Toch nog kansen voor de 2-takt

Moto Gp Donnington Barros is er heel snel zou toch knap zijn als hij er de winst pakt Enne hij vormt een prachtige combinatie met de 2002 NSR
2T moeten blijven in GP racing
Eurosport zendt alle klassen live uit op zondag zie hun website eurosport.com
Zou idd best knap zijn, maar als rossi en ukawa er niet bij zijn dan hadden er al meer gewonnen, dus lang niet dezelfde glans als winnen terwijl ze er wel bij zijn.
 
Het ergste is dat er in Almere geen eurosport meer is.
En live timing op motograndprix.com is ook al niet meer gratis.
Dus geen GP en geen Superbike's voor mij.
Offff is er iemand in Almere met een schotel waar ik kan komen kijken.
Ik krijg nu al afkickverschijnselen. ;(

Ik baal ook! Bijna het enige wat ik keek, samne met tennis...... ;(
 
Net de 2e kwalificatie gekeken. Wordt morgen waarschijnlijk toch weer een saaie bedoeling.

[me]edraket vindt dat Rossi niet hard genoeg is gevallen.[/me]
 
maar die honda van ukawa vloog me toch een partijtje de lucht in tering hebben jullie dat ook gezien,helemaal total loss.
 
:^
;(


:( , hoop dattie dan die Honda eens een keer opblaast ofzo |(
:^
van mij mag Rossi opzoute, hij is de anti-climax van de MOTOGP dit jaar. (net als Doohan dat ook veel te lang was.)

idd. Ik heb een antipatie tegen dit soort superhelden. Ze halen nl. alle spanning uit de wedstrijd en ik heb geen zin in weer 5 jaar 'doohan' suprematie.
 
Als de rest nou eens een voorbeeld neemt aan bijvoorbeeld Barros, niet zo loopt te zeiken en gewoon harder gaat rijden... |( :)

Een voorbeeld nemen aan Barros door veel beter te rijden dan Rossi (in Assen tenminste) en door de suprematie van de V5 alsnog geen kans te maken? Joepie!
 
:^
van mij mag Rossi opzoute, hij is de anti-climax van de MOTOGP dit jaar. (net als Doohan dat ook veel te lang was.)

idd. Ik heb een antipatie tegen dit soort superhelden. Ze halen nl. alle spanning uit de wedstrijd en ik heb geen zin in weer 5 jaar 'doohan' suprematie.

Nou nou nou je moet toch toe kunnen geven dat het wel bizar is hoe makkelijk hij toppers als Biaggi, Barros en Checa afstraft 8-) . En het aanremmen en insturen van de Melbourne hairpin was gewoon super :9~ :9~ :9~

Ben het wel met je eens dat de spanning in de race compleet zoek was... daarvoor moet je bij de lagere klassen zijn :}
 
ik kijk graag naar motorsport wedstrijden, maar dit jaar mis ik de laatste lettergreep van dat woord, namelijk strijd

Laten we wel wezen, ik vindt Rossi wereldklasse, maar de keerzijde van dit soort supertalenten is dat wedstrijden voorspelbaar en saai worden.

En aangezien ik geen zin heb in weer 5 jaar 'doohan' suprematie, mag ie van mij flink vallen of overstappen op de soes of bridgestone's of zo...
 
ik kijk graag naar motorsport wedstrijden, maar dit jaar mis ik de laatste lettergreep van dat woord, namelijk strijd

Laten we wel wezen, ik vindt Rossi wereldklasse, maar de keerzijde van dit soort supertalenten is dat wedstrijden voorspelbaar en saai worden.

En aangezien ik geen zin heb in weer 5 jaar 'doohan' suprematie, mag ie van mij flink vallen of overstappen op de soes of bridgestone's of zo...

Ik begrijp je volkomen, al vind ik het hopen dat ie flink valt een beetje |( Dat kan nooit de bedoeling zijn...

Ik hoop erop dat Barros volgend jaar met een V5 mee kan komen en dat Hopkins klaar is voor de strijd :} . Voor dit jaar zijn de kaarten al geschud....
 
zoals Rossi nu rijdt is er nix of niemand die um tegen kan houden.
Al zou het hele startveld RVC211 zijn.

Dus m.i. is de enige manier om Rossi in te binden dat ie of:
a) flink onderuit gaat
b) overstapt op een ander merk
c) overstapt op andere banden.

Daarbij geeft optie B mijn voorkeur, dan C en als laatste A.
 
zoals Rossi nu rijdt is er nix of niemand die um tegen kan houden.
Al zou het hele startveld RVC211 zijn.

Dus m.i. is de enige manier om Rossi in te binden dat ie of:
a) flink onderuit gaat
b) overstapt op een ander merk
c) overstapt op andere banden.

Daarbij geeft optie B mijn voorkeur, dan C en als laatste A.
Optie A valt al af; zelfs een val houdt hem niet tegen. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan