Toch kilometerheffing motorrijders

:r :r :r stelletje kontendraaiers daar in Den Haag. :( Eerst vertellen dat we buiten schot vallen en beloftes doen, dan alsnog terugkomen op de eerder gemaakte beloftes.. :N

Bah.....Na de auto komt ook de motor nu als melkkoe in beeld. :r
 
Laatst bewerkt:
Hieperdepiel gelul!


Eurlings heeft gezegd dat, zolang hij er iets over te zeggen heeft, wij als motorrijders geen km-heffing hoeven te betalen.

Dat een persvoolichter van het ministerie er iets vaags over heeft gezegd tegen een RTL-'journalist' en deze het vervolgens op zijn manier heeft uitgelegd dat er lekker veel sensatie uit te halen valt en er dus kijkcijfers mee gescoord konden worden wil niet zeggen dat de minister op zijn woord is teruggekomen.

Maar als jullie het weer eens beter denken te weten kunnen jullie bij de volgende verkiezingen natuurlijk altijd op anderen stemmen, zodat straks een nieuwe minister met nieuwe plannen kan komen en jullie weer wat te zaniken hebben als deze besluit wél km-heffing voor gemotoriseerde tweewielers in te voeren. |(


en natuurlijk iedereen behalve jezelf de schuld geven...
 
Laatst bewerkt:
:N. dat zie je niet verkeerd. Maar dit is wel hoe het werkt in de politiek. Eerst laat je een "proefballonnetje op" door een woordvoerder en pols je de reacties. Als de reacties te heftig zijn, zeg je :"Ik heb toch niets gezegd?" en wacht je tot later. Dan doe je het nogmaals en nogmaals tot mensen er geen zin meer in hebben. En dan voer je het in. Mensen reageren dan toch niet meer, "want het heeft toch geen zin."
 
:N. dat zie je niet verkeerd. Maar dit is wel hoe het werkt in de politiek. Eerst laat je een "proefballonnetje op" door een woordvoerder en pols je de reacties. Als de reacties te heftig zijn, zeg je :"Ik heb toch niets gezegd?" en wacht je tot later. Dan doe je het nogmaals en nogmaals tot mensen er geen zin meer in hebben. En dan voer je het in. Mensen reageren dan toch niet meer, "want het heeft toch geen zin."

Mwoh... meestal gaat het iets anders...

Later probeer je het nog een keer in een VEEL extremer formaat en dan zwak je het af naar het orginele concept en dan houdt iedereen op met zeuren :+
 
:N. dat zie je niet verkeerd. Maar dit is wel hoe het werkt in de politiek. Eerst laat je een "proefballonnetje op" door een woordvoerder en pols je de reacties. Als de reacties te heftig zijn, zeg je :"Ik heb toch niets gezegd?" en wacht je tot later. Dan doe je het nogmaals en nogmaals tot mensen er geen zin meer in hebben. En dan voer je het in. Mensen reageren dan toch niet meer, "want het heeft toch geen zin."
Als je daarin gelooft kun je inderdaad beter niet reageren. Wel jammer, want zo zul je niet veel bereiken.
 
_O- _O-. Nou en veel bereikt hebben we zeker :Y. 80 km zones, europese grondwet verdragen. En vergeet ik het tijdelijk kwartje van kok nog. Ik ben best bereid om iets te doen hoor. Zeker wel, maar het staat zo lullig in je eentje.
 
Laatst bewerkt:
_O- _O-. Nou en veel bereikt hebben we zeker :Y. 80 km zones, europese grondwet verdragen. En vergeet ik het tijdelijk kwartje van kok nog. Ik ben best bereid om iets te doen hoor. Zeker wel, maar het staat zo lullig in je eentje.

De Nederlandse mentaliteit... iedereen heeft een mening en er MOET wat aan gedaan worden.... maar als het tot een actie komt is er niemand :+
 
Dat klopt. Wij missen wat de fransen en belgen wel hebben: eensgezindheid en de bereidheid om actie te nemen. Ikzelf incluis. Ik zie prachtige plannen voor actie, maar we missen een oppositieleider krachtig genoeg om het land op de barricades te krijgen.

Ik heb geen hoge pet meer van de overheid i.i.g. Mind you: het gaat niet alleen om dit kabinet, maar alle partijen. En ja: ik stem iedere keer braaf.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap nog een ding niet waarom zou ipv km heffing de wegenbelasting omhoog gaan?

Kilomterheffing zou toch neuraal zijn kwa kosten of zijn dit ook leugens? :(
 
Ok, ik ben ook gelijk lid geworden.

Nu nog een tip ga allemaal bij je eigen partij aangeven dat je het er niet mee eens ben.

Als we het met z'n allen doen werkt het echt.
 
:Z

Ik vind het ook niet leuk om meer te dokken voor de dingen die ik leuk vind. ;( Maar dit zit er linksom of rechtsom aan te komen. Een discussie over hoe het efficienter kan ok, maar democratie kost nou eenmaal geld. Dus zeik niet zo en ga de politiek in als je denkt dat je het beter kan. :r En voordat je dat doet, post dan even je programma hier op het forum zodat we er collectief gaten in kunnen schieten.

De beste stuurlui staan aan wal.

Het geld groeit niet aan de bomen.

Get a job.

Kleuters... :)
 
:Z

Ik vind het ook niet leuk om meer te dokken voor de dingen die ik leuk vind. ;( Maar dit zit er linksom of rechtsom aan te komen. Een discussie over hoe het efficienter kan ok, maar democratie kost nou eenmaal geld. Dus zeik niet zo en ga de politiek in als je denkt dat je het beter kan. :r En voordat je dat doet, post dan even je programma hier op het forum zodat we er collectief gaten in kunnen schieten.

De beste stuurlui staan aan wal.

Het geld groeit niet aan de bomen.

Get a job.

Kleuters... :)
er is een verschil tussen geld kosten, en steeds meer geld kosten. Er moet wat dat betreft gewoon echt een mentality change komen waardoor de regering niet steeds meer geld gaat vragen als ze weer eens iets moeten financieren. Dat geld moet dan gewoon herverdeelt worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan