Hoi,
Onlangs heb ik een 1997er TL1000S aangeschaft. Nu komt tijdens het rijden de temperatuur niet boven de 45 graden. Ook niet na een lange rit. Stilstaand stationair draaien stijgt de temperatuur wel maar heel langzaam. Da kan toch niet normaal zijn? Of wel?
Ik dacht in eerst instantie aan een kapotte thermostaat. Deze eruit gehaald en getest. Werk prima. Maar, volgens mij was er een modificatie op geweest. Is dit een nieuwe of een oude thermostaat?
Moet deze trouwens helemaal gesloten zijn als ie koud is of mag er wel wat water doorheel lekken? Bij mij ongeveer 1 druppel per sec.
Ik heb wel een flinke deuk in mijn radiateur zitten. Heeft dit enige invloed op de temperatuur die te lezen is op het dashboard? Deze zit aan de rechterkant van de radiateur. Op de plek waar je je rechter kuipdeel aanvastbout. zie foto.
Onlangs heb ik een 1997er TL1000S aangeschaft. Nu komt tijdens het rijden de temperatuur niet boven de 45 graden. Ook niet na een lange rit. Stilstaand stationair draaien stijgt de temperatuur wel maar heel langzaam. Da kan toch niet normaal zijn? Of wel?
Ik dacht in eerst instantie aan een kapotte thermostaat. Deze eruit gehaald en getest. Werk prima. Maar, volgens mij was er een modificatie op geweest. Is dit een nieuwe of een oude thermostaat?
Moet deze trouwens helemaal gesloten zijn als ie koud is of mag er wel wat water doorheel lekken? Bij mij ongeveer 1 druppel per sec.
Ik heb wel een flinke deuk in mijn radiateur zitten. Heeft dit enige invloed op de temperatuur die te lezen is op het dashboard? Deze zit aan de rechterkant van de radiateur. Op de plek waar je je rechter kuipdeel aanvastbout. zie foto.
Laatst bewerkt: