TL1000 After Summer Meeting 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
I'm in, zal je effe accepteren.

Heb alleen sinds kort andere msn maar gebruik ze beiden, nieuwe is:

energize_impuls@hotmail.com

spreek je daar 8-)

 
Laatst bewerkt:
Ik ga t wel redden denk vanuit hoofddorp.

@zx9gast: Kom je ook naar hoofddorp?? of rijdt je direct naar sloten??
 
@ SnickL, hoe laat en vanaf waar vertrek je naar de meeting. Mogelijk kunnen we samen rijden. Ik kom toch langs Rdam als ik richting het ontmoetingspunt rijd. Of zijn er nog meer die vanaf regio Rdam vertrekken??
 
Lokkie, waar gaan we elkaar zien in Hoofddorp. Mij lijkt winkelcentrum Paradijs wel makkelijk.
Als jij daar acht om ongeveer half 12 of zo?, ben ik daar ook. 8-)

of laat het anders effe weten via msn O-)
 
Hallo,

ik wil even laten weten dat ik de 24e van de partij ben, moet wel eerst tot een uur of 13:00 werken en kom dan vanuit Leiden.

G. Pouw.
 
ik moet zondag ook werken tot een uur of 13:00, als het droog weer is kom ik daarna meteen met een maat van me naar de meeting, ik ben dus enkel wat later...
 
@ SnickL, hoe laat en vanaf waar vertrek je naar de meeting. Mogelijk kunnen we samen rijden. Ik kom toch langs Rdam als ik richting het ontmoetingspunt rijd. Of zijn er nog meer die vanaf regio Rdam vertrekken??

ja er zijn er meerdere volgens mij die uit dezelfde regio komen:
ik, jij, toonstar en zoekzoekie dacht ik... toonstar moet dan van iets verder komen (dordrecht) en de rest zit redelijk dicht bij mekaar (hoogvliet,spijkenisse). Mijn topofrafische kennis was in groep 8 een stuk beter dan dat het nu is dussuh ik zou nu in eerste instantie zeggen uit mn hoofd dat we ook weer richting utrecht gaan en dan de a27 moeten pakken :? dussuh dezelfde BP pakken van de vorige keer... (is dat de A20 toonstar? tis iig voorbij cappelle a d ijsel :? )
 
Ik denk dat ik me maar moet afmelden, dat hele eind vanaf het noorden alleen rijden is geen zak aan :N -O-

hoezo dat hele eind, vanaf ongeveer zwolle kan ik aanhaken en junkles en rml misschien ook wel, die komen ook vanaf die kant...

kom op zeg, is hartsikke leuk zoiets hoor, dit moet je gewoon een keertje meemaken, en zeker als het weer ook nog een beetje meezit... :Y :Y

ik heb er net verse olie inzitten en filter, brembo rempomp erop gezet, ik kan los...
 
ja en anders probeer je er nog een paar mee te krijgen van tl1000.nl want daar zijn r wel een aantal die weer uit jouw hood komen :Y
 
ja dat zou ook kunnen ja.... (ging er vanuit dat wij door beneluxtunnel zouden gaan maar kan ook via brienenoordbrug natuurlijk) :z
 
ja dat zou ook kunnen ja.... (ging er vanuit dat wij door beneluxtunnel zouden gaan maar kan ook via brienenoordbrug natuurlijk) :z

Zolang je maar op de A12 richting Utrecht komt, en daarna de A27 richting Hilversum zit je goed. Afslag Hilversum op de A27...1e mogelijkheid rechts (is 3de stoplicht). Na 1 km aan de rechterkant is het.
 
ik meld mij helaas af...
ik rij met de apeldoorn clan direct vanuit apeldoorn naar veenendaal anders worden het heel veel kilometers... ( einde van de maand he... :X )
ik zie jullie misschien in veenendaal wel,
iig veel plezier en misschien dat ik er de volgende keer wel bij ben :W
 
Ik heb DE oplossing voor je, je hoeft me alleen maar na te zeggen: "Dag pa, dag ma en de rest ook... ik ga verhuizen!" :W
 
wie neemt er een camsteun mee? snickl??

en we zien wel wie er verschijnen...maken er gewoon een gezellige dag van, zonder regen en met zon!!!!!
 
Laatst bewerkt:
ja mijn camsteun zit nog steeds op mn fiets en gezien mn luiheid komt tie er voorlopig nog niet af :9

weet alleen niet of ik de cam zelf kan meekrijgen B|
 
Die van mij is ook zwart... wordt wel erg verwarrend dan :+
Daarnaast heb ik een beetje een deja vu met je berichtje... net alsof ik dit al een keer eerder heb gelezen :X :X :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan