Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

TL-1000 rijders deel-8

Status
Niet open voor verdere reacties.
A een nieuw topic zo nog net ff voor de jaarwisseling, dat we maar weer veel mooi rij weer krijgen...
 
zo en nou serieuze TL onderwerpen:

M’n voorste cilinder uitlaatboutje is afgeknapt steekt nog wel 5mm uit

Nou ik ben weer blij, NOT

Had ik hem ook nog helemaal volgespoten met kruipolie (en 15min gewacht) maar ik voelde hem gaan en “KNAP” kapot. Nou ja hebben wat te doen in 2007.
 
Hey Junkles, jij rijd toch ook met een rugbeschermer? Die beschermers die voor 50 euro worden aangeboden op de site die je gisteren door gaf, zit dat een btje? Of is het alleen maar iritant?

Krijg je het boutje er nog uit? Wat ik wel eens doe is de verfbrander erop zetten, word de omgeving van het boutje tering heet. Maar net niet zo heet als met de gasfles erop, dan wil het materiaal wel eens wegsmelten
 
Laatst bewerkt:

Ik had er net gescoord op egay maar nog niet uitgeprobeerd, deze:
http://www.alpinestars.com/Tech_Back_Protector/pd/np/170/p/650402.html

Zit wel kolere strak onder m'n pak misschien moet ik paar kilo's kwijt

Bout probleem ga ik oplossen (hoop ik) door een moer op het draadeind te lassen en dan weer proberen uit te draaien. Door het lassen (heet worden) begint alles al lekker te werken.
 
Die S met R kuip is idd strak,

een S met gsxr kuip lijkt me ook erg strak

een S met gsxr vering, kuip en kont lijkt me nog veel beter.

Ik haal deze wee de S uit de verkoop en smijt er weer wat euri's ertegen aan
 
Die S met R kuip is idd strak,

een S met gsxr kuip lijkt me ook erg strak

een S met gsxr vering, kuip en kont lijkt me nog veel beter.

Ik haal deze wee de S uit de verkoop en smijt er weer wat euri's ertegen aan

Heel verstandig

gisteren nog meer goed nieuws binnen gekregen om het jaar goed af te sluiten:

CJIB pleegdatum 14-12-2006
"De doorgetrokken streep overschrijden tussen rijstroken/op paden met verkeer in beide richtigen naar links" kosten EUR 130,-

maar ik ben niet staande gehouden, was zeker te snel op m'n KTM
 
oh ja ik moet ook nog een backprotector hebben. ik was het altijd al van plan maar dat kleine oepsje op de ring heeft me ff wakker geschud te (laat uiteraard).

waar moet je op letten bij zo'n ding?
 
ik rij nu ook een tijdje met een backprotector het is in het begin wel wennen maar nu wil ik niet meer zonder!
 
ik rij nu ook een tijdje met een backprotector het is in het begin wel wennen maar nu wil ik niet meer zonder!


ik heb er zelf eentje van dainese, ik had eerst zo'n goedkope, maar toen kreeg ik mijn pak niet meer dicht, die van dainese is veel smaller, en blijft lekker op zijn plek zitten, ik wil niet meer zonder...
 
Zo,

De S gaat de deur niet meer uit (topic closed) maar wordt als het aan mij ligt en de vriendin werkt mee een leuk project. In ieder geval komt er een k4 voorvork. Ik zou graag een andere kuipenset erop doen maar ik moet eerst maar eens uitvogelen hoe dat werkt. Wat ik ook altijd al graag had willen doen is het coaten van het frame. Ik zou dit graag matzwart willen hebben Toch maar eens kijken wat dit kost.
 


zeer verstandige keus, k4 voorvork erin is ook echt porno... en voor je het weet heb je een TLOTY...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.