Theorie examen gezakt(tips nodig)

Heb inmiddels de 5euro theorieaccount gekocht die met de traffictrainer systeem werkt!
Supergoed en leuk is die methode voor maar 4,95!
Nu nog wachten op mijn geld om de cbr examen te kunnen reserveren:(
Trouwens die vrouwen van de examencentrum zijn echt een real golddigger bitches gewoon.
Wat een toon en een houding hebben zij allemaal zeg.
Een vrouw van 180jaar die denkt dat ze 18 is.
"nee, mevrouw je bent 10x de leeftijd dat je denkt dat je bent"
 
Heb inmiddels de 5euro theorieaccount gekocht die met de traffictrainer systeem werkt!
Supergoed en leuk is die methode voor maar 4,95!
Nu nog wachten op mijn geld om de cbr examen te kunnen reserveren:(
Trouwens die vrouwen van de examencentrum zijn echt een real golddigger bitches gewoon.
Wat een toon en een houding hebben zij allemaal zeg.
Een vrouw van 180jaar die denkt dat ze 18 is.
"nee, mevrouw je bent 10x de leeftijd dat je denkt dat je bent"



jonguuh gedraaag je ..

dat jij het niet hebt gehaald is jouw schuld had je maar beter moeten leren ?




(moest er ff uit) :$
 
Laatst bewerkt:
Die mensen krijgen dagelijks 400 snotneuzen om de oren, je kunt moeilijk verwachten dat ze iedere faalhaas oprecht medeleven tonen _O-
 
Heb inmiddels de 5euro theorieaccount gekocht die met de traffictrainer systeem werkt!
Supergoed en leuk is die methode voor maar 4,95!
Nu nog wachten op mijn geld om de cbr examen te kunnen reserveren:(
Trouwens die vrouwen van de examencentrum zijn echt een real golddigger bitches gewoon.
Wat een toon en een houding hebben zij allemaal zeg.
Een vrouw van 180jaar die denkt dat ze 18 is.
"nee, mevrouw je bent 10x de leeftijd dat je denkt dat je bent"


Oh Sh*t2 :/
 
Een vrouw van 180jaar die denkt dat ze 18 is.
"nee, mevrouw je bent 10x de leeftijd dat je denkt dat je bent"

Ik weet niet waar jij examen doet, maar toen ik voor mijn theo moest had ik een verdomd lekker ding voor me snufferd om hal 10 in de ochtend :) zowel toen ik me brommerpas haalde op mijn 16de, op mijn 18de me koektrommelpas, als een jaar later voor mijn theorie motor :) om over afrijden te zwijgen *D
 
je moet echt oefenexamen voor A doen; B is niet voldoende!
En elke fout moet je opzoeken in je boek waarom het fout is. Het staat er beslist wel in.

Veel oefenexamens maken!!! idd die 1400 (ik heb ze ook nog wel op mn harde schijf desnoods; stuur maar pm en dan zet ik ze wel in dropbox)
 
Laatst bewerkt:
Trouwens die vrouwen van de examencentrum zijn echt een real golddigger bitches gewoon.
Wat een toon en een houding hebben zij allemaal zeg.
Een vrouw van 180jaar die denkt dat ze 18 is.
"nee, mevrouw je bent 10x de leeftijd dat je denkt dat je bent"


ach gossie... een broekie heeft zijn examen niet gehaald en gaat het afreageren op anderen... :')
 
Ik weet niet waar jij examen doet, maar toen ik voor mijn theo moest had ik een verdomd lekker ding voor me snufferd om hal 10 in de ochtend :) zowel toen ik me brommerpas haalde op mijn 16de, op mijn 18de me koektrommelpas, als een jaar later voor mijn theorie motor :) om over afrijden te zwijgen *D

Was het niet gewoon dezelfde dame? :+
 
Ik heb de traffictrainer gekocht dus dat zal wel genoeg zijn toch?
Ik had dat ook gebruikt maar dan voor auto en die had ik met 5 fout wat maximaal was gehaald.
Ik had wel gecombineerd met heel veel andere fotos etc.. maar goed.. we zien wel.
19 oktober weer examen
 
Ik heb de traffictrainer gekocht dus dat zal wel genoeg zijn toch?
Ik had dat ook gebruikt maar dan voor auto en die had ik met 5 fout wat maximaal was gehaald.
Ik had wel gecombineerd met heel veel andere fotos etc.. maar goed.. we zien wel.
19 oktober weer examen


Alleen kopen niet.... ook iets er mee doen in de trant van doornemen en leren :+
 
Ik heb de traffictrainer gekocht dus dat zal wel genoeg zijn toch?
Ik had dat ook gebruikt maar dan voor auto en die had ik met 5 fout wat maximaal was gehaald.
Ik had wel gecombineerd met heel veel andere fotos etc.. maar goed.. we zien wel.
19 oktober weer examen
Stomme zesjescultuur :+


Maar succes hoor :)
 
Er zakken gewoon heel veel. Op mijn theorieexamen zat ik naast iemand die al voor de 8e x kwam....weet je meteen dat je niet moet afkijken!

Serieus: je moet gewoon leren voor een 10. Een paar foutjes zitten er zo in.
 
@ TS, Mustiej



ik zal je het geheim verklappen;

Gewoon een theorieboek pakken en elke dag een paar uur [zeker niet de hele dag] stom gaan zitten blokken in dat boek,


dwz; herhalen herhalen en nog eens herhalen, dus je leest/leert een paragraaf schrijft/onderstreept daarbij alle speerpunten [punten die belangrijk zijn] en dat zijn dan je ezelsbruggetjes om de rest van de info te onthouden.

vervolgens ga je naar je bed en tijdens je slaap zetten je hersenen alle info netjes op een rij....
kijk maar eens wat je de volgende dag ineens weet.
dan ga je vragen beantwoorden waar je de stof een dag ervoor hebt geleerd..


dus ff je boek pakken een uur voor examen plaats zal vinden heeft geen enkele zin, iedereen die je dit ziet doen in de wachtruimte zal ws gaan zakken. :')

hoe heb ik het gedaan?


als bovenstaand. :Y


Ik was een uitzendkracht en pakte elke dag voor 3 weken achter elkaar m'n boek erbij op wat "loze momenten" op kantoor, soms een half uur een uur of langer.


ik ging naar dat examen en wist het antwoord op de vragen al terwijl de tijdsmeter nog moest beginnen,

1 fout en dat kwam omdat die tram bijna altijd voorrang heeft, alleen in dit uitzonderlijke geval niet,

er komen altijd 2 meerkeuzevragen op zetten die heel erg veel op mekaar lijken, maar 1 daarvan moet je toch echt hebben.



tip; het eerste wat in je op komt zonder naar die antwoorden te kijken, da's het goede antwoord. Daarna kijk je of jouw antwoord bij ABCD etc staat.




succes! :]
 
Laatst bewerkt:
@ TS, Mustiej



ik zal je het geheim verklappen;

Gewoon een theorieboek pakken en elke dag een paar uur [zeker niet de hele dag] stom gaan zitten blokken in dat boek,


dwz; herhalen herhalen en nog eens herhalen, dus je leest/leert een paragraaf schrijft/onderstreept daarbij alle speerpunten [punten die belangrijk zijn] en dat zijn dan je ezelsbruggetjes om de rest van de info te onthouden.

vervolgens ga je naar je bed en tijdens je slaap zetten je hersenen alle info netjes op een rij....
kijk maar eens wat je de volgende dag ineens weet.
dan ga je vragen beantwoorden waar je de stof een dag ervoor hebt geleerd..


dus ff je boek pakken een uur voor examen plaats zal vinden heeft geen enkele zin, iedereen die je dit ziet doen in de wachtruimte zal ws gaan zakken. :')

hoe heb ik het gedaan?


als bovenstaand. :Y


Ik was een uitzendkracht en pakte elke dag voor 3 weken achter elkaar m'n boek erbij op wat "loze momenten" op kantoor, soms een half uur een uur of langer.


ik ging naar dat examen en wist het antwoord op de vragen al terwijl de tijdsmeter nog moest beginnen,

1 fout en dat kwam omdat die tram bijna altijd voorrang heeft, alleen in dit uitzonderlijke geval niet,

er komen altijd 2 meerkeuzevragen op zetten die heel erg veel op mekaar lijken, maar 1 daarvan moet je toch echt hebben.



tip; het eerste wat in je op komt zonder naar die antwoorden te kijken, da's het goede antwoord. Daarna kijk je of jouw antwoord bij ABCD etc staat.




succes! :]

Juist!

Boek kopen en leren die regels, ze zijn er niet voor niets.
Niet ervanuitgaan dat je het wel weet omdat je B hebt gedaan, er zijn namelijk zaken die afwijken tussen B en A.

Voor de rest vrij kansloze afreageerreacties... Als dat maar niet op de weg komt...
 
CD rommetje van VEKA BEST en oefenen die ellende totdat je er een paar achter elkaar foutloos maakt. Works like a charm.


EDIT: PS welkom terug :+
Kan ik bevestigen; Ik had het boek wel gelezen, maar met alleen kennis kom je er niet. Het CBR heeft een bepaalde manier van vragen stellen die, met name als je te veel doordenkt, niet geheel logisch is. Door jezelf te trainen op de wijze van vragen stellen, kan je de antwoorden geven die zij willen horen.

Een naar voorbeeld is een plaatje op een provinciale weg met een adviessnelheidsbord '50' en de vraag "Hoe hard mag je hier"? Je bent geneigd te antwoorden 80, immers provinciale weg en advies snelheid is niet bindend. Het antwoord dat het CBR wil horen is 50.

De CD van Zebra is ruk; die van Veka Best heeft mij in ieder geval enorm geholpen. Zonder die CD was ik het examen niet doorgekomen met 0 fouten.
 
Laatst bewerkt:
Op internet zijn veel gratis oefenexamens te vinden. Verder moet je de logica van het CBR een beetje doorgronden. "Mag dit?" moet je altijd opvatten als "Is dit verstandig?", dus ook al is een bepaalde actie toegestaan, als die niet verstandig is, is het antwoord altijd "NEE".

Bij de laatste examens die ik gemaakt heb was dat toch vrij vaak ja, als het mag en er staat "mag dit?" is het antwoord dus gewoon ja....
 
Heb inmiddels de 5euro theorieaccount gekocht die met de traffictrainer systeem werkt!
Supergoed en leuk is die methode voor maar 4,95!
Nu nog wachten op mijn geld om de cbr examen te kunnen reserveren:(
Trouwens die vrouwen van de examencentrum zijn echt een real golddigger bitches gewoon.
Wat een toon en een houding hebben zij allemaal zeg.
Een vrouw van 180jaar die denkt dat ze 18 is.
"nee, mevrouw je bent 10x de leeftijd dat je denkt dat je bent"
Eerlijk gezegd begrijp ik het wel. Bedenk 'ns als je er zelf zou werken; een zeer groot deel van de klojo's op de weg heeft ook door de mallemolen van het CBR moeten gaan; als daar diezelfde attitude manifest was, begrijp ik best dat je enigszins afgestompt je werk doet. Tijdens mijn examens (auto/motor theorie/praktijk) aardig wat van die figuren zien rondlopen van het caliber Barbie en haar man.
 
je kunt het best boeken kopen van Verjo, dit is net iets anders als Vekabest,
Het cbr gebruikt de methode van Verjo.
 
Ik ga nu eventjes 2 hoofdstukken leren en de oefenexamens maken.
Maar nu ik gezien heb dat de A anders is dan B krijg ik het gevoel dat ik 3 andere verschillende methode boeken nodig heb wil ik elke vraag die CBR gaat stellen wel weet.
 
Ik ga nu eventjes 2 hoofdstukken leren en de oefenexamens maken.
Maar nu ik gezien heb dat de A anders is dan B krijg ik het gevoel dat ik 3 andere verschillende methode boeken nodig heb wil ik elke vraag die CBR gaat stellen wel weet.
Nu al....
nee je hebt gewoon een boek voor A nodig en die moet je zorgvuldig bestuderen. Alles. Zo hebben de andere MF'ers het ook gehaald.
 
Laatst bewerkt:
Bij de laatste examens die ik gemaakt heb was dat toch vrij vaak ja, als het mag en er staat "mag dit?" is het antwoord dus gewoon ja....
Zowel bij oefenexamens als het echte examen heb ik een hoop vragen gehad met plaatjes van een motorrijder die bijna helemaal links of rechts op de rijstrook rijdt, over wegmarkering rijdt en nog meer van dat soort dingen. Er werd steeds gevraagd of het mocht en steeds was het antwoord 'Nee, want onverstandig.'
 
Theorieexamen A als een soort van "ballotage" werkt dus weldegelijk.
 
Heb mijn motor theorie nog niet gedaan (Gepland 25 Oktober 1 dag na mijn verjaardag).
Maar mijn auto theorie al wel. Ik heb mezelf voorbereid door deze CD rom te downloaden op the piratebay.
Auto theorie examen oefeningen VerjoB CD dvd dutch 2010 (download torrent) - TPB

Het is gewoon een CD rom. Ben op tijd begonnen met leren en uiteindelijk de eerste keer geslaagd met 2 fouten.


Er staan ook 2 bestanden op The Piratebay over motor theorie:
The Pirate Bay - The galaxy's most resilient bittorrent site

Misschien heb je daar wat aan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan