiedop + kabels die was vervangen en sindsdien nergens last meer van ( regende ook niet echt goed ) ik wil naar venlo rijden en ik rijd over een drempel alles ineens uit het enige wat het nog deed was me koplamp. alle zekeringen enz enz gecontroleerd niets kunnen vinden. Hoppa dan de motor naar de delaer en daar kwamen ze na 2 dagen erachter dat er één kabeltje in de kabelboom doormidden was :(
 
Nog een paar keer een storm en de bomen zijn helemaal leeg. Beter dan dat er maanden lang blaadjes op de weg liggen...

Gisteren was het wel weer lekker, droog asfalt.
 
hmm ik zou toch ff voorzichtig zijn
had anderhalve maand geleden ook zoiets.
motor deed al moeilijk als het regende. was waarschijnlijk kapote bougiedop + kabels die was vervangen en sindsdien nergens last meer van ( regende ook niet echt goed ) ik wil naar venlo rijden en ik rijd over een drempel alles ineens uit het enige wat het nog deed was me koplamp. alle zekeringen enz enz gecontroleerd niets kunnen vinden. Hoppa dan de motor naar de delaer en daar kwamen ze na 2 dagen erachter dat er één kabeltje in de kabelboom doormidden was :(

hier is het waarschijnlijk gewoon een los of vet contactje. en mocht het nodig zijn dan hebben we zondagdus een complete motor erbij...
 
Ik heb vanavond ook nog lekker wat kilometertjes gereden :]
Sinds de laatste MF-Meeting niet meer gereden, dus het begon aardig te kriebelen.

Moest helaas wel met startkabels aan de gang omdat m'n accu leeg was ;(

Maar lekker m'n nieuwe BT-010 ingereden *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan