Tear-offs op straat

Nickel89

MF veteraan
24 feb 2008
19.887
10
Eindhoven
Twitter
Hallo daar :W

Gister viel het me op weg naar huis vanaf de MFMM op dat er in rap tempo een massagraf op mijn visier aan het ontstaan was. Erg veel beestjes in de lucht gisteren... :X

Tot op het punt dat ik maar even gestopt was om mijn visier schoon te maken om vervolgens mijn weg te vervolgen.

Nu vroeg ik me af, rijden er hier eigenlijk mensen met tear-offs op straat? Wat zijn de ervaringen ermee?

Tear+Off+.jpg
 
Ervaringen? Je trekt ze eraf en je hebt weer een schoon vizier... :+
 
Laatst bewerkt:
Ga je overigens niet vreselijk op je plaat als je zo'n ding in een bocht tegen komt? (Zal ook wel een boete opleveren als je er 1 afhaalt en zo de straat op laat wapperen...)
 
Heerlijke dingen, afgelopen weekend in de eiffel gebruikt. Geen zin om in het hotel of benzinepomp je hele vizier schoon te maken. Kosten wel 50 cent per stuk toen voor mijn RPHA. Dus worden alleen bij lange ritten gebruikt.
 
Heerlijke dingen, afgelopen weekend in de eiffel gebruikt. Geen zin om in het hotel of benzinepomp je hele vizier schoon te maken. Kosten wel 50 cent per stuk toen voor mijn RPHA. Dus worden alleen bij lange ritten gebruikt.
Ja, die 350 kilometer van gisteren is voor mij al een redelijk lange rit, maar zou inderdaad niet voor iedere dag worden.
 
Ga je overigens niet vreselijk op je plaat als je zo'n ding in een bocht tegen komt? (Zal ook wel een boete opleveren als je er 1 afhaalt en zo de straat op laat wapperen...)

Nog nooit een van mijn vizier afgevlogen, en als je zo'n ding op straat express laat wapperen hoor je bij de categorie Macdonalds afval onderweg uit het raam flikkeren. Zit niemand op te wachten.
 
volgens mij zijn ze verboden op straat.
stond in ieder geval op mijn vizier..
 
Ik heb heb eigenlijk altijd zo'n geel keukendoekje, natgemaakt en in een plastic zakje, in het kontje of tanktasje zitten. Wat insecten op je vizier gaat meestal nog wel maar soms heb je een dikke precies in je blikveld die je graag meteen weg wilt hebben. Je moet inderdaad wel ff stoppen en met een tear-off natuurlijk niet maar werkt goed. Hoef je ook bij een tankstation niet de smerige sponsjes of doekjes die ze daar hebben liggen te gebruiken.

Bij een stop gaat mijn doekje meestal wel de hele groep rond. B| :+

Tear-off lijkt me handig maar ik geloof nooit dat veel motorrijders de gebruikte tear-offs netjes meenemen en ergens in een vuilnisbak gooien. Die gaan net als bij de motorgp de straat op. En dat worden er dan toch veel met 800.000+ motorrijders in Nederland.

Maar netjes dat jij dat wel doet Fluores, respect. :}

Ik denk misschien te slecht over de mensheid, misschien is er dan toch hoop. :Y
 
Laatst bewerkt:
Hallo daar :W

Gister viel het me op weg naar huis vanaf de MFMM op dat er in rap tempo een massagraf op mijn visier aan het ontstaan was. Erg veel beestjes in de lucht gisteren... :X

Tot op het punt dat ik maar even gestopt was om mijn visier schoon te maken om vervolgens mijn weg te vervolgen.

Nu vroeg ik me af, rijden er hier eigenlijk mensen met tear-offs op straat? Wat zijn de ervaringen ermee?

[afbeelding]

Nu vroeg ik me af, waarom jij op de MMMFMFMFMF was, en niet op Rusty Gold in Adam?! ;)
 
Ik heb voor een paar cent bij de Aldi een doos natte brillendoekjes gekocht. Precies groot genoeg om bij een tussenstop 1 vizier mee schoon te maken. Stop er een paar in mijn jaszak / tas en klaar.
 
Ik heb voor een paar cent bij de Aldi een doos natte brillendoekjes gekocht. Precies groot genoeg om bij een tussenstop 1 vizier mee schoon te maken. Stop er een paar in mijn jaszak / tas en klaar.

maar dat is niet cool genoeg... :+
 
Ik heb voor een paar cent bij de Aldi een doos natte brillendoekjes gekocht. Precies groot genoeg om bij een tussenstop 1 vizier mee schoon te maken. Stop er een paar in mijn jaszak / tas en klaar.
Gisteren een tosti gegeten onderweg en met het servetje de boel vliegvrij gemaakt. :P
 
Ik heb voor een paar cent bij de Aldi een doos natte brillendoekjes gekocht. Precies groot genoeg om bij een tussenstop 1 vizier mee schoon te maken. Stop er een paar in mijn jaszak / tas en klaar.
:^ Ik weet niet of ze in het vaste assortiment van Aldi zitten, mocht dat niet zo zijn dan hoef je niet te wachten tot ze weer eens in het foldertje staan.
Kruidvat heeft zulke doekjes ook en volgens mij kun je ook wel bij de Etos, Trekpleister, DA of iedere opticien terecht.
 
Laatst bewerkt:
maar dat is niet cool genoeg... :+
Moet wel zeggen dat het een factor is :+

Het clipje waarmee je je vizier afzet is van mijn helm gebroken en door het gaatje tocht het toch flink. En als ik dan toch aan een nieuwe moet... kosten me via eBay evenveel.

Vizier-Vandal-Tear-Off-DSmo[1].jpg


En zelfs zonder tear-offs erop ziet het er ook wel tof uit, de stickertjes, de pinnetjes :P







Uhh, en het is dus ook echt handig, en zo! :+
 
Nu vroeg ik me af, waarom jij op de MMMFMFMFMF was, en niet op Rusty Gold in Adam?! ;)
Ik zag je foto's al langskomen :o

Uhhm, ja. Omdat ik mijn roestig stukje tweewieler bij de importeur heb staan en een week KTM Duke 390 rijd. Had er niet echt tussen gepast :P

Geef volgend keer even een heads up. Dan houd ik 'm vrij :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan