Wat is jullie opinie over de TL 1000 s en zijn broertje de R.
Ik vind het super mooie fietsen en ik zou er super graag een willen hebben. Lekker blazen!
MzzzzzzzzzzzzzL
The Saint
http

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
ik vind de R mooier, de S vind ik een uit de kladden gegroeide sv650s
Maar JW, hoe kom je daar nu bij!!! Een paar kappen vergeten???
Schone eenvoud! Blijf erbij Super Mooi!!!!
Dus jij vind 135 pk te weinig? Je moet inderdaad niet vergeten dat het "maar" een 2-cyl is. Ik zou er best te vreden mee kunnen zijn. Ik hoef niet perse 150 pk aan het achterwiel. Al is dat voor een ieder persoonlijk.
Nu ken ik iemand ( maat van me) die wil op een TL1000S een beetje ervaring op gaan doen. De LUL heeft pas een paar keer op een motorfiets gereden en dan nog op een 500- 2cyl uit 1970 met 7.5 pk aan de krukas. Ik heb hem al op mijn manier verteld dat het niet verstandig is om die fratsen uit te halen maar hij gaat het toch doen........
Wat moet je nu met zo'n iemand?
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak :icon_smile:
Ik hoop maar dat het walvisgeslachtsdeel die fiets tijdens de proefrit nog heel houdt. Die gozer is gewoon voor geen enkele reden vatbaar.
Maar JW, hoe kom je daar nu bij!!! Een paar kappen vergeten???
Schone eenvoud! Blijf erbij Super Mooi!!!!
Dus jij vind 135 pk te weinig? Je moet inderdaad niet vergeten dat het "maar" een 2-cyl is. Ik zou er best te vreden mee kunnen zijn. Ik hoef niet perse 150 pk aan het achterwiel. Al is dat voor een ieder persoonlijk.
En de TL een grote SV, daar kan ik best in komen in die stelling. De TL is gewoon de grote neef van de SV.
MzzzzzzzzzzzL
The Saint
Enne waarom eigenlijk geen R1?,die is toch veeeeeeeeeeelllllllllllllllll mooier.![]()