Thanks @lotje95, goed dat je me hier überhaupt aan helpt herinneren
Vandaag langsgegaan bij het Politiedepot in Den Haag, met m'n sleutels en de kentekenpapieren. Handtekening gezet en de TDM tevoorschijn getrokken. Accu was logischerwijs dood maar hij startte meteen aan de accubooster. Tank zit 3/4 vol, er zitten gloednieuwe BT023's op en ze hebben de velgen zwartgespoten. Daarnaast een nieuw slot in de achterbuddy (helaas zonder sleutel) en het gat in het carter is met kneedbaar metaal dichtgesmeerd.
De schade van de val lijkt überhaupt mee te vallen. De zijkuip is gescheurd en het plastic om het dashboard heen ligt in stukken. Het voorspatbord is doorgescheurd en gebroken en het stepje links is afgebroken. Ook de tank heeft een kleine schaaf gekregen. Desondanks zitten er nauwelijks schaafsporen op de Laser Pro Stock's. Contactslot is helaas wel deels verhabbezakt, het functioneert nog maar de sleutel kan ik in de ON stand verwijderen, soort van keyless go.
Ik denk dat de dieven de motor al met al, beter aan de politie hebben overgedragen dan hoe ik hem achter had gelaten. Met de avonturen die ik met dit apparaat heb meegemaakt (eerste offroad meters mee gemaakt (onbedoeld), meerdere keren op forse snelheid op m'n giechel gegaan, eerste echte aanrijding met een auto, eerste grote motorvakantie, fantastische ritten met vrienden en een diefstalavontuur dat ik zelf niet had kunnen verzinnen) heb ik al besloten dat deze niet meer weg gaat!
Welkom terug, Motor nr 1 van 4
Bekijk bijlage 1586273
Bekijk bijlage 1586274
Schande als ze dat niet hebben gedaan.Ik hoop vooral dat ze de kleppen hebben gesteld. Staat nu op 87kkm, moet bij 84k gebeuren. Ga het voor de zekerheid toch maar zelf controleren...
Je weet waar je vulplaatjes vandaan kan halen hè...Ik hoop vooral dat ze de kleppen hebben gesteld. Staat nu op 87kkm, moet bij 84k gebeuren. Ga het voor de zekerheid toch maar zelf controleren...
Het zou pas een giller zijn als ze het wel hebben gedaan.Schande als ze dat niet hebben gedaan.
Dan is wel de vraag of het goed is gebeurd???Het zou pas een giller zijn als ze het wel hebben gedaan.
Dat de kleppen gesteld zijn is ongeveer even waarschijnlijk als dat de zuigers gedemonteerd zijn, voorzien van een slijtvaste coating en weer teruggeplaatst.Dan is wel de vraag of het goed is gebeurd???
Blijkt ineens de distributie-ketting 1 tandje verschoven te zijn!
Zelf niet super-ervaren met kleppen stellen.
Bij terugplaatsen nokkenassen altijd check-check en dubbelcheck of alles weer goed staat.
dat zou dit verhaal pas echt mooi maken.Dat de kleppen gesteld zijn is ongeveer even waarschijnlijk als dat de zuigers gedemonteerd zijn, voorzien van een slijtvaste coating en weer teruggeplaatst.
Het was wel een liefhebber die hem adopteerde.Dat de kleppen gesteld zijn is ongeveer even waarschijnlijk als dat de zuigers gedemonteerd zijn, voorzien van een slijtvaste coating en weer teruggeplaatst.
Dat zie je bijvoorbeeld aan de afwerking van de reparatie van het dynamodeksel.Het was wel een liefhebber die hem adopteerde.
Als een zalfje met liefde ruim aangebracht.Dat zie je bijvoorbeeld aan de afwerking van de reparatie van het dynamodeksel.