Trappen rijden?

Mja wat je kan doen, is gewoon een pekelfiets voor 2 á 300 euro aanschaffen, daar ff het kwetsbare spul (spiegels, knippers, kuipwerk) van afhalen. En het gewoon proberen :+ misschien evt. met behulp van en lier oid
met zijwieltjes :+
 
als je een van die "ouwe zeikwijven" uit je portiek nou zo'n invalideliftje aanlult kan je daar mischien mooi gebruik van maken O-)

maar ik denk als je dit oplost, het volgende topic gaat over diezelfde buren die klagen over overlast...daar hoef je toch geen rocketscientist voor te zijn om dat te bedenken he ;)
 
lijkt me duidelijk wat voor motor jij zal nodig hebben...

Rev-3%202007%204-stroke.jpg
 
Vergeet niet je DB killer eruit te halen voor je naar boven rijdt.
Dan heb je zeker genoeg (boze)helpende handen mocht je niet bovenkomen.
 
of je maakt zoiets om je bike heen:
pig_bike.jpg

kun je hem rustig buiten laten staan.
de typische dieven moeten hem dan zeker niet meer.
 
Oldtimer busje kopen en die lekker buiten laten staan en vervolgens je motor daar in parkeren? Geen wegenbelasting, goedkope verzekering: is goedkoper dan wat huren. Staat momenteel wel een garagebox in LEiden te koop, maar dat kost je dan bijna 40.000 terreuro's!

Ik woon toch dichtbij, dus wel ff een seintjke geven als je het toch gaat proberen op de door jou voorgestelde manier.
 
Oldtimer busje kopen en die lekker buiten laten staan en vervolgens je motor daar in parkeren? Geen wegenbelasting, goedkope verzekering: is goedkoper dan wat huren. Staat momenteel wel een garagebox in LEiden te koop, maar dat kost je dan bijna 40.000 terreuro's!

Ik woon toch dichtbij, dus wel ff een seintjke geven als je het toch gaat proberen op de door jou voorgestelde manier.

schorsen ;)

maar dan mag je ´m zeker niet op de openbare weg laten staan ofzo?
 
Denk je dat je buren het leuk vinden als je sochtends en de kelder staat te gassen? Omhoog geduwd krijg je hem zeker niet.
 
Denk je dat je buren het leuk vinden als je sochtends en de kelder staat te gassen? Omhoog geduwd krijg je hem zeker niet.

In de praktijk gaat dit alleen iedere dag goed met een Dax.
Buren gaan er idd niet vrolijker op worden. (begrijpelijk)
 
Heb het ooit in een grijs verleden gedaan toen ik bij een vriendin in Amsterdam bleef slapen.. (motor van de trap rijden dus :))
(eerste motor, beetje eng dat die buiten staat etc..)

Is niet aan te raden, je staat altijd buiten je macht te tillen, deur open houden met een hand, motor tillen, duwen en sturen tegelijk.. Gaat heel erg stinken als je hem omhoog wil rijden, hij slipt heel snel met het naar beneden rijden.

Nee, is gewoon niet zo'n goed plan, maar, als je het doet wel filmen he?
 
Ik verwacht met aan zekerheid grenzende zekerheid te zeggen dat je huisbaas je überhaupt verbiedt de motor daar te stallen, ivm de aanwezigheid van benzine...


Reactie van de brandweer Delft na klachten van motoren in onze fietsenstalling. Situatie was dat 3 motoren gestald waren in een afgesloten fietsenstalling onder een studentenflat.

Er staan een aantal motoren in de fietsenstalling. Mag dit eigenlijk wel en is dit
wellicht gevaarlijk?

De motoren mogen er staan en leveren geen brandgevaar op. Het mogelijke probleem
van slechte ventilatie in combinatie met motoren die binnen al gestart worden, is een
zaak voor de gemeentelijke dienst Bouw- en Woningtoezicht. Voor de brandweer is
hier echter geen gevaarlijke situatie.
 
Misschien zijn er deelnemers van Glij-'m-erin, Hoog-en-droog of andere ter land ter zee en in de lucht programma's die hier nog een ludieke oplossing voor hebben. Zou in ieder geval wel je helm al opzetten en zorgen dat je een rugbeschermer draagt.


Voor het moment supreme: wil degene die bier en chips meeneemt misschien ook wat nootjes meenemen: vind ik toch lekkerder! Tnx.
 
Ik had lekker een garage gaan zoeken :X
Geen idee in welke wijk je woon, maar anders gewoon buiten onder de hoes zetten.(merenwijk etc raad ik dat niet aan)

Dit is geen doen :N
 
Jees zeg, wat een Bullshit topic _O-

Die trap is ontzettend lang en dat gaat je gewoon nooit lukken :W
 
Die trap is op zich geen enkel probleem, het is meer de draai op het eind (krap) en de deur.
De trap is niet steil, met een niet te zware motor rij je daar tegenop, de beperking zit tussen je oren.

Die trappen daarentegen op de Afsluitdijk, bij het Monument, ik kan je verzekeren dat je daar met een chopper niet tot boven komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan