Theorie examen gezakt(tips nodig)

banned_mustiej

geblokkeerd account
24 jun 2012
585
0
Hallo,

Ben 's ochtends 9 uur examens gaan doen maar ben gezakt.
10fout dus 4 te veel.
Ik had in verschillende categorieën 1,2 foutjes gemaakt.
Ik had enkel met de examenboek van ANWB geleerd en op 4 juli had ik voor B theorie gehaald in 1 x dus verkeersregels wist ik nog een beetje.
Wat raden jullie mij aan ik wil eigenlijk voor reserveren voor over 2 weken.
Alleen zal ik dit keer ook de theorieoefenboek kopen van de ANWB?
 
Hoe heb je geleerd ? het lukt misschien beter als je eens alle belangrijke punten opschrijft. ;)

Werkte bij mij tenminste :+

Edit:
Een ander boek kan helpen.
 
Laatst bewerkt:
Oefenexamens maken op de computer. Zoek maar eens op '1400 examenvragen' op je favoriete torrentsite.

Ik heb geen boek gelezen, eerste keer geslaagd door die oefenvragen goed te bestuderen.
 
Laatst bewerkt:
CD rommetje van VEKA BEST en oefenen die ellende totdat je er een paar achter elkaar foutloos maakt. Works like a charm.


EDIT: PS welkom terug :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb van de ANWB examenboek geleerd en beetje combineerd met het theoriestof dat ik al had geleerd voor B voor de zomer.
Ik had toen een fantastische deal gevonden op groupon voor 9 euro interactieve theorie en examenoefeningen.
Alleen voor motor is er niet zo uitgebreid artikelen te vinden.
Zo'n cd rom van veka best heb ik niet kunnnen vinden athans niet voor theorie maar alleen voor oefenexamen en dat heb ik al alleen op boek van anwb en dus dat helpt niet.

Ik heb meer een theorie cd met oefenvragen nodig net zoals bij het officiele cbr examens.
Maar ik weet niet welke merken het beste is waarschijnlijk Veka maar die heeft dat dus niet.
 
Laatst bewerkt:
Op internet zijn veel gratis oefenexamens te vinden. Verder moet je de logica van het CBR een beetje doorgronden. "Mag dit?" moet je altijd opvatten als "Is dit verstandig?", dus ook al is een bepaalde actie toegestaan, als die niet verstandig is, is het antwoord altijd "NEE".
 
Kennis van me heeft een rijschool en verstrekt bij A en B rijbewijzen altijd de nieuwste boeken & DVD's van Verjo (welke ook voor de examens gebruikt worden voor/door het CBR) aan z'n "lesser's", gewoon als uitleen (is overerigens een "alle categoriën" rijschool).

Misschien dat jouw rijschool ook zo'n gratis service aanbiedt?

Laatst voor de "fun" ook weer eens een zo'n examen DVD geleend.... Theorie is tegenwoordig écht een BITCH :Y
 
Laatst bewerkt:
bol.com | Motor Rijbewijs A Cd-rom 400 examenvragen | 9789067991919 | Nvt. | Boeken
bol.com | Motor Rijbewijs 12 theorie-examens | 9789067991995 | Boeken

Zoiets lijkt mij?

Volgens mij heb ik het onderste boek gebruikt. Maar dan de versie van 13 jaar geleden ;)In het bezit van proefexamens voor B? Of voor A?

Voor A heb ik al proefexamens.
Ik zoek een cd voor op het computer om het theoriestof te leren met beeld om het gegeven stof duidelijk te maken voor mezelf.
Op dit manier heb ik veel geleerd voor de B.
Trouwens mijn proefexamen boek van ANWB is echt slecht, zoveel onzin plus je kan uit antwoorden kiezen die niet eens kloppen met de vraag.
Bijv. hoeveel microgram alcohol mag je hebben.
En dan zijn de antwoorden ja of nee en de motivatie geeft een uitleg uit zonder een correct antwoord,lol!
 
Kennis van me heeft een rijschool en verstrekt bij A en B rijbewijzen altijd de nieuwste boeken & DVD's van Verjo aan z'n "lesser's", gewoon als uitleen (alle categoriën rijschool).

Misschien dat jouw rijschool ook zo'n gratis service aanbiedt?
Als ik zo'n luxe van vbuuren of van metro kon krijgen had ik al een hayabusa met vol vermogen
 
idd. stampen totdat je een ons weeg. Probeer ook te bedenken waarom juist in "die situatie" dat zo moet volgens het boekje. en tijdens examen bij de vraag zelf in je hoofd het antwoord formuleren en dan dat antwoord nemen wat het dichtst bij jouw antwoord komt.
logisch denken en niet twijfelen!

;)
 
Ik ben 2 weken voor mijn theorie begonnen met iets te doen, heb een online account aangeschaft via: http://www.onlinetheorieles.nl/theorie-oefenen.html

Dit kost iets van 4,95 voor een heel jaar toegang. Je kan dan ook nogeens alle theorie rustig nalezen, zonder dat het heel langdradig is. Dit doe je per 'onderdeel', waarna je ook een paar oefenvragen kunt maken. Het werkt via het traffictrainer systeem, wat normaal veel duurder is.

Ik haalde mijn theorie-examen met 1 foutje :)
 
Ik ben 2 weken voor mijn theorie begonnen met iets te doen, heb een online account aangeschaft via: http://www.onlinetheorieles.nl/theorie-oefenen.html

Dit kost iets van 4,95 voor een heel jaar toegang. Je kan dan ook nogeens alle theorie rustig nalezen, zonder dat het heel langdradig is. Dit doe je per 'onderdeel', waarna je ook een paar oefenvragen kunt maken. Het werkt via het traffictrainer systeem, wat normaal veel duurder is.

Ik haalde mijn theorie-examen met 1 foutje :)
Juistem! Ik gebruikte traffictrainer voor mijn B theorie!
Supergoed is die!
5euro voor heel jaar toegang is wel erg goedkoop, wtf? B|
 
Beter je best doen.
Die jeugd van tegenwoordig denkt maar dat alles vanzelf komt aanwaaien. Watjes zijn het, allemaal!
 
Terug
Bovenaan Onderaan