tips om je supersport lekker open te gooien

Nee, dus niet het verlengde van de A15, richting Maasvlakte, en dus ook nog nooit iemand ze rijbewijs of motor kwijtgeraakt. Is richting Noordzee (wel remmen op eind dus), heet ook de Noordzeeweg. Wij Rozenburgers (zo dat klinkt lekker zeg) noemen het de land-tong. En wat ik al zeg, dit is het safe-ste wat ik kan verzinnen om m eens in de zoveel tijd echt uit te laten, qua snelheid dan. Is aan de overkant van het water vanaf Hoek v Holland gezien. Echt heerlijk daar. Nog een mooie s-bocht op de helft ook, ter hoogte van de stormvloedkering.
Je hebt helemaal gelijk,afgelopen Zondagmiddag heerlijk met een paar maatjes getopt,zalig.

Maarre het is niet de bedoeling dat heel sportrijdend Nederland erheen gaat,ze staan ook wel eens te controleren ;) ..........hoor.
 
Ben ik toch ff blij dat ik dicht bij Duitsland woon.

Maar wat ook een mooi plek is, is langs het A´dam - Rijnkanaal, voorbij Baambrugge. Vijf kilometer rechtuit zonder zijwegen. Wel van te vorten ff chekke of er geen politie staat (is al wel een drietal jaren geleden dat ik daar geweest ben, dus hopelijk is de situatie niet veranderd).
 
Ik gooi hem liever open aan de overkant van het water.
Vlaardingen, Maasluis daar heb ik nog nooit politie gezien.

Maar wat belangrijker is......zij mij gelukkig ook niet.... :+


Moet je toch maar eens beter gaan opletten, want bij de benzinepomp op de A20 bij Vlaardingen staan ze nog wel eens te flitsen.
 
Ik kan hem op iedere A weg wel helemaal open gooien..


*D gewoon 25 Kw gaan rijden raak je idg niet je rijbewijs kwijt :+
 
Vanuit Tilburg richting Den bosch.. krijg je op geven moment een middel stuk snelweg..daar kun je hem hard..heel hard overheen gooien..

tenminste 3 jaar terug nog :+ weet niet hoe het nu zit.. :)
 
Ben me ten volle van bewust dat het niet mag, maar doe het op de land-tong bij Rozenburg. (Noordzeeweg) 9 km doodlopend stuk weg, mooi asfalt, eerst heen, dan terug, zeker weten alles clear, en dan :] :] :] :]

en voor de rest op alle N, A en E-wegen waar het asvalt egaal is, hihi
Dat is idd een leuk stukje weg, maar ik ben er altijd toch een beetje voorzichting vanwege de vele konijnen. als je eerst heen rijd om te kijken of ze niet ergens in een inham staan kan je veilig terug blazen.

als je dan toch in de buurt ben kun je ook doorrijden naar de maasvlakte; ze staan er wel eens te flitsen maar als je ook daar eerst verkent kun je best nog verantwoord een stukje scheuren als je daar behoefte aan hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan