Tijdelijke nummerplaat

Ocampa

MF veteraan
29 jul 2002
4.258
682
Breda
Ik moet binnenkort met mij in Belgie aangeschatfte motor naar de het RDw keuringsstation en heb daarvoor een kentekenbewijs voor 1 dag gekregen om me daar naar toe te kunnen verplaatsen met mijn motor. Er staat bij dat ik het kenteken zelf mag vervaardigen. Ik heb dat erg letterlijk opgevat en heb van een stuk wit alluminium en zwarte plakletters een nummerplaat gemaakt. Of was het de bedoeling dat ik er (voor die ene dag) eentje liet maken bij een bedrijf dat nummerplaten maakt?
 
RDW vragen :?

Ik zou de kosten voor een echte witte plaat nemen... 11 euro... (was tenminste de prijs bij mij voor een witte plaat voor de aanhanger)
Je zal maar zo'n overijverige kip in blik tegenkomen die er anders over denkt |(
 
Ja is prima.
Ik had een stuk karton en er met viltstift de letters op getekend..........

Suc6 bij de keuring.
 
toen ik me motor in ging voeren had ik ook die vraag, en de RDW zei ook dat je dat zelf mocht maken. je moet je alleen wel aan wat regels houden, zoals lettergrote enzo. staat vast wel op www.rdw.nl
succes met de keuring!
 
Het maakt niet zo heel veel uit hoe je een plaat vervaardigd. Als het er maar enigszins uitziet. Ben zelf onderweg van de keuring al een keer aangehouden door de politie. Kenteken bestond uit een wit stuk karton met zwarte viltstift letters. Was geen probleem. Zorg overigens wel dat je op de dag van de keuring verzekerd bent!
Suc6
 
Als je een motor uitvoert krijg je bij het keuringsstation ook een tijdelijke plaat. Dit is een stuk plastic met een sticker uit de laserprinter erop.

Als dit voor de RDW zelf goed genoeg is zullen ze bij invoeren niet veel moeilijker doen.

Tom
 
zo zag die van mij eruit.......(geen slimme opmerkingen over de letters aub ;) )

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan