Nou... ik heb naar aanleiding hiervan zojuist nog even geprobeerd en het lukt me probleemloos.
Misschien moet je je app even updaten (heb getest met 1.11 - 1555)
Controleer anders of je zowel in
TomTom MyDrive als in de mydriveinstellingen in het toestel dezelfde gegevens gebruikt..
Vele malen geprobeerd maar het lukt echt niet.
Zowel met iPad alsook met laptop windows 10 mydrive geinstalleerd,
ingelogd met hetzelfde account en wachtwoord, routes gemaakt en gestuurd naar mn navigatie.
De routes staan op de iPad en laptop ook gewoon in de lijst, maar verschijnen niet op mn android smartphone met tomtom go mobile met hetzelfde account en wachtwoord.
1 route als test gemaakt op de smartphone zelf en die wordt wel opgeslagen, maar dat was gewoon van a naar b
uitloggen, opnieuw inloggen niets helpt.
hmm ik zie iets geks.
Volgens de handleiding go mobile moet ik bij
Menu-Tomtom Services een map My Drive krijgen maar die zie ik niet
Ik heb app versie 1.7 (1060)
Ah dat komt omdat ik de tomtom go mobile app buiten de google playstore moest downloaden omdat deze bij mij niet wordt getoond ivm intel processor.
Blijkbaar laat de app zelf dan geen updates tonen
app verwijderd en nieuwe apk gedownload en geinstalleerd. Nu eerst Europa downloaden en opnieuw downloaden.
En nu wel gelukt!
Deze versie had de mydrive wel.
Goed van je dat je erbij had gezet welke versie je had, dat was de oplossing.
Nu hoop ik dat dit ook snel komt voor de iPhone go mobile, want die hebben wij echt nodig!