toertocht met motorscooters

Zo'n evenement maakt toch het beste in mensen los, als je ziet dat er spontaan scooters worden gehuurd om toch maar mee te kunnen doen; nog mooier is het dat iemand zomaar aanbiedt een onbekende van heel ver te halen en terug brengen...
Ook de opkomst was natuurlijk fenomenaal. Bij het reserveren hield ik een redelijke marge aan omdat internettoezeggingen nogal eens vrijblijvend worden opgevat; zo niet bij de scooterrijders, wat een opkomst ! !

Sterker nog Hybride, er waren er 2 méér dan zich hadden aangemeld! Kun je nagaan :]

Hahahaha word het tegen dan es geen tijd om er zelf eentje aan te schaffen :P
:+

No shit! Maar m'n spaarvarken heeft dit jaar al zo vaak de klauwhamer van dichtbij gezien, die moet dringend revalideren :Y B|
 
Van Leonidas
is dat OK Muis

Lekker smullen op het marktplein met z'n veeeeeeele terasjes
 
Laatst bewerkt:
Voor m'n vorige baan reed ik veel, toen ging ik vaak effe langs Hoogstraten om bonbons te scoren. Daar zit zo'n Leonidas dealer :Y
 
Kachel vraag dat nu niet in Belgie hé

Het zijn geen bonbons maar pralines

We zijn hier zwaar aan het afwijken van het topic
 
Laatst bewerkt:
No shit! Maar m'n spaarvarken heeft dit jaar al zo vaak de klauwhamer van dichtbij gezien, die moet dringend revalideren :Y B|

Maak je geen zorgen Kachel,
Je spaarvarken heeft nog wat tijd he ;) we gaan volgende week niet hoor :P

Van Leonidas
is dat OK Muis

Lekker smullen op het marktplein met z'n veeeeeeele terasjes

Is zeker OK max *D Mij heb je })
Ben een terrasjeshanger :$
 
Kick voor dit geweldige topic..... even weer die foto's bekijken.....

de commentaren lezen.....

en terugdenken aan een geweldige dag
 
Vandaag alweer een jaar geleden dat we hier langsreden...

full


Toch weer even in herinnering brengen, ook voor Motormuisje.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag alweer een jaar geleden dat we hier langsreden...

[afbeelding]

Toch weer even in herinnering brengen, ook voor Motormuisje.

Was echt een superdag op de gehuurde Scarabeo 250 :]

En inderdaad niet te vergeten het tragische ongeval van Motormuisje zo'n 2 weken erna.

Groeten, Karl
 
@Hybride,

Ik heb gisteren alle 22pagina's met veel plezier gelezen. Maar als het zo'n geslaagde dag is geweest, waarom geen herhaling? Of heb ik ergens niet goed opgelet?

N.a.v. de laatste zin heb ik ook e.e.a. na gelezen over het ongeluk. Ontroerend om te zien hoe hierop is gereageerd door de forum-leden en knap hoe de direct betrokkenen ermee zijn omgegaan.

Gr, Rick
 
Thanks :)

Ben meteen begonnen. Dan ben ik als het zover komt in ieder geval in theorie "ervaren toerrijder"

:W
 
Thanks :)

Ben meteen begonnen. Dan ben ik als het zover komt in ieder geval in theorie "ervaren toerrijder"

:W
}) }) Welkom, welkom :} :}

Ik moet zeggen dat ik ook weer eens graag zou gaan toeren met een flinke club, al ben ik bang dat er dit jaar niet meer gaat komen, helaas. De zomer loopt langzaam ten einde en veel mensen hebben geen vakantie meer. ;(
 
... Maar als het zo'n geslaagde dag is geweest, waarom geen herhaling?...
Daarvoor was er al een Burgman 650 rit en sindsdien zijn er inderdaad meerdere initiatieven geweest zoals een scootertocht bij onze zuiderburen, een MP3 toertocht, een Ardennenscootertoerrit, een Eifelscootertoerrit en wie weet wat ik allemaal vergeet. Er is genoeg te doen... :)
 
Oke ik begrijp de boodschap :(

Rijbewijs te laat gehaald en vis nu overal achter het net. |(

2010 dan maar. :Y

Gr, Rick
 
Oke ik begrijp de boodschap :(

Rijbewijs te laat gehaald en vis nu overal achter het net. |(

2010 dan maar. :Y

Gr, Rick

Het is noooooit te laat !! Organiseer maar een rit en je zult zien.... er zijn ZAT mensen die maar wat graag met je mee willen rijden :) Het is nog maar september :-)
 
Hoi Marinde,

Voor als je het hebt gemist; ik rij nog maar een week rond zonder stalker achter mij die roept "volgende links". Verder ben ik erg Noord-Holland georiënteerd dus zal jij één van de eerste zijn die zich afmeldt. :(
Daarnaast heb ik geen enkele ervaring behalve topics lezen over hoe leuk een meeting is gecombineerd met een stukje rijden. Het lijk mij dus verstandig om eerst e.e.a. af te kijken voordat ik iets organiseer wat later de "route van de doodlopende paden" wordt genoemd. :)

Maar inderdaad, het is pas september en hopelijk krijgt er nog iemand zin en inspiratie om zoiets te doen binnen een redelijke afstand en op een dag dat vrij krijgen geen probleem is.

Gr, Rick
 
Hoi Marinde,

Verder ben ik erg Noord-Holland georiënteerd dus zal jij één van de eerste zijn die zich afmeldt. :(

Gr, Rick


Hoi Scoot... ik weet natuurlijk niet WAAR in Noord Holland maar vergis je niet in mij dat ik me afmeld. Ik rij namelijk regelmatig mee met Vespa Club Noord Holland en de meeste ritten vertrekken vanuit Alkmaar. Vianen waar vorig jaar de rit vandaan ging was net zo ver voor mij (2 uur binnendoor) en daar heb ik OOK aan meegedaan.

Maar goed je bent nog een beginner en ik snap dat je dan niet meteen een hele kudde achter je aan hoeft te hebben haha. Het was ook maar gein... alles is in feite mogelijk toch.

Groetjes :)
 
Daarvoor was er al een Burgman 650 rit en sindsdien zijn er inderdaad meerdere initiatieven geweest zoals een scootertocht bij onze zuiderburen, een MP3 toertocht, een Ardennenscootertoerrit, een Eifelscootertoerrit en wie weet wat ik allemaal vergeet. Er is genoeg te doen... :)


bijna helemaal goed mis er nog maar eentje :+ de eklo tour is er ook nog geweest in belgie
 
Hoi Marinde,

Voor als je het hebt gemist; ik rij nog maar een week rond zonder stalker achter mij die roept "volgende links". Verder ben ik erg Noord-Holland georiënteerd dus zal jij één van de eerste zijn die zich afmeldt. :(
Daarnaast heb ik geen enkele ervaring behalve topics lezen over hoe leuk een meeting is gecombineerd met een stukje rijden. Het lijk mij dus verstandig om eerst e.e.a. af te kijken voordat ik iets organiseer wat later de "route van de doodlopende paden" wordt genoemd. :)

Maar inderdaad, het is pas september en hopelijk krijgt er nog iemand zin en inspiratie om zoiets te doen binnen een redelijke afstand en op een dag dat vrij krijgen geen probleem is.

Gr, Rick

Da's een mooie!

Hiero in Den Haag zijn ook geschikte kandidaten: de flitspalentoertocht, de verkeersdrempelroute, de stoplichtsighseeing...

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan