terug

luciraptor

MF'er
26 feb 2003
152
0
nettetal (duitsland)
liebe leute, nachdem ich nun doch einige anfragen in meinem mailkasten hatte, möchte ich mir hier kurz noch mal zu wort melden:
in den letzten drei wochen war ich unterwegs, eine reise (alleine mit der v-raptor) am rhein entlang, schwarzwald, bodensee, österreich, reschenpass, meran, trentino, lago di garda, verona, bologna, florenz , dann in die südliche toscana, wo mich freunde erwarteten, dann eine woche durch umbrien und die toscana fahren und wieder retour bis nach innsbruck , dort habe ich mein motorrad stehen lassen und bin mit der bahn nach hause, zwei tage später wieder zurück und dann noch mal 4 tage durch tirol gefahren... insgesamt bin ich mehr als 6600 km (ca. 2600 davon allerdings mit der bahn oder mit dem gespann!) unterwegs gewesen und habe einige hundert tolle fotos aufgenommen, die ich zur zeit auswerte und bearbeite um sie dann auf meine homepage zu stellen, denke in 2 wochen bin ich soweit und es wird sich auch diesmal wieder lohnen ;-)
http://www.100ps.de <--- schaut rein..

wenn ich nicht unterwegs bin, schau ich hier ab und an auch rein ;-) halte mich aber lieber zurück um nicht aufzufallen ;-)

lieben grenzgruss

annabell

8-)
 
Wow, hele mooie foto's!!! *D
Ik hoop dat je veel plezier beleefd heb tijdens je reis (kan ook bijna niet anders lijkt me ;) ).
(Ik neem aan dat als je hier post, dat je dan ook nederlands kan lezen :) )

@cbr ben: Als je het niet gaat lezen, reageer er dan ook niet op.
 
dit ga ik niet lezen , he probeer maar in het engels hoor ! |( |(

Duidelijk een reply waar we wat aan hebben |(
Lees voor de grap de vorige topics van haar even door, kan je zien wat het standpunt van de meerderheid van het forum daarover is!

Maar dat was een beste reis zeg :} Lijkt me ook wel wat *D
En leuk dat je af en toe blijf posten Annabell, van de kritiek maar niks aan trekken!

Also, bis bald auf die schönen strecken in der Eifel! :]
 
Engels is toch nie zo moeilijk lijkt me ?

wat is dat toch dat de nederlander zich altijd en overal aan moet passen qua taal ?

Zelfs nog als ie in eigen land is :? :? :?
 
:9~

maniva.jpg


maniva2.jpg
 
hey, das sind doch die alten..neue gibts erst demnächst zu sehen.. aber eines ist sicher.. es sind ein paar dabei die noch beeindruckender sind :-)

nicht so ungeduldig :-)
 
Duidelijk een reply waar we wat aan hebben |(
Lees voor de grap de vorige topics van haar even door, kan je zien wat het standpunt van de meerderheid van het forum daarover is!

Maar dat was een beste reis zeg :} Lijkt me ook wel wat *D
En leuk dat je af en toe blijf posten Annabell, van de kritiek maar niks aan trekken!

Also, bis bald auf die schönen strecken in der Eifel! :]


:^

Niet meteen allemaal beginnen te miepen ja!
Als je geen Duits wilt lezen lees je het niet, kun je het niet lezen knip en plak het ff in een vertaalmachine/site :P
Discussie is vaker gevoerd en tis nu wel genoeg geweest!

Voor de liefhebbers }) :
http://www.motor-forum.nl/forum/search.php?searchstr=&condition=and&on=topicbody&topicstarter=luciraptor&user=&sortdir= desc&sortby=datelastpost&forum=&maxagetype=lastpost&maxagetopic=&topicstatus=any


Und die bilder sind schön ja! :)
 
@ hell :-) eifel?? sonntag???? *lächzzzz*

und danke ;-)

Deze zondag gaat helaas niet lukken, dan ben ik op circuit Zolder tot en met maandag avond! :) Jammer genoeg alleen als monteur/pitcrew. ;)

Maar volgende week zondag gaan we richting eifel, en blijven dan tot maandag! Kom zondag of maandag maar even kijken bij de Ring, en zoek naar een hoop "Gelbe Nummerschilder" *grins*! *D

Also vielleicht bis denne! :]
 
Martin , kan de poster mischien ook doen dat kopieren plakken in een vertaalmachine

En dan een lekker wazige min of meer onsamenhangende post hier te plaatsen })
Géén goed idee nee :P
Poster is trouwens een postster }) , hebben iets meer krediet hier hè :X

[off-topic] vertaalmachines s*cken [/off-topic]

;)
 
Laatst bewerkt:
Welkom terug Annabel,
Ik ben benieuwd naar de nieuwe foto's,
blijf vooral door gaan met posten
op dit forum.
 
Op vrijdag 09 mei 2003 13:59 schreef Mar1tin het volgende:En dan een lekker wazige min of meer onsamenhangende post hiet te plaatsen })
Géén goed idee nee :P

[off-topic] vertaalmachines s*cken [/off-topic]

;)
ok , ik heb der verder ook geen probleem mee , vroeg me alleen af waarom de nederlander altijd de moiete neemt om aan te passen , zelfs in eigen land , en dat andersgetaalde dit gewoon verdommen om het maar eens grof te zeggen

verder no hard feelings
 
Gut dass du wieder da bist schöne Anna.

Maar ik mis wel je foto's bij onderwerpen als
"Gibt es noch Frauen auf Motorforum";
"Bist du noch ledig";
"Zeig dich selbst mal wie du bist";
"Die schönste motorbabes",
usw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan