Theorie examen gezakt(tips nodig)

Mijn advies is: Eerst theorie leren en daarna oefen examens maken. Als je een fout bij je oefen examen maakt dan bij iedere fout het boek erbij pakken en opzoeken en lezen waarom je het fout had en waarom het andere antwoord wel goed is. je had blijkbaar een situatie niet goed begrepen. Zorg dat je dat corrigeert. Kortom leer van je fouten. :) Thuis kan kan makkelijk. Bij het CBR niet en op de weg heb je een probleem als je het fout doet. -O-
 
Ik heb van 3 verschillende merken theorie geleerd.
Zo krijg je een veel breder vragen pakket,soms kan in theorieboek teveel richten op bepaalde situaties.
Door verschillende merken te leren pak je veel meer vragen.

Eerste keer geslaagd 2 fout :P
 
Ik kan toch gewoon tot aan 19 oktober gewoon lessen bij een rijschool die zijn eigen oefenterrein heeft zonder dat ik mijn rijbewijs B of certificaat A nodig heb?
Is opstaples echt nodig? want wil zo veel mogelijk kosten besparen.

Metro is goedkoper en qua slagingspercentage ook beter dan VBuuren dus zal ik gewoon naar Metro bellen?
 
Vraag over theorie:
In het ANWB 2012 boek staat dat militaire colonne's en uitvaartstoeten niet doorbroken mogen worden als ze aan het afslaan zijn.

Bij de bijbehorende CD was er een uitvaartstoet die afsloeg, (was al op de helft van de motorrijder) en de vraag was, moet je deze auto voor laten gaan.
mijn antwoord dus JA omdat ze al aan het afslaan waren.

werd echter fout gerekend, met als motivatie dat het een fatsoensnorm is maar geen verplichting, terwijl het boek dit wel als een verplichting beschrijft!
Mijn vraag is: wat is nu juist?! heb het ANWB hier al over gebeld maar de telefoon miep wist het antwoord ook niet.
 
Theorie examens motor hier kun je oefenen, ik geloof voor een euro per examen of zo.


goede tip, 1,30 per examen. Ik heb zo een stuk of 20-25 theorie examens gedaan en toen heb ik hem gehaald. Het lijkt veel, maar als je gaat rekenen, is het net zo duur als 1 keer zakken en opnieuw examen moeten doen. Examencentrum stelt zelf examens samen naar jouw fouten, dus je leert heel snel de moeilijke dingen. Echt een goede tip!
 
Vraag over theorie:
In het ANWB 2012 boek staat dat militaire colonne's en uitvaartstoeten niet doorbroken mogen worden als ze aan het afslaan zijn.

Bij de bijbehorende CD was er een uitvaartstoet die afsloeg, (was al op de helft van de motorrijder) en de vraag was, moet je deze auto voor laten gaan.
mijn antwoord dus JA omdat ze al aan het afslaan waren.

werd echter fout gerekend, met als motivatie dat het een fatsoensnorm is maar geen verplichting, terwijl het boek dit wel als een verplichting beschrijft!
Mijn vraag is: wat is nu juist?! heb het ANWB hier al over gebeld maar de telefoon miep wist het antwoord ook niet.



welkom in het kromme land der CBR regels/motivatie.... :')




hetzelfde als "mag dat?" B|


de ene betekent het "is dat verstandig ?"

de andere keer "is dat toegestaan ?" :')
 
Vraag over theorie:
In het ANWB 2012 boek staat dat militaire colonne's en uitvaartstoeten niet doorbroken mogen worden als ze aan het afslaan zijn.

Bij de bijbehorende CD was er een uitvaartstoet die afsloeg, (was al op de helft van de motorrijder) en de vraag was, moet je deze auto voor laten gaan.
mijn antwoord dus JA omdat ze al aan het afslaan waren.

werd echter fout gerekend, met als motivatie dat het een fatsoensnorm is maar geen verplichting, terwijl het boek dit wel als een verplichting beschrijft!
Mijn vraag is: wat is nu juist?! heb het ANWB hier al over gebeld maar de telefoon miep wist het antwoord ook niet.

Volgens mij is die regel inderdaad recent aangepast en blijkbaar is dat nog niet doorgevoerd op de oefencdrom....
 
effe via de pirate bay torrent pakken met de zoekfunctie : rijbewijs A

wat piratebay blokkade ?? no problem : http://www.fucktimkuik.org/

dan ben je er zo op .

en dan proefexamens maken tot je het kunt dromen en je er bij neervalt.

dan slaag je met slechts 2 foutjes omdat dit dan de instinkers waren.

suc6
 
Ik zou (als dat mogelijk is) nog even een CD'tje aanschaffen.
Is het trouwens verplicht om theorie te halen voor motor als je bv. al autorijbewijs hebt?
 
Dat niet, maar grotendeels verkeerstekens, voorrangs regels en snelheden komen toch wel overeen. Zeg niet dat je een B boek kunt gebruiken, maar als je je B al hebt ben je een stuk vooruit op de les.
6 fouten is max, toch?
 
Zes fouten is maximaal inderdaad en zeker heb je er veel voordeel van. Net zoals je heel veel voordeel hebt van je rij ervaring in de auto als je de weg op gaat met lessen op de motor. In de theorie komen echter een aantal motor specifieke zaken naar voren. Ook zaken die je meteen weer vergeet zoals welk teken voor een vrachtwagen met aanhanger staat etc. :P

Zelf woon ik Limburg, geen tram te zien hier maar die regels hoor je ook te kennen (ondertussen geen idee meer). Net zoals de regels omtrent aanhangers bij een motor en het zijspan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan